Joo kyllä näin oli, KeKiltä mitään pois ottamatta. KeKi puolusti maalinedustan hyvin ja mokke otti varmasti kudit kiinni. Kivan pelaamisessa oli vivahteita vähän Ruotsin MM-lätkäpelaamisesta, kun tulevia playoff-vastustajia taktikoidaan.Kuhmon "ammattimiehet" ei syty merkityksettömiin peleihin.
Samoilla linjoilla. En tiedä painoiko eilinen vai mikä, mutta kyllä KeKillä hyökkäyspäässä oli erikoisia ratkaisuita ihan maalintekopaikoilla.VTS - KeKi 2-1 (1-0,1-0,0-1). Tasaisen ja hieman sekavan ottelun voitto tänään VTS:lle, samalla varmistui 4. sija ja kotietu.
KeKi oli eilisen jälkeen hieman väsyneen oloinen ja ihan paras terävyys viimeistelyssä puuttui. Tasainen pari tämä on ja vaikea veikata kumpi jatkoon ensi viikonloppuna menee.
KeKi on hyvä kotijoukkue, helpolla ei voitto sieltä irtoa. Uskon, että VTS:llä alkaa loma.Pleijarit alkoi eilen. Ennakkosuosikit piti (pl. VTS). Tänään jatkuu ja luulen, jotta kaikki muut katkeaa, paitti VTS – KeKi, joka menee kolmospeliin.
Ens viikonloppuna on Laserin parempi pelata 110% asenteella. Koko kauden olen karsintoihin pääsyä odottanut, joten nyt ei ole aika antaa yhtään periksi. Kesällä kerkeää lomailla.Seuraavaksi Laser-Kuki.
Kuki on ollut Laserille kryptoniittia ja runkkarissa kaatoikin sen sekä kotona että vieraissa. Liki pelin perusteella en ehkä povaisi Kukille menestystä Laseria vastaan, mutta taas edellä mainitut otteet runkosarjassa sitä menestystä olisi tarjoamassa. Silti Laser 2-0.
Ansaitut finalistit kyllä ja veikkaan että kolme matsia tarvitaan tähän sarjaan. En kyllä millään jaksa uskoa että Laser pystyisi tosissaan haastamaan yhtään joukkuetta suomisarjasta.Kyllä Laser HT tuon verran parempi oli, vei kuitenkin hienokseltaan ottelua kokojan ja KivaHT tuskaili hieman edelleen pelinsä kanssa. Sentään olivat saaneet täydet kentälliset tähän peliin. Laser HT pimensi tehokkasti myös Klemetin veljekset ja sen kun kuhmolaisille tekee on jo aika hyvin pelin päällä.
Yleisömäärä kuhmossa 298 eli tunnelma oli hieno ja kannustusta riitti, tyypillinen kainuulainen omille vittuilu jota mm Kajaanissa on saanut kuulla kyllästymiseen saakka, loisti poissaollollaan.
Saas nähdä miten finaaleissa käy, mielellään paikan suomisarja karsintaa LaserHT:lle soisi, on kuitenkin eniten jääkiekkojoukkueen näköinen joukkue tässä lohkossa, niin kuin joku tuolla hallilla pelin jälkeen lausui.
Tosin Et-Po voi olla asiasta täysin erimieltä
Sentään Laseri on menossa haastamaan eikä ole mukana vain osallistukseaan. Mun mielestä pitäis olla kilpaurheilussa velvollisuus osallistua karsintoihin jos sinne urheilullisesti pääseeAnsaitut finalistit kyllä ja veikkaan että kolme matsia tarvitaan tähän sarjaan. En kyllä millään jaksa uskoa että Laser pystyisi tosissaan haastamaan yhtään joukkuetta suomisarjasta.
Juu näimpä juurikin. Tarkoitin enemmänkin nuita mahdollisuuksia nousta takaisin suomisarjaan. Ehkä hieman liian aikaista vielä.Sentään Laseri on menossa haastamaan eikä ole mukana vain osallistukseaan. Mun mielestä pitäis olla kilpaurheilussa velvollisuus osallistua karsintoihin jos sinne urheilullisesti pääsee
Kolme viimeisintä kautta? Oisko PaKa kumminkin ollut hiukan edellä? Joka tapauksessa ansaittu paikka UU:lle rautaliigaan ja onnittelut siitä.Utajärvellä pelataan ensi kaudella II-divarikiekkoa! Hieno juttu kiekolle omistautuneelle paikkakunnalle. Mielenkiintoista nähdä millaisia pelimiehiä saavat houkuteltua mukaan. Runko on jo ihan jees, mutta vahvistuksia tarvitaan, ettei mene pelkäksi osallistumiseksi sarjaan.
KISE:ä kaipaan itse kovasti takaisin sarjaan, vaikka toki Laser HT ajaa saman asian.
Mutta joo, mukava kyllä nähdä mihin kolme viimeisintä kautta kolmosta dominoinut UU pystyy sarjaporrasta ylempänä.