Kaksipiippuinen homma. Jos Iikka olis pistetty neloseen tai poppareille, kaikki olisi ajatellut että mitä v*ttua Hölö ajattelee ja vain pieni osa olisi hyväksynyt ratkaisun ja nähnyt ison kuvan.
Itse kritisoin kovasti Iikkaa ja ottaa päähän sen peli just nyt, mutta toisaalta se pitäisi saada mukaan peliin ja se on vaikeaa alaketjuissa tai poppareilla. En suoraan sanoen usko että rankaiseminen on Iikan tapauksessa oikea keino, sen verran mielialapelaaja se kuitenkin on.
Mä taas ajattelen niin, että kyllä jos peli ei kulje, esim nyt mennyt jo 6 peliä niin pitäisi ottaa sivuun/alakenttiin ja antaa pelipaikka pelaajalle kenellä on tahtoa, yritystä ja on näyttänyt sen kentällä, ansainnut mahdollisuuden. Yhtenä vaihtoehtona tosin tehdä kolme tulokseen pystyvää kenttää eli sekoittaa pakka enemmän, mutta ei oikein taida riittää tuohon kädellisiä.
Bryggman-Jasek-Kivenmäki
??-Ikonen-A. Jämsen
Kangasniemi-??-Nordgren
Haatanen-Vilen-Roine
Itse lähtisin kyllä seuraavin, ihan tässä alimpana olevin kentin huomiseen Jukurit peliin ja Iikka huilissa tai alakentissä. Kyllä muuten yllättävän moni jo Iikan pelaamista arvostelee ja taatusti ymmärtäisi ja ymmärtämättömyyskö olisi syy ettei voi ns herätellä pelaajaa. Ei Iikkaa voida silkkihansikkain käsitellä ettei vain pety/pahoita mieltä tai ajatella et tänään pelasi huonosti kun oli mieliala heikohko. Ei Iikka ole ollut valitettavasti sateentekijä näissä peleissä eli edes joukkue siitä tuskin kärsisi. Stadissa, Ifk:ssa tänään kärkiukkoja sivussa kun ei peli kulje, oikein!
Kivenmäki-Jasek-Bryggman/Nordgren
A.Jämsen-Ikonen-Nordgren/Bryggman