Ihmisiä, jotka voisivat kadota julkisuudesta

  • 78 985
  • 461

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Eipä sitä enää nykyään niin usein törmää näihin hiuksista vittuun heitettäviin kun miltein kaikki ohjelmat tulee katseltua suoratoistopalveluista, uutisia lukuunottamatta, ja roskalehtiä en lue. Mutta kyllähän se helvetin Cristal Snow aina välillä hyökkää ruutuun mainoskatkolla jos telkkaria koittaa kattoa. Oon muuten saanut pari kertaa kakkua, toisella kertaa kuukauden, kun kerroin täällä mitä mieltä em. olennosta olen. Että parempi tällä kertaa jättää tämä vain tähän. Sen lisäksi myös tämä eko- ja ituhippien ynnä muiden maailmanparantajien kultainen epäjumala, Greta Thunberg. Mene pois.
Toi Cristal Snow on kyllä sellanen oksennus että joutais vetää vessanpöntöstä venäjälle. Mitähän ne muuten siellä siitä tuumais...No nostalgia syistä ois joskus voinu Kymppitonnia kattoo, mutta ei pysty kun Cristal.

Eipä oikeestaan tuu muuta kuvotusta mieleen vaikka kuinka miettis. Ton vaan osuessa ruutuun on pakko vaihtaa kanavaa ihan jo mainoksenkin kyseessä ollessa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olette yksinkertaisesti väärässä @Johnny B. Goode ja @Partakus. Cristal on nostanu Kymppitonnin ihan uudelle tasolle, tai se on oikeastaan se lämminhenkinen kankaanpääläinen vittuilu, joka sopii ohjelmaan loistavasti. Ja olihan osa niistä Toosa Teeveistä tms ihan hauskoja.
Laulaa se ei toki osaa, ja vaatemaku meillä on eri, mutta hauskalta jätkältä Cristal vaikuttaa.

Niina Lahtista tarjoan tähän ketjuun. Mikko Koivusipilä vaikutta myös varsin vastenmieliseltä ja kaikinpuolin haitalliselta hahmolta, mutta ei tietysti ole varsinaisesti julkisuudessa.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Olette yksinkertaisesti väärässä @Johnny B. Goode ja @Partakus. Cristal on nostanu Kymppitonnin ihan uudelle tasolle, tai se on oikeastaan se lämminhenkinen kankaanpääläinen vittuilu, joka sopii ohjelmaan loistavasti. Ja olihan osa niistä Toosa Teeveistä tms ihan hauskoja.
Laulaa se ei toki osaa, ja vaatemaku meillä on eri, mutta hauskalta jätkältä Cristal vaikuttaa.

Niina Lahtista tarjoan tähän ketjuun. Mikko Koivusipilä vaikutta myös varsin vastenmieliseltä ja kaikinpuolin haitalliselta hahmolta, mutta ei tietysti ole varsinaisesti julkisuudessa.
Cristalin ohjelmia en juurikaan ole katsonut, mutta mitä olen miestä nähnyt, on hän jäänyt mieleeni todella provosoivana ja ärsyttävänä persoonana. ToosaTV:tä en ole katsonut, mutta tällä hetkellä Foxilla pyörivät mainokset saavat minulla aikaan paljon itsetuhoisia ajatuksia.

Mies voi kadota ja ottaa samalla Greta Thunbergin mukaansa

Edit: typo
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olette yksinkertaisesti väärässä @Johnny B. Goode ja @Partakus. Cristal on nostanu Kymppitonnin ihan uudelle tasolle, tai se on oikeastaan se lämminhenkinen kankaanpääläinen vittuilu, joka sopii ohjelmaan loistavasti. Ja olihan osa niistä Toosa Teeveistä tms ihan hauskoja.
Laulaa se ei toki osaa, ja vaatemaku meillä on eri, mutta hauskalta jätkältä Cristal vaikuttaa.

Tulihan järkikommentti, mutta odottaa sai. Cristal Snow on loistava.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Somevaikuttaja Miisa Nuorgam.

- Yleensäkin kaikki turhakkeet, joita iltaroskat tituleeraavat "sometähdiksi / somevaikuttajiksi / suosikkibloggareiksi".

No just nää saatanan sometähdet. Ei näillä ole yleensä mitään kehittävää sanottavaa, mutta silti pitää lärvi saada joka paikkaan.

Mä seuraan vissiin yhtä kaveria Youtubessa. Vaimollakin ois joku 50000 seuraajaa, mutta en seuraa edes sitä. Jos siitäkin tulee joku somevaikuttaja niin mä taidan kyllä napata ysimillisen Buranan.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Somevaikuttaja Miisa Nuorgam.

- Yleensäkin kaikki turhakkeet, joita iltaroskat tituleeraavat "sometähdiksi / somevaikuttajiksi / suosikkibloggareiksi".
Jos sun merkittävin titteli CV:ssä on olla somevaikuttaja, niin vituiks meni ja isosti.

Okei, tiiän ehkä pari poikkeusta tässäkin, mutta yleisellä tasolla se on mulle jo itsessään red flag, jos sun tärkein meriitti on (usein valheellisen) someimagon ylläpitäminen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos sun merkittävin titteli CV:ssä on olla somevaikuttaja, niin vituiks meni ja isosti.

Okei, tiiän ehkä pari poikkeusta tässäkin, mutta yleisellä tasolla se on mulle jo itsessään red flag, jos sun tärkein meriitti on (usein valheellisen) someimagon ylläpitäminen.
Älä ny. Siinä jonkun paskaohjelman mainoksessa joku mimosa kertoo olevansa twerkkauksen ammattilainen. Tie tähtiin on auki. Ei sillä, ihan hyvä perse sillä on.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos sun merkittävin titteli CV:ssä on olla somevaikuttaja, niin vituiks meni ja isosti.

Okei, tiiän ehkä pari poikkeusta tässäkin, mutta yleisellä tasolla se on mulle jo itsessään red flag, jos sun tärkein meriitti on (usein valheellisen) someimagon ylläpitäminen.
No jos haen jotain tyyppiä markkinoimaan asioita niin varmaan joku tyyppi jolla on tuhansia Instagram seuraajia on parempi tohon hommaan kuin joku 20 vuotta työelämässä ollut tyyppi, jonka facebook kaverit on perhettä ja työkavereita ja joka ei ole instagramia ikinä käyttänyt.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
No jos haen jotain tyyppiä markkinoimaan asioita niin varmaan joku tyyppi jolla on tuhansia Instagram seuraajia on parempi tohon hommaan kuin joku 20 vuotta työelämässä ollut tyyppi, jonka facebook kaverit on perhettä ja työkavereita ja joka ei ole instagramia ikinä käyttänyt.
Tarkoitin nyt lähinnä tällaisia isoja somestaroja, jotka muistavat tarpeen tullen median edessä oikein korostaa, että "olen somevaikuttaja". Cool, vaikutat somessa. Mitä sä oikeesti teet? Millaset elämänarvot sulla on? Se mua kiinnostaa enemmän.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tarkoitin nyt lähinnä tällaisia isoja somestaroja, jotka muistavat tarpeen tullen median edessä oikein korostaa, että "olen somevaikuttaja". Cool, vaikutat somessa. Mitä sä oikeesti teet? Millaset elämänarvot sulla on? Se mua kiinnostaa enemmän.
Varmaan aika paljon töitä ton eteen. Sitten kerätään rahat hölmöiltä pois. Ei sitä mitään muuta tarvitse osata jos pystyy myymään itseään ja tuotteitaan luontevasti. Jos menestyväksi somevaikuttajaksi/bloggaajaksi pääseminen olisi helppoa niin kuka tahansa voisi tehdä sitä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki blokkarit, vloggarit, tubettajat ja muut es-jonnet. Kaikki "sometähdet" ja miehen kuuluisuudella ratsastajat. Lisäksi Roope Salminen, Krisse Salminen, Sofia Belorft, Minttu Räikkönen, Sara Chafak, Martina Aitolehti, Maisa "ostin kämpän omilla rahoillani" Torppa, Janita Lukkarinen, Niko Saarinen, Viivi Pumpanen, Amanda Harkimo ja Antti Tuisku, sekä monet muut. Painukaa pliis sinne missä pippuri ei kasva. Ei ketään kiinnosta. Roope Hiirenvittu Salminen etunenässä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Giba

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Älä ny. Siinä jonkun paskaohjelman mainoksessa joku mimosa kertoo olevansa twerkkauksen ammattilainen. Tie tähtiin on auki. Ei sillä, ihan hyvä perse sillä on.
Ja jossain saman oksetusohjelman mainoksissa joku sanoo olevansa tyyliin "sosiaalisenmedianvaikuttaja", ja tekee sen vielä jotenkin ihan helvetin kornilla tavalla.
Joo pitäis varmaan ruveta lukeen jotain tai ainakin kuvia katteleen iltojensa Ratoksi jottei ärsyyntyisi moisesta tarjonnasta. Tai joo, ärsyynny ja ärsyynny. Heilutelkoon peppujaaan ei multa oo pois, mutten enempiä seuraankaan, kun on Ratto. Mutta hiljaa jos oisvat.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Varmaan aika paljon töitä ton eteen. Sitten kerätään rahat hölmöiltä pois. Ei sitä mitään muuta tarvitse osata jos pystyy myymään itseään ja tuotteitaan luontevasti. Jos menestyväksi somevaikuttajaksi/bloggaajaksi pääseminen olisi helppoa niin kuka tahansa voisi tehdä sitä.
En suinkaan tarkoittanut että somevaikuttajaksi pääsisi poppareita popsimmalla. En vain kohdista kovin suurta arvostusta sellaisiin somevaikuttajiin, jotka pyörivät siellä esillä vain korostaakseen omaa itseään jaa kerätäkseen huomiota. Ja mitä tulee niihin isoimpiin sosiaalisen median vaikuttajiin, niin tuppaavat monesti olemaan juuri tällaisia persoonia.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Mä en ikinä voisi ottaa vakavasti ihmistä joka esittelee itsensä "somevaikuttajaksi".
No juuri tätä mä ajoin takaa. Mulle on ihan ok jos joku tienaa elantonsa vaikuttamalla somessa, mutta erikseen korostamalla sitä julkisuudessa annat itsestäsi pinnallisen ensivaikutelman, vaikka totuus olisikin jotain muuta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ootte ihan juntteja, oikee termi on ”influencer”, se on kansainvälisempi ku joku junteille käännetty ja rautalangasta väännetty ”somevaikuttaja”.

Mä haluisin olla somevaikuttaja, mutta se vaatis ihan homona työtä että semmoseksi pääsisi. Ja pitäisi kanssa osata ymmärtää mikä massoja milloinkin kiinnostaa, ja siis sekin vaatisi sitä että kauheesti seuraisi noita somejuttuja. Aivan liian vaivalloista ja hankalaa, ennemmin oon sittenkin tämmönen konttorirotta, helpommalla pääsee.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Mä haluisin olla somevaikuttaja, mutta se vaatis ihan homona työtä että semmoseksi pääsisi. Ja pitäisi kanssa osata ymmärtää mikä massoja milloinkin kiinnostaa, ja siis sekin vaatisi sitä että kauheesti seuraisi noita somejuttuja.
Maineikkaalle mensa-kerholaiselle tuon luulisi olevan pala kakkua.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Maineikkaalle mensa-kerholaiselle tuon luulisi olevan pala kakkua.

Ei se ole. Minä toki viisaana miehenä tiedän ettei se ole, pösilöt voi luulla muuta.

Olen Mensa-kerhossa.

Hetkinen, nyt muistinkin, eiks mun pitäny olla sun ignoressa muuten?
 

Saimaannorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Sami Hedberg

Varmaan mainittu tässä ketjussa aiemminkin monta kertaa, mutta pakko mainita, kun sen läski turpa tuli äsken vastaan jossain FB mainoksessa.

Vittu mieluummin lukisin Iikka Kiven twiittejä 8 tuntia putkeen, kun katsoisin yhdenkään shown tältä "koomikolta".
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Negatiivisuus on luonnollista kuten positiivisuuskin.
Paitsi että Suomessa on enemmän negatiivisuutta samoin kuin ylämäkiäkin.

Ja siksi minäkin saan huutaa: koko Ylen Pyöreän Pöydän kattaus voisi minusta pitää välivuoden, jäädä ilman sopimusta.
Olla ihan hiljaa, miettiä itekseen maailmanmenoa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Criss Angel ja David Blaine varmaan voisi, David Copperfield on kai jo tempun tehnytkin? Timo Taikuri hiinä ja hiinä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Missä Taikuri Luttinen tai ehkä tunnetummin Luikuri Tattinen?

Tajuttomana käytävällä koska Salmelainen (ei Kari) heitti sitä roskakorilla. Hauhtonen miettii taustalla että miksei kenestäkään meistä kolmesta tule tämän kauden jälkeen mitään, vaikka just nyt ollaan ihan tupuhupulupua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös