Moikka.
Enpä ollut erityisen hyvin organisoinut Jatkoaika-meetingia mutta about 6-7 tuli tavattua, osa vahingossa ja osa tahallaan. Hyviä tyyppejä, lisäksi oli ällistyttävää että Tiilis oli toissayönä teltta-alueella hortoillessaan kuullut nuotiopaikalla puhuttavan kimalaisista. Siis ei ilmeisesti mitään palstalaisia kyseessä.
Saavuin juuri Kannelmäkeen, oli tarkoitus palata Hämptoniin mutta kuin ihmeen kaupalla naisasiani muuttuivat eilisen illan ns. virnuilevasta itsetuhomoodista™ (olin juuri nähnyt muuten upean festarin loppuhetkillä, Riston keikalla, aiemmin keväällä tapailemani naisen, minut dumpanneen, hel~wetin ruskettuneena ja hyvännäköisenä jonkun saatanan homopojan kainalossa) huomattavasti parempaan ja eilisen yön nuorisoseikkailujen jälkeen löysimme vielä kolme upeaa liftaria kyytiin. Kyllä, nyt minulla on itsetunto! Niin ja, periaatteessa olen tunnin päästä 30 vuotta vanha - baariin perkele!
Bändeistä sen verran että kyllä, meinasin herkistyä PMMP:n keikalla mutta kun vedin pitkään henkeä ja ajattelin sanoja kuten "piiillu" ja "känni" vältin kyyneleet. Lämä jatkuu.
Iso kiitos kaikille positiivisille ihmisille.
PS. Mistä se muuten johtuu että edestä keikan kesken poistuvat ihmiset ovat aina dorkan snobin näköisiä?