Mainos

Ilmoittautumisketju kutsuvierasvisaan

• 1 023
  • 27

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Palstan visahistoriani on ensi vuonna jo neljännesvuosisadan mittainen. Sen kunniaksi ensi vuoden ensimmäinen visani tulee olemaan vähän poikkeuksellinen. Visoja ei olisi ilman osallistujia, joten tällä kertaa kaikki halukkaat saavat osallistua visan laatimiseen.

Tuleva visa on nimetty kutsuvierasvisaksi, mutta se ei varsinaisesti pidä paikkaansa. Visaan saa nimittäin osallistua kuka tahansa, eikä ketään* kutsuta erikseen mukaan. Visaan voi osallistua myös ilman ilmoittautumista, mutta silloin jää henkilökohtaisesta spesiaalisisällöstä paitsi.

Ilmoittautujilta ei vaadita aiempaa visailuhistoriaa tai oikeastaan mitään muutakaan kuin oletus siitä, että jokainen ilmoittautunut sitten myös osallistuisi kisaan. Visa käynnistynee varmaankin suurin piirtein helmikuussa.

Jos haluat ilmoittautua mukaan, niin toimi näin:
1. Ilmoittaudu julkisesti tässä ketjussa
2. Mieti rauhassa noin 10-20 aihetta, joista haluat kysymyksen visaan, ja lähetä tämä listasi minulle YV:llä
3. Ilmoittatumiset ja listojen toimittamiset joulukuun aikana
4. Pyrin kasaamaan koko visan sisällön ilmoittamistanne aiheista. Koittakaa keksiä aiheita, jotka eivät ole ihan liian spesifejä. Esimerkiksi naapurinne kengän koko ei ole sellainen aihe, mistä saisi kysymystä aikaiseksi.

*sen verran lipsun tästä kutsumattomuudesta, että tägään tähän kuitenkin muutaman nimen varmistaakseni, ettei nyt ihan kokonaan ilman ilmoittautumisia jäädä. Eli kaikkien aikojen visaveteraanit @Arnold ja @Moto jotka ovat osallistuneet uskollisesti aina kisoihini, vaikka olisi ollut kuinka tyhmä kisa kyseessä. Ja lisäksi tuoreemman sukupolven aktiiveista @heketsu88 ja @WarWas joille saattaisi nyt kerrankin löytyä justiinsa omien vahvuusalueidensa kysymyksiä!

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Täten ilmoittaudun ensimmäisenä kutsuvieraslistan ulkopuolelta.

Kiitos kunniasta!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
En tiedä onko tä kaikkien aikojen paskin vai mahtavin idea JA:n kaikkiin juhla- ja paskavisoihin. Mutjoo, koko illan tulee aiheita sulle, pidä pää pystyssä!! Ei varmaan kannata antaa aiheeksi: määrittele talvikuukaudet!!

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Vaikka olenkin todennut, laajaksi olettamani yleistietämyksen tasoni, varsin ohueksi toisaalla Internetin ihmeellisessä maailmassa, niin ilmoittaudun kuitenkin mukaan tähän visaan.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ilmoittaudun mukaan. En tosin tiedä, osaanko keksiä noin montaa aihealuetta, jossa oma tietämys olisi sillä tasolla, että kehtaisi kysymyksiä ehdottaa kysyttäväksi. Mutta kyllä minulta muutama aihealue-ehdotus voisi tulla.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mukana ollaan, jos mitään yllättävää ei tapahdu, mikä estäisi osallistumisen. Varmaan en ihan 10 aihealuekysymystä keksi, mutta koitan keksiä ainakin lähelle sitä.

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Tottakai kutsun itseni mukaan. Nyt sitten aihealueita miettimään...

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Ilmottaudun mukaan. En vain usko että saan 10 aihealuekysymystä keksittyä, yritän kuitenkin tässä vielä pohtia.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Voisiko visan järjestäjä listata kaikki sallitut aihealueet? Niin olisi helpompi keksiä kysymykset.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mäkin voisin tulla mukaan. Täytyy miettiä mitä keksin kysymysten aiheiksi. Joku saattaa arvata mitä voisi olla tulossa.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmottaudun mukaan. En vain usko että saan 10 aihealuekysymystä keksittyä, yritän kuitenkin tässä vielä pohtia.
Mä punnersin 20 aihealuetta. En oikeastaan luule noista kaikista mitään kovin hyvin tietäväni, mutta kun ikää tulee niin yhä paremmin tietää, että ei mistään juuri mitään tiedä ja jos jotakin joskus tiesi niin senkin on unohtanut.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
On kyllä vaikeata keksiä kysymyksiä. Yksi aihealue tuli mieleen: Muoti ja kauneus: Mikä on Patarouvan kengännumero? No yv:llä sitten Evertonille loput.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mä olen vasta 17 keksinyt, kolme odottaa.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voisiko visan järjestäjä listata kaikki sallitut aihealueet? Niin olisi helpompi keksiä kysymykset.

Joo, ei ole rajoja. Minä olen kuitenkin keksinyt aikoinaan kysymyksiä mm. ihan homoon visaan, että on sitä ennenkin kyseenalaisista laareista ammennettu.

Jos tulee sellaisia aiheita, mistä en keksi kysymystä, niin sitten vaan joko sovellan jotain sinnepäin tai skippaan kyseisen aiheen. Muutenkin saatan olla hyvinkin luova aihealueiden suhteen.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tunnen velvollisuudekseni ilmoittautua, vaikka edes 10 aihealuetta on aika paljon, mutta jos sitä joulun pyhinä jotain miettisi.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kovasti olen miettinyt aihealueita joista varmasti tietäisin enemmänkin, niitä on kertynyt jo kaksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy