Ihmettelen, mikä saa ne ällöttävimmätkin miehet (päissään) luulemaan, että he ovat taivaan lahjoja naisille.
En tiedä mutta itse olen joutunut usein tilanteeseen, että naiset ovat kännissä haluneet riisua väkisin meikäläisen.
Ihmettelen, mikä saa ne ällöttävimmätkin miehet (päissään) luulemaan, että he ovat taivaan lahjoja naisille.
En tiedä mutta itse olen joutunut usein tilanteeseen, että naiset ovat kännissä haluneet riisua väkisin meikäläisen.
Se johtuu tietysti siitä, että sä olet niin ihana.
- Joidenkin etenkin nuorten ihmisten tarve ottaa itsestään kuvia ja laittaa niitä nettiin kaikkien nähtäville ihmetyttää myös. Eikö löydy parempaa kuvattavaa? Ymmärrän, että otetaan yksi-kaksi kuvaa, mutta jotkut ottaa useampiakin kuvia... En ymmärrä tuotakaan tarvetta...
Maikkari sentään näyttää kuvaa. Siitä vaan kaikki lappeen miehet jahtiin.Ihmettelen vaan.
Näin ellein jollain about 10v pikkutytöllä talutushihnassa jonkun näätäeläimen. Kärppää isompi se oli, mikä lie näätä tai hilleri sitten. Ihmetyttää vaan, että saako näitäkin elukoita lemmikeiksi. Enpä nimittäin ennen ole tälläisiin törmännyt.
Ihmetyttää vaan, että saako näitäkin elukoita lemmikeiksi. Enpä nimittäin ennen ole tälläisiin törmännyt.
Näin ellein jollain about 10v pikkutytöllä talutushihnassa jonkun näätäeläimen. Kärppää isompi se oli, mikä lie näätä tai hilleri sitten. Ihmetyttää vