Ilkka Heikkinen – paluu Lukkoon

  • 104 270
  • 420

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo olishan se aikamoinen lopetus uralle. Pelaaja ja joukkue kauheessa nosteessa ja sitten käy näin. Ei ansaittuja playoffeja, ei jäähyväisiä, ei mitään. Käytännössä koko kauden saavutukset vedettiin pöntöstä alas.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt, kun ei lauantaina pelata, niin Länsi-Suomen etusivun voisi varata Bonon kuvalle tekstillä ONE MORE YEAR! Jos jollain on hyvät suhteet Marvadynastiaan, niin voisivat ehkä hyvän asian puolesta uhrautua tuohon tai jos täällä kerätään kolehti, niin olen valmis ropojani laittamaan. Sen verran upeaksi pelaajaksi Bono osoittautui kotikonnuille palattuaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pitää vielä kerran näin kauden päättymisen jälkeenkin mainita se että tällä kertaa se oli Ilkka Heikkinen joka sai minut kääntämään takkini. En olisi vuosi sitten uskonut tällaista kirjoittavani, mutta olihan Heikkinen kuntoon päästyään edelleen ihan saakelin hyvä pelaaja. Ihan kaikkea muuta minkälaisen kuvan hänestä olin omassa mielessäni kehitellyt.

Niin että jos multa kysytään niin ilman muuta Heikkinen kelpaa ensi kaudellakin Lukkoon.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä itselläkin oli sellainen palkkasoturi jäänyt Heikkisestä mieleen enkä vielä kauden alussa ollut mitenkään myötämielinen hänen paluunsa suhteen. Mutta niin vaan sitä ihminen erehtyy ja ihan lakkia pitää päästä ottaa Ilkalle kuinka hienon kauden hän Lukossa pelasi! Nöyrä johtaja ja pakiston liideri. Toivotaan että jatkaa vielä.
 

ganaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Robert Nordmark #31, Johtaja Virta
Huikea ukko!
Pelillisesti ja henkisesti antaa paljon joukkueelle. Toivottavasti ura jatkuu.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Heikkinen teki ja pelasi juuri niin oikein kuin vain ammattimies voi. Keskittyi itse pelaamiseen ja omaan tekemiseensä, jätti kaikki muut asiat pois. Pelasi käyttäen hyväksi omia vahvuuksiaan, eikä tehnyt mitään ylimääräistä.

Sillä keinolla ammattimies pärjäsi hyvin nuorten pikakiiturien maailmassa. Vuosi lisää menee vielä helposti, ellei kroppaan tullut sellaista iskua, että nyt kannattaa lopettaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Dexu

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Muistikuvieni mukaan epäilin jossain määrin Heikkisen hankintaa kaiken muun pakiston kasailun päälle. On vahvuuksia ja kokemusta, mutta on myös aika vähän voittamista ja meriittejä. Ei ole suoranaisesti loistanut ratkasevilla hetkillä ja tunne on myös lähtenyt laukalle kliinisen tuloksenteon kustannuksella.

Epäilin myös, että nöyrtyykö maltillisempaan rooliin noin laadukkaassa pakistossa. Mutta vaikuttas ettei epäilyksille ollut sijaa. Ja ehkäpä tämä kaikki motiiveineen päivineen oli käyty läpi jo hankinta vaiheessa. Näki aidon tilaisuuden voittaa kotona ja Lukko/Virta/Sahlstedt näki kokeneessa paluumuuttajassa voimavaran.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mize

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Bonon haastattelu Länsi-Suomessa kertoo, että lopettaminen on nyt lähempänä mitä viime kaudella, eikä silloinkaan montaa prosenttia olisi kannattanut kuulemma lyödä, että jatkaa uraansa.

Kuitenkin haluaa pienen takaportin jättää, koska kauden päätös jäi harmittamaan niin paljon. Sen kuitenkin sanoo, että varmuudella ei tule vetämään 60 ottelun runkosarjaa.

Jos nyt itse pitäisi veikata, niin kyllä se valitettavasti on hokkarit naulaan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin rikkinäinen pumppu
Jos nyt itse pitäisi veikata, niin kyllä se valitettavasti on hokkarit naulaan.

