Aamukahvi käteen ja nautiskelkaa Pakarisen lokakuun maaleista:
Kiitos tästä, kiva kattoo laiskan päivän piristykseksi.
En tiedä, mikä on petopodi, mutta jos siellä on kritisoitu yksittäisen pelaajan palkkaa suhteessa tehopisteisiin, toivon heidän miettivän tuon tyyppisen toiminnan suhdetta älylliseen rehellisyyteen. Ja nyt nimenomaan asiat asioina, tämä ei ole kellekään yksittäiselle henkilölle yhtään mitään.Mitäköhän petopodissa tällä hetkellä mietitään kun alkukaudesta antoivat kritiikkiä Iiron palkasta suhteessa tehoiluihin.
Tämä taitaa olla jonkinasteinen tapa, useampana vuonna on IFK:n dösäkuski vetänyt tämän "veditte niin hyvin että tarjoan kierrokset" kortin ja painellut liikenneympyrää ympäri pitkin maakuntia.Juuri äsken kuulin hauskan tarinan HIFK:n joukkueesta. Voitollisen Kalpa matsin jälkeen HIFK:n bussi kiersi Pakarisen hattutempun kunniaksi jäähallin lähilikenneympyrän kolmeen kertaan ennen kuin suuntasi nokan 5 valtatietä pitkin Stadiin. Ansaitut kierrokset.
Näin viime kaudella, kun kullakin oli 19 pelattua ottelua (suluissa tämä kausi):
Pakarinen 4+2=6 (22+4=26)
Lehterä 1+19=20 (5+29=34)
Vesalainen 10+10=20 (11+14=25)
Martin 5+10=15 (6+11=17)
Pörssikärjen Jerry Turkulaisen tehot olivat vuosi sitten 19 ottelussa 10+17=27.
”Jos haluat tehdä maalin mene maalille, jos haluat pizzaa mene pizzeriaan” legendan sanoin.Olihan siellä muutama hieno maali, mutta merkille pantavaa on se kuinka moni maali syntyi ihan siitä veskarin edestä. Reboundista, suoraan syötöstä tai jostain ruuhkasta vain sutaistuna. Sinne maalille pitää jonkun mennä ja siellä pitää yrittää loppuun asti. Hienoa vääntöä Pakariselta ja hienoja syöttöjä ketjukavereilta.
”Jos haluat tehdä maalin mene maalille, jos haluat pizzaa mene pizzeriaan” legendan sanoin.
"Viime kauden rosterista ei paikata Koivistoista ja Nättistä, koska joku penaili budjetin kanssa" -Janne PesonenPaitsi, että on paukuttanut maaleja ihan hulluna on Pakarinen myös tuplannut syöttömääränsä viime kauteen verrattuna.
Huh, nyt on melkein riittävästi käytetty ylisanoja Härkösestä. Toivottavasti Iiro ei itse lue kommentteja, ettei nouse hattuun, heh.Iiro Pakarinen tekee kovaa jälkeä jäällä ja salilla: ”Pudonnut pienenä voimajuomapataan”
HIFK:n tehohyökkääjä Iiro Pakarinen on tiedetty aina hyväksi pelaajaksi, mutta tällä kaudella hän on yltänyt hämmästyttävään vireeseen. Pakarisen tuntevat kiekkoihmiset kertovat, miten kovasta luusta on kyse. HIFK:n fysiikkavalmentaja paljastaa lähes uskomattomalta tuntuvan testituloksen.www.liiga.fi
Tuosta jäi mieleen se, että Koivistoinen seuraa IFK:n pelejä edelleen. Tervetuloa takaisin sit joskus.Huh, nyt on melkein riittävästi käytetty ylisanoja Härkösestä. Toivottavasti Iiro ei itse lue kommentteja, ettei nouse hattuun, heh.
Onkohan kyykky ollu 90° vai syviin asti, hymiöllä.Iiro Pakarinen tekee kovaa jälkeä jäällä ja salilla: ”Pudonnut pienenä voimajuomapataan”
HIFK:n tehohyökkääjä Iiro Pakarinen on tiedetty aina hyväksi pelaajaksi, mutta tällä kaudella hän on yltänyt hämmästyttävään vireeseen. Pakarisen tuntevat kiekkoihmiset kertovat, miten kovasta luusta on kyse. HIFK:n fysiikkavalmentaja paljastaa lähes uskomattomalta tuntuvan testituloksen.www.liiga.fi
Chuck Norris meinasi aikoinaan ruveta harrastamaan jääkiekkoa. Sitten syntyi Iiro Pakarinen.
Itselle mielenkiintoisin osa tätä juttua oli se että Koivistoinen yhä katselee IFK:n matseja, ei muutakun Eetu sitten joskus kotiin takaisin.Iiro Pakarinen tekee kovaa jälkeä jäällä ja salilla: ”Pudonnut pienenä voimajuomapataan”
Huh, nyt on melkein riittävästi käytetty ylisanoja Härkösestä. Toivottavasti Iiro ei itse lue kommentteja, ettei nouse hattuun, heh.
Mä oon kans tätä mieltä. Jengin jätkä, viimeisen päälle.Jos joku on varmaa, se on aivan varmaa, että Iiro Pakariselle ei nouse hattuun
Eiköhän siellä ole vaan räjähtänyt traktorista renkaat, kun teki hatullisen heitä vastaan.Mä oon kans tätä mieltä. Jengin jätkä, viimeisen päälle.
Siksi ihmettelin ku KalPan kannattajat suu vaahdossa haukkuivat ylimieliseksi.
Joo. Useammassa jutussa esim. korostettu, miten pyyteettömästi ja itsensä riskeeraten puolustuspäässä blokkaa vastustajan laukauksia. Hirvittää. Tekisi mieli kieltää moinen ykkösketjulta.Mä oon kans tätä mieltä. Jengin jätkä, viimeisen päälle.