Mainos

Ikimuistoisimmat SaiPa hetket/ottelut?

• 9 309
  • 29

"Se" SaiPa hetki?

• Äänestäjiä
    119

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, sympatiat KiviKova!
Eilisilta. Seuraennätys peräkkäisissä voitoissa. Kisapuiston tunnelma välittyi vaikka seurasin TVn äärestä. Paikan päällä olleet sai kyllä nasulia koko rahan edestä. Ilta mikä jää SaiPa-historiaan.
Kieltämättä oli unohtumaton hetki kun loppusummeri soi. Nousin seisomaan ja nostin kädet ilmaan. Rinnassa myllersi ja kyyneliä syntyi silmäkulmiin.

Ja tämäkin pelkästään jo TV:n välityksellä.

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Me oltiin mun parhaiden SaiPa-kamujen kanssa ryhmäpuhelussa (mä videoin matsia ja pojat seurasi herkeämättä) kun ei päästy paikalle lapsiperhearjen takia. Jaettu yhteinen hetki tämäkin. Screenshotit muistona ja yhteen ääneen naureskeltiin: missä olit kun tämä tapahtui (ja toki ois pitäny olla paikan päällä mutta nyt tällä kertaa näin)

Schimanski

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Me oltiin mun parhaiden SaiPa-kamujen kanssa ryhmäpuhelussa (mä videoin matsia ja pojat seurasi herkeämättä) kun ei päästy paikalle lapsiperhearjen takia. Jaettu yhteinen hetki tämäkin. Screenshotit muistona ja yhteen ääneen naureskeltiin: missä olit kun tämä tapahtui (ja toki ois pitäny olla paikan päällä mutta nyt tällä kertaa näin)
Onneksi tätä putkea on mahdollista jatkaa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy