Iiro Pakarinen, HIFK

  • 192 578
  • 665

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Kevät lähestyy ja härkä lämpenee. Tekee kentällä tällä hetkellä kaikkea ja tekee sen erittäin laadukkaasti. Ei voi kun stetsonia tipata ja toivoa että homma rokkaa myös loppukauden.
Pakarinen on tehnyt oikeanlaisesta kovuudesta taidetta.
Menee alle, päälle ja väleihin, eikä ilmekään värähdä, koskaan.
No, joskus ehkä hiukan hymyilee, ku joku junnu koittaa maalinedusväännössä repiä naamasta :)
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pakarista vitutti ja huolella haastattelussa. Tämä mies on IFKn sydän. Voisi VP ottaa mallia Härästä.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Oispa edes kaksi Pakarista jengissä, saataisiin se toinen pitää tuolla oikealla paikallaan laitahyökkääjänä. Tai ehkä sittenkin kolme koska muuten vaarana sentterin tontti.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Asiaa jo tuolla Tallbergin ketjussa sivusin hiukan. Minä tekisin Pakarisesta IFKn kapteenin alkaen ensi kaudesta. Pakarinen on kaikkea sitä, mitä itse IFKn kapteenilta odotan ja todistettavasti tämä seura merkitsee Suonenjoen isoimmalle IFK-fanille paljon. Toivottavasti Härkä vetää uransa loppuun Stadissa. Hieno mies ensimmäisessä luokassa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Asiaa jo tuolla Tallbergin ketjussa sivusin hiukan. Minä tekisin Pakarisesta IFKn kapteenin alkaen ensi kaudesta. Pakarinen on kaikkea sitä, mitä itse IFKn kapteenilta odotan ja todistettavasti tämä seura merkitsee Suonenjoen isoimmalle IFK-fanille paljon. Toivottavasti Härkä vetää uransa loppuun Stadissa. Hieno mies ensimmäisessä luokassa.
Olisi kyllä hyvä ehdokas seuraavaksi kapteeniksi. Itse haluaisin myös nähdä Juha Jääskän jossain vaiheessa Helsingin IFK:n kapteenina.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Olisi kyllä hyvä ehdokas seuraavaksi kapteeniksi. Itse haluaisin myös nähdä Juha Jääskän jossain vaiheessa Helsingin IFK:n kapteenina.
Tässä olen @BOL linjoilla. Jääskä on myös omaan makuuni luonteeltaan hiukan liikaa säätäjä ja luonnonlapsi ollakseen kapteeni. Toki, Jääskä on edelleen kohtuu nuori, joten iän ja kokemuksen karttuessa miksikäs ei.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tämä mies on IFKn on oikea kapteeni vaikka se C-paitainenkin oli tänään parempi kuin pitkään aikaan. Kuten @McTorso peliesitykset ketjussa hienosti nosti esille en keksi tästä sarjasta Pakarista parempaa pelaajaa johtamaan joukkoja keväällä. Suonenjoen suurin IFK-fani on hieno mies.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joulutauon jälkeen on nähty se Iiro Pakarinen, jota ainakin itse odotin. Pyyteetön joukkuepelaaja, joka on on monipuolisuudellaan aivan äärimmäisen arvokas jengille. Sitäkin enemmän lämmittää se, että pystyy tuottamaan myös tehoja.

Iiron syys- ja kevätkausissa on ero kuin yöllä ja päivällä. Ja hyvä niin. Mua ei niin kauheasti lämmitä pelaajat, jotka ovat ihan tulessa runkosarjassa, mutta kun tosipelit alkaa, katoavat kuvasta. Mä arvostan lopulta kuitenkin enemmän sitä, että kun pelataan isoista asioista, pelaaja suorittaa korkealla tasolla. Iiro Pakarinen näyttää olevan sellainen.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iiro on aivan täydellinen jääkiekkoilija. Vahva, tunnollinen, lähes väsymätön taistelija. Firman mies. Kevään mies.

Muistan kun Iiro tuli IFKohon ensimmäisen kerran, syksyllä 2012. Silloin ihmettelin millä näytöillä tämä KalPan poika Stadin kirkkaisiin pääsee. Ei silloin nuorena skloddina ymmärtänyt jääkiekkoa kovinkaan syvällisesti. Katsoin tilastot ja totesin että aha. Eräs kuopiolainen myös tiesi kertoa, että Iirolla on intoa ja hyvä rannelaukaus, mutta ei juurikaan pelisilmää.

Sitten Pakarinen ilmoitti Nordiksella, että on lapsesta saakka ollut IFK-fani. Ja että tavoite on tehdä 20 maalia kaudessa. Pidin epätodennäköisenä.

Kausi 2012-2013 oli enimmäkseen niin hirveetä skeidaa koko jengiltä, että siinä oli vaikea kenenkään loistaa. Keväällä Iiro kuitenkin oli isossa roolissa, kun IFK meni sääleistä jatkoon SaiPan kustannuksella.

Seuraava kausi oli paskaa myös, mutta Iiro teki sen 20 maalia. Kävi myös selväksi, että Iirolla on pelisilmää. Hyvästä kaudesta palkintona MM-kisat, jossa teki maaleja, ja NHL-sopimus ja sitä myöten komea kansainvälinen ura.

Keväällä 2023 Iiro on IFKn top-5 tärkeimpiä pelaajia. Pelit kovenee, Iiro kovenee. Vastustajat joutuvat nöyrtymään kun härkä iskee. Ei ole Liigassa yhtään valmentajaa, joka ei tätä miestä jengiinsä haluaisi.

Onneksi Iiro on meidän mies. Nyt ja tulevaisuudessa. IFK-sydän sykkii vahvana, ja punaisena.
 

strava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka on ....nen, niin tuli kerrasta stadilaiseksi. Bamlaaki slangia jo varmaan puhtaasti
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Todellinen kapteeni ja johtaja! Salmelainen, loppu-uran diili käteen. Saa suorittaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
The Real iironman
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Todellinen kapteeni ja johtaja! Salmelainen, loppu-uran diili käteen. Saa suorittaa.
Liigan karismaattisin pelaaja.
Hänessä on sitä synnynnäistä johtajuutta isolla lapiolla.
Luonne on täysi kymppi.
Karsea blokki reiteen, joka olisi luultavasti normaalin pelaajan pelin lopettanut, Iiro ei hetkahda siitäkään, vaan tekee myöhemmin saman matsin voittomaalin.
Upea jääkiekkoilija.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jos pitäisi määrittää todellinen kovien pelien mies olisi se Pakarinen. Loppuu ylistyssanat Pakarista seuratessa. Kuten olen aiemmin sanonut niin Härkä täytyy pitää Stadissa uransa loppuun asti. Piste, kuten arvon @BOL tapaa sanoa.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jos pitäisi määrittää todellinen kovien pelien mies olisi se Pakarinen. Loppuu ylistyssanat Pakarista seuratessa. Kuten olen aiemmin sanonut niin Härkä täytyy pitää Stadissa uransa loppuun asti. Piste, kuten arvon @BOL tapaa sanoa.
Kyllä! Nyt sitä mottipäistä ja samanlainen joku 7v pahvi mitä tappara aikoinaan sorvasi tuukalle! Sillä erotuksena ettei mitään ulkomaan optioita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös