Ikäjakauma, teräsvaari vai teinix?

  • 3 719
  • 39

Vaari vai vaavi

  • 10 -15 v

    Ääniä: 7 2,4%
  • 15 - 20 v

    Ääniä: 48 16,8%
  • 20 - 25 v

    Ääniä: 67 23,4%
  • 25 - 30 v

    Ääniä: 60 21,0%
  • 30 - 35 v

    Ääniä: 32 11,2%
  • 35 - 40 v

    Ääniä: 36 12,6%
  • 40 - 45 v

    Ääniä: 18 6,3%
  • 45 - 50 v

    Ääniä: 10 3,5%
  • 50 - 55 v

    Ääniä: 4 1,4%
  • 55 - 60 v

    Ääniä: 2 0,7%
  • 60 v - RIP

    Ääniä: 2 0,7%

  • Äänestäjiä
    286

krobbe

Jäsen
Saattaa olla, että on jo aikaisemminkin ollut kyseisestä aiheesta kysely, mutta ei uusi pahaa varmaan tee. Uutta porukkaa on tullut mukaan jatkuvalla syötöllä joten tsekataanpa!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Vanha Käpy antoi äänensä heti Zillan jälkeen...
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Ei enää teini, mutta ei teräsvaarikaan vaan jotain sen väliltä.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ei enää teini, henkiseltä iältään (ainakin testin mukaan) lähempänä teräsvaaria.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Virallisen teini-iän olen jo ohittanut, vähän päälle parikymppinen olen. Siitäkin huolimatta kyllä muutama kirjoittaja ei suostu luopumaan asenteestaan, että olen aika teini:) Henkisesti kakara.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Ei kai mikään teini enää. Kohtaan "15-20 v" tuli rasti täältä. Myöhemmin syksyllä 20 täyttyy.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Leiska
Ei kai mikään teini enää. Kohtaan "15-20 v" tuli rasti täältä. Myöhemmin syksyllä 20 täyttyy.
Eli vähän aikaa vielä teini. Vielä olet "ton-åring" (...femton,sexton,sjutton,arton,nitton) elikkäs teini.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Viestin lähetti Pikku Myy
Eli vähän aikaa vielä teini. Vielä olet "ton-åring" (...femton,sexton,sjutton,arton,nitton) elikkäs teini.

"Kärsin" siis vielä seuraavat kuukaudet, mutta eiköhän se tästä..
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kriisi odottaa reilun parin kuukauden päästä, kun 30 tulee täyteen. Eiköhän sekin kriisi turru viinalla pois.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Viestin lähetti girlzilla
Teinix parhaimmillaan, 17 vuotta mittarissa ja näin se alamäki alkaa.

Alamäkesi on alkanut jo pari vuotta sitten, pikkuveljeni sanoin "Nainen alkaa pahasti rupsahtelemaan siinä rippikoulun jälkeen"
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
-81, siitä saa laskea, jos osaa. Itse sekosin 22:n kohdalla..
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No 20-25 haaraan saamme minut hikiseen sopimaan, mutta sekin tuntuu vanhalta, onko täömän palstan vallanneet nuoret, kuten kaiken muunkin? Itse edustan pappa osastoa siis ja olen ylpeä siitä.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sinne kilahti ääni 30-35 ikäluokalle. Yllättävänkin kypsää väkeä palstalla, ainakin ikänsä puolesta...
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Kuulun palstan ylivoimaiseen enemmistöön eli tuonne 20-25- vuotiaisiin. Varokaa vähempiosaiset, aikanne on koittava.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Väliin 15-20 sujahdan. Joskus on naurattanut, kun palstalaiset ovat luulleet minua vanhemmaksi vielä tapaamisen jälkeenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös