Jaksoi meikäläistä naurattaa vielä matsin jälkeenkin, kun Pikkarainen käveli Rajaniemen rinnalla pois kentältä pukukopeille ja suu kävi koko matkan. On kyllä niin perhanan hienoa että tämä mies on meidän joukkueessa!
Alusta asti ollut itselle joukkueessa yksi suosikeista
Pikulla oli muutaman pelin homma hyvin hanskassa, mutta tänään meni yli.
Oliko tuolle ulosajoa edeltäneelle mähinälle muuten mitään varsinaista syytä, vai ihan vaan mopo lähti käsistä ja random tyypin kimppuun? Itseltä meni vähän ohi tuo aloitus ja näin vain, kun Piku oli yhtäkkiä kaverin niskassa.
Niin, sehän tuossa Pikkaraisessa ajoittain melko hämmentävää onkin. Äijä kuitenkin on itse tuollainen voimahyökkääjä/agitaattori, mutta toisaalta ei oikein handlaa sitä hommaa kun aika usein miehellä itsellä palaa sytytyslanka nollasta sataan suunnilleen nanosekunnissa. Pikkaraisen pelityyli kyllä tiedetään, ja jos miehen jutuista ei hermostu ja saadaan kaveria vähän horjutettua, niin sen jälkeen läikkyy varmasti aika nopeasti. Verrattuna nyt johonkin Jarkko Ruutuun, joka vielä vei tuon rottailun ihan täysin nextille levelille, niin aika harvoin Jakke taisi kuitenkaan itse suuttua toisten agitoinneista?Humaloja pääsi aika monen pelaajan ihon alle, pienillä jutuilla pelin aikana. Tuossa vaihdossa tai siis aloituksessa ei ehtinyt mitään tapahtumaan aiemmin. Kyllä syy talonmiehen käytökseen löytyy kuitenkin peilistä, ei Humalojasta. Vittumainen naureskelijahan se on, mutta pitäis pään kestää semmoista.
Jos on Ruudun elämänkerran lukenut niin tietää, että Ruutu oli roolissaan nero ja yksi maailman huipuista. Hänhän kaivoi vastustajajoukkueiden pelaajista tietoja ja taustoja omaan "pankkiinsa" ja piikitteli niillä sitten peleissä. Kyseessä saattoi olla vastustajan henkinen tuhoaminen tarkasti tehdyn taustatyön tuloksena. Tästä on hyvä erottaa sekopäinen koohottaminen, jolla saa vastustajan korkeintaan nauramaan – kuten esim. Moision hyökkäyksessä Kukkoseen eilen.Verrattuna nyt johonkin Jarkko Ruutuun, joka vielä vei tuon rottailun ihan täysin nextille levelille, niin aika harvoin Jakke taisi kuitenkaan itse suuttua toisten agitoinneista?
Aloituksesta vastustajan parhaan ärsyttäjän kimppuun ennen kuin kiekko edes jäähän ehtinyt osua. Ja Selin samalla oven avauksella ulos vaikkei mitään show'ta edes pitänyt. Olisiko komento kuulunut kentälle asti ennen aloitusta...
Jossain toisessa keskustelussa uumoiltiin, että tuomarit olisivat varoittaneet Seliniä pitämään pelaajat aisoissa ulosajon uhalla, ja tuo Pikkaraisen päällekäynti sitten riitti siihen...
Siellä se "Pikkarainen" kaikui myös Bernin vaihtoaitiossa. Todella tärkeä pelaaja, toivottavasti saa jatkosopimuksen.
36-vuotias, jolle kuitenkin uralla mahtunut pelityyliin nähden suht vähän vakavia loukkaantumisia, pistäisin kolmen vuoden jatkosopimusta epäröimättä. Erittäin tärkeä pelaaja ja katsokaapa tuo Jatkoajan tuore kuva "Ihan alle, suoraan sydämeen". Ei helvetti, jumalauta mä rakastan tuota hymyä!Ilkalle pitää tehdä loppu-uran kattava sopimus. Kaverista on aina, joka ikisessä pelissä hyötyä vaikka viimeisinä vuosinaan hoitaisi räksytys- ja ronkkimishommat rollaattorin avulla.