Ilkka Heikkinen – paluu Lukkoon

  • 104 638
  • 420

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Tulee olemaan keväällä todella kova. Parantaa peli peliltä ja ainainen laukausuhka.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tekee muuten maalin huomenna Mikkelissä!
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Bono on yllättänyt kyllä minutkin positiivisesti vaikka pisteitä ei ole tullut. Pelaa selkeästi logolle ja tekee oikeita asioita.
 

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Bono on yllättänyt kyllä minutkin positiivisesti vaikka pisteitä ei ole tullut. Pelaa selkeästi logolle ja tekee oikeita asioita.
Samoin, yllättänyt myös minut. Jos oikeasti ei ole kesällä erityisesti harjoitellutkaan, niin aika ihmeellisen hyvin pelit lähteneet liikkeelle ja kiekkovarmuuskin ollut vähintäänkin siedettävää. Ja se kaikki viime kaudella nähty turhautuminen loistanut poissaolollaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näytti enemmän osuvan käteen kuin päähän. Toki Lundell oli jo valmiiksi hieman huonommassa asennossa, mutta puhdas taklaus kuitenkin oli. Eiköhän se olisi kurinpitoon mennyt, jos olisi ollut sääntöjen vastainen.
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Bonohan on varsin mallikkaasti hiillostanut ainakin mitä itse nähnyt niin IFK:n ja Kärppien kärkiäijiä.

Siitä peukku.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näytti enemmän osuvan käteen kuin päähän. Toki Lundell oli jo valmiiksi hieman huonommassa asennossa, mutta puhdas taklaus kuitenkin oli. Eiköhän se olisi kurinpitoon mennyt, jos olisi ollut sääntöjen vastainen.

Lundell taisteli kiekosta Pressin kanssa ja Heikkinen tuli ns. kolmantena miehenä ja taklasi melko kevyesti huonossa kyyryasennossa asennossa olevaa Lundellia. Tuosta loukkaantuminen.

Säännöissä ei ole kielletty tuota, on ns. pelaajien välistä kunnioitusta, että tuossa tilanteessa jättää taklaamatta. Bono on vanhan liiton miehiä, tunteella pelissä mukana ja vetää taklaukset loppuun. Uskoisin itse, että uuden sukupolven myötä nuo vähenevät jääkiekosta.

Eli minusta tuossa ei ollut mitään sääntöjen vastaista. Muusta voi sitte keskustella.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Missä mies illan ottelusta?
Sairas?
Loukkantunut?
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Tuosta Lundellin loukkaantumisesta vielä. Tuskin kyseessä on aivotärähdys (-vamma). Sitä kun ei pystytä sanomaan koska sellaisen jälkeen on pelikuntoinen. Haiskahtaa vahvasti yläraajavammalta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko joku koettanut saada tuon loukkaantumisen Heikkisen kontolle?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oho. En ole ketjua sen puoleen nyt lukenutkaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huomenna Bonolle ensimmäinen paikallispeli sitten vuoden 2007, jolloin Lukko voitti Ässät Porissa 2-6. Liirumlaarumia ensin tappeluista länskärissä, mutta kun puhe menee derbyyn, niin syttyy ja herää Bonokin. Lupailee huomiseen peliin, että vedetään ehkä joku ekstrataklaus sekä "vähän kovempaa".

Myönnetään tosiasiat. Lukossa ei omia kasvatteja hirveästi pelaa, joille nämä pelit sytyttävät sen kunnon ekstralatauksen. Olen saatanan onnellinen siitä, että meillä on nyt Bono, vaikka olen sanonut hänestä ties mitä, vanhan liiton miehenä näyttämässä mitä se derbyjen henki oikeasti on.

Vinkki vitonen Bono, kun tietenkin luet tätä meidän palstaa täällä peliä edeltävänä iltana. Suippojen #74 on oiva kohde ekstrakäsittelylle. Tämän jälkeen olet ikuisesti sydämessäni.

Kiekko jäähän jo ja peliä perkele! C'moon zatanaa!!
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Myönnetään tosiasiat. Lukossa ei omia kasvatteja hirveästi pelaa, joille nämä pelit sytyttävät sen kunnon ekstralatauksen. Olen saatanan onnellinen siitä, että meillä on nyt Bono, vaikka olen sanonut hänestä ties mitä, vanhan liiton miehenä näyttämässä mitä se derbyjen henki oikeasti on.
Tälle vahva sama. On tuntunut jo muutaman vuoden että Ässät latautuu näihin peleihin huomattavasti enemmän. On hienoa että joukkueesta löytyy nyt edes yksi "vanha ratsu", jolle tämä peli ei ole peli muiden joukossa.

Onhan meillä noita kasvatteja tuolla muutama, mutta ei se nykyään tunnu olevan juuri muuta kuin sanahelinää kun sanotaan derbyjen olevan eri pelejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös