Ei ollut kaukana Iiron maalipörssin voitto playoffseissa vaikkakin jaettu sellainen. Onneksi jatkaa, ihana pelaaja ja hieno mies.
Ei vaan uskalla kapteeniksi laittaa. Katoaa tehot muuten ja pelailee nelosessa.
Ei ollut kaukana Iiron maalipörssin voitto playoffseissa vaikkakin jaettu sellainen. Onneksi jatkaa, ihana pelaaja ja hieno mies.
Ja eniten matsejakin. Olis hyvä kapu.MMÅ kapteeniksi siis? Tehoja sillä ei ole, ja se pelaa jo nyt nelosessa.
Kuka sanoi, että Tale oli ykkösen jätkä ja pörssivoittaja? Mutta jos joku pystyy väittämään, että nykyinen Tale on freesein, liikkuvin ja tehokkain versio miehestä, niin pitää olla sekaisin.Joo mä muistan ne ajat kun Tale pelas ykköses ja voitti pistepörssin. Vai miten se nyt oli?
Luttinen teki ensimmäisellä kapteenikaudellaan yli 30 pistettä ja toisella johdatti joukkonsa finaaleihin, teki 17 maalia sekä oli tärkeä palikka ylivoimalla. Kolmannella kapteenikaudella sitten taso tippui, muttei kuitenkaan sovi mielestäni samaan joukkoon Petrellin ja Tallbergin kanssa, jotka ovat/olivat joukkueensa surkeimpia pelaajia kapteenikausillaan.Sama kapteenisyndrooma toistui myös Lennun ja Luttisen kohdalla. Eiköhän tässä sitä haettu.
Ei Luttisella niin pahasti, mutta ongelmaksi hänkin muodostui lopulta C-rinnassaan. Ja eiköhän tässä nyt ollut kevyttä huumoria mukana, kunnes eräs veti herneet nenään ja tuli kyselemään Talen pörssivoiton perään.Luttinen teki ensimmäisellä kapteenikaudellaan yli 30 pistettä ja toisella johdatti joukkonsa finaaleihin, teki 17 maalia sekä oli tärkeä palikka ylivoimalla. Kolmannella kapteenikaudella sitten taso tippui, muttei kuitenkaan sovi mielestäni samaan joukkoon Petrellin ja Tallbergin kanssa, jotka ovat/olivat joukkueensa surkeimpia pelaajia kapteenikausillaan.
Pakarisen kohdalla en kyllä itse pelkäisi mitään ”syndroomaa”, mutta voihan se olla, että Härkä on mielummin ”A”?
Luttinen teki ensimmäisellä kapteenikaudellaan yli 30 pistettä ja toisella johdatti joukkonsa finaaleihin, teki 17 maalia sekä oli tärkeä palikka ylivoimalla. Kolmannella kapteenikaudella sitten taso tippui, muttei kuitenkaan sovi mielestäni samaan joukkoon Petrellin ja Tallbergin kanssa, jotka ovat/olivat joukkueensa surkeimpia pelaajia kapteenikausillaan.
Oliko tämmönen paita, siitä kakkosveskaHärkä bongattu jälkikasvunsa kanssa tänään Stadissa. Ei ollut rullatuolissa, kävelyt kepeillä tai kipsattu muumioksi.
Ylivoimalla ei toiminut viivassa, mutta muuten pelaa tosi hyvin pakkina. Eipä se tosin ole mitään uutta.Olen todella kiitollinen Iirosta taas tänään, kun Luke putosi pois.
Kiitos!
Ei kai kukaan oikeasti mittaa Pakarisen arvoa jengille pisteissä? Pisteet toki arvokkaita, mutta suuri arvo on sekin, ettei tee paljon virheitä ja jos tekeekin, kuittaa ne usein itse. Kuin myös paikkaa muita. Huikea pelaaja!