Jos intohimo katkeaa, hyvän kauden jälkeen urheilun ulkopuolisen asian aiheuttamaan kauden lopetukseen. Niin, ainakin itse uskon enemmän siihen, että jatkohalukkuutta löytyy. Kokenut "nuori mies", joka pelasi erittäin hyvän kauden. Ei päätä uraansa tällä tavalla.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Älä perkele Bono lopeta vielä. Ihan varmasti sulla jäi vielä pelaamisen nälkää tämmöisen kauden jälkeen. Hei sä oot vieläkin yksi koko Liigan parhaimmista pakeista, you can do it! ONE.MORE.YEAR.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Sama setti ensi kaudella Heikkiselle, kesä rennosti, treeniä syksyllä ja kehiin marraskuussa. Toivottavasti maistuu kolmikolle Bono, Kalle ja Pekka.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Eiköhän taas syksyn Hirvijahdissa kun passissa istuu niin kipinä taas synny.
On varmasti ensivuonnakin kova luu kentällä ja johtaja kopissa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos Kaapo Kakon pelit olivat tällä kaudella Bonolle se lopullinen sytyke kaukaloon palaamiseen, niin joku mettästyskaveri voisi tehdä palveluksen Lukolle ja Bonolle ja näyttää syksyllä siellä hirvitornissa jatkuvalla syötöllä Danforthin peliä saatesanoin "kato nyt vittu kun se on hyvä!"

Bono tulee jos tulee ja minua ei haittaa yhtään, vaikka vetäisi omaa lomaa marraskuulle saakka, jonka jälkeen palaa kaukaloihin.

Sydämestäni toivon, että Ilkka vielä Lukossa ensi kaudella nähdään. Ansaitsee paremman lopun uralleen mitä tämä loppu nyt oli.
 
Viimeksi muokattu:

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
One more year!!!
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
One more year!!!

Lokakuun loppupuolella, kun se Bonon kipinä alkaa syttyä niin siinä on someosastolla kaikkien aikojen sopimusjulkaisun paikka.

Marraskuun ensimmäinen lauantai, kaatosade ja Heikkisen Ilkka hirvipassissa.
Hirviluvat hupenevat kovaa tahtia ja kauden päätös lähestyy. Metsästyskamoja riisuessa Bonon katse tarttuu JVDT t-paitaan ja kuin salamaniskusta mieleen palaa helmikuinen ilta Isomäessä sekä Dream Teamin riemumarssi. Vahvan hymyn kera.

Samaan aikaan Kalle Sahlstedt soittaa ja kysyy, Ilkka mikä tilanne?

"No emmä ny tiär misä kunnos mä ole mut kyl ne prosentit ny sillai o kääntyny, et kyl mä sin voisin tul ainaki loppukaudeks"

Kiekkojumalat, antakaa sen tapahtua.
Ilkka, ONE MORE YEAR (marraskuu-toukokuu).
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tuli mietittyä tätä case Bonoa. Nyt kun joukkueiden yhteisharjoitukset on seis, eikä kauheasti treenipelejäkään ole näkyvissä. Bono hirvijahdin päätyttyä lähtee ihan samalta viivalta muiden pelaajien kanssa. Kyllähän hänkin omatoimisia vetää, niin kun muutkin ja pelituntuma on myöskin samaa luokkaa, tuskin kenelläkään on paljon pelituntumaa tämän vitun coronan vuoksi. Mä toivon täydestä sydämestä, että Bono pelaa vielä ainakin sen yhden kauden. Liigan top3 pakki, miksi ei pelaisi?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Okkul lupasi käydä kaatamassa mahdollisemman monta hirveä, että Bono tympiintysi hirvijahtiin ja palaa kaukaloon. Onko lähettämäni AK-47 aka. kalashnikov jo saapunut perille osoitteeseen? Tahti ei ole sitten laukaus-laukaus, vaan SARRRRRJA-SARRRRRRJA.

Bono, the kapteeni, one more 0.5 year! We want more!
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
@Okkul lupasi käydä kaatamassa mahdollisemman monta hirveä, että Bono tympiintysi hirvijahtiin. Onko lähettämäni AK-47 aka. kalashnikov jo saapunut perille osoitteeseen? Tahti ei ole sitten laukaus-laukaus, vaan SARRRRRJA-SARRRRRRJA.

Bono, the kapteeni, one more 0.5 year! We want more!
Homma on hallussa ja kalusto kunnossa.
Hirvet ei asetu Bonon jatkon esteeksi. Tälle annan tehdas takuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös