Shamaani.Härkä.
Shamaani.Härkä.
Mahtava uutinen. Julkaistaneen tänään matsin aikana.
Kuka kusi sun muroihin?Ihan ok, tosin liian pitkä sopimus. Viimeinen kausi menee nelosessa/viltissä?
Päävalmentaja Peltonen. Oletan. Tämäkin jatkosoppari kertoo mun mielestä sen et ei siellä kopissa isompaa hätää ole. Pahin tilanne on fanien korvien välissä, päivästä riippuen toki ihan ymmärrettävästi.Kuka kusi sun muroihin?
Kuka kusi sun muroihin?
Et ole varmaan huomannut, että Pakarinen on sellaisella kondiksessa pitänyt kroppaansa, ettei hänellä todennäköisesti edes 35v:nä hiivu taso, kuin lehmän häntä.Ihan ok, tosin liian pitkä sopimus. Viimeinen kausi menee nelosessa/viltissä?
Onneksi tämä ei ole uskon asia, eikä varsinkaan katkerien porilaisten.Saa nähdä, tuleeko Pakarinen koskaan saavuttamaan IFK:ssa mitään pronssimitalia kirkkaanpaa. Itse nimittäin uskon, että se ei ainakaan tänä kautena tapahdu. Finaalissa nähdään nimittäin Tampereen joukkueet.
Onneksi tämä ei ole uskon asia, eikä varsinkaan katkerien porilaisten.
Saa nähdä, tuleeko Pakarinen koskaan saavuttamaan IFK:ssa mitään pronssimitalia kirkkaanpaa. Itse nimittäin uskon, että se ei ainakaan tänä kautena tapahdu. Finaalissa nähdään nimittäin Tampereen joukkueet.