Koomista. En oikeasti ajatellut sen osuvan sinuun juuri ollenkaan.Negatiivinen hämmästys sinänsä, kun joku on havainnut samaa ristiriitaa, mitä itse itsessäni välillä havaitsen....
Koomista. En oikeasti ajatellut sen osuvan sinuun juuri ollenkaan.Negatiivinen hämmästys sinänsä, kun joku on havainnut samaa ristiriitaa, mitä itse itsessäni välillä havaitsen....
Mielikuvani taitaa perustua johonkin postaukseesi jossa sanoit laittavasi huulipunaa klubia varten. Sitten toisaalta esiinnyt palstalla vähän erilaisessakin roolissa niin tuo lienee jokin alitajuinen yhteenlyönti. Eli villi ja villi veikkaus.Hmmm.... No tällä ilmeisesti villillä veikkauksellasi aikalailla oikeaan osuit. Kyllä mä vähän tuollainen olen... Tai itseasiassa aika paljonkin. Öh.
Joo ole hyvä vain. On muuten porilainen bändi kun oletettavasti olet sieltä päin kotoisin. Jos mut muistaa känniketjusta niin olen joko onnistunut tai epäonnistunut.Noniin mä ajattelinkin, että tähän saattaa liittyä nuo känniketjun viestit, kun muistinkin sut sieltä....
Ja kyllä pidin kappaleesta, kiitos siitä! Tämän myötä voisinkin poistua tutkiskelemaan itseäni tarkemmin... Niin ihan vain pohtimaan, että kuka oikein olen.
Ja repesin tuolle sun kuvalle.
Mulla tulee taas mieleen enemmänkin nämä ilmeet kun miettii miten mukavat juhlat on kyseessä.Ilmeeni kun luen Asia, joka avautui minulle -ketjua.
Koska aihe on herkkä, niin ilmoitan että seuraava ei ole provo vaan kieli poskessa heitetty.
Liiga on köyhän miehen KHL.
KHL on köyhän mielen NHL.
Minkä takia solvaat niitä jotka tykkäävät KHL:stä henkisesti vajavaisiksi?
Ilmeeni, kun katsoin Oulu Smart city seminar -videon Youtubesta.