Mainos

Ilmeeni kun...

• 9 203
  • 45

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Negatiivinen hämmästys sinänsä, kun joku on havainnut samaa ristiriitaa, mitä itse itsessäni välillä havaitsen....
Koomista. En oikeasti ajatellut sen osuvan sinuun juuri ollenkaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hmmm.... No tällä ilmeisesti villillä veikkauksellasi aikalailla oikeaan osuit. Kyllä mä vähän tuollainen olen... Tai itseasiassa aika paljonkin. Öh.
Mielikuvani taitaa perustua johonkin postaukseesi jossa sanoit laittavasi huulipunaa klubia varten. Sitten toisaalta esiinnyt palstalla vähän erilaisessakin roolissa niin tuo lienee jokin alitajuinen yhteenlyönti. Eli villi ja villi veikkaus.

Piditkö muuten kappaleesta?

Ilmeeni kun olen hereillä kolmelta yöllä tai jotain.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Noniin mä ajattelinkin, että tähän saattaa liittyä nuo känniketjun viestit, kun muistinkin sut sieltä....

Ja kyllä pidin kappaleesta, kiitos siitä! Tämän myötä voisinkin poistua tutkiskelemaan itseäni tarkemmin... Niin ihan vain pohtimaan, että kuka oikein olen.
Ja repesin tuolle sun kuvalle
.
Joo ole hyvä vain. On muuten porilainen bändi kun oletettavasti olet sieltä päin kotoisin. Jos mut muistaa känniketjusta niin olen joko onnistunut tai epäonnistunut.

Nick Neim

Jäsen
Ilmeeni kun joku viisas henkilö on vastannut jollekin jo täysin saman kommentin, mitä itselläni olisi ollut mielessä.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ilmeeni kun luen Asia, joka avautui minulle -ketjua.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Ralph

Jäsen
Muiden joukkueiden pelaajien ilme (oranssipaitaisista alempi), kun tajuavat että joutuvat pelaamaan Petteri Nikkilää vastaan.

Samassa kuvassa (oranssipaitaisista ylempi) Nikkilän oma ilme, kun hän kohtaa muiden joukkueiden pelaajat.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy