Viestin lähetti masaman
Tuo "hieman" arvelluttava väitteesi EJL:n palkkapolitiikasta pistivät ainakin parin seuran pelajaan naamat sellaiseen virneeseen, kuin olisivat ensimmäistä kertaa näkemässä sitä kaikkein kauneinta asiaa maailmassa:rolleyes: ... Seuran sisältä ei ole kuulunut tälläisistä asioista ainakaan meikämannen korviin yhtn mtn... ja voin sen verran vakuuttaa vielä Juudaksia joukossamme, että seinillä on ainakin täälllä korvat ellei toisetkin ja jutut liikkuvat nopiasti... Muuten... oletkos nyt ihan varma, että joku viitsisi oikeasti ruveta möykkäämään vanhan 6000 tonnin takia jos vaan itse saa pelata, saa mailaedun, saunaillat yms.? Sitä paitsi. Hyvärinen asustaa tietääkseni Raumalla ja 500 mk kk:ssa (vuodessa on meinaan 12 kk:ta) kulunevat suuremmalti osin bensoihin välillä Rauma-Eurajoki-Rauma, mikä tekee vajaat 45 km per reissu ja kolmesti viikossa 135 km... hhmmm... öpaut 540 km per kk.... joka meinaa sitä, että suurinpiirtein treeneissä käynneistä saapi vajaan markan kilometristä, WAU!!! Kaikki joukolla nyt ryöstökalastamaan EJL. ammoisat rahakirstut tyhjiksi!! Onko melkein liigatasoiselle pelaajalle 1000 egee muka liikaa? Ja josko onkin kyse ns. kilometrikorvauksista?
Enpä sitten tiedä mikä on totuus sen rahan suhteen, mutta näin minulle kertoi eräs joka kuuluu joukkueeseen. Eikä ainakaan minulla ole mitään syitä epäillä tämän henkilön puheita. Mitä hyötyä sillekään olisi ollut perättömien huhujen levittämisestä?
Ja mitä tulee siihen 1000 egeen, niin ainakin näin opiskelijan näkökulmasta sekin on kuitenkin aika iso raha. Viiden kuukauden opintotuet ovat suunnilleen samaa luokkaa. Ja onhan sekin raha pois omista rahoista kun sitä bensaa kerran kuluu Raumalta Eurajoelle ajaessa. Tietysti sen rahan suuruus riippuu pitkältikin sen hetkisestä elämäntilanteesta. Onko opiskelija ja pee'aa kuten opiskelijat yleensä vai onko töissä vakituisessa työpaikassa.
Enkä minä sanonut että se tulee aiheuttamaan eripuraa joukkueen sisällä, vaan että se saattaa aiheuttaa jotain kränää. Kateus kun on aina ollut Suomalaisten yksi suurimmista luonteenpiirteistä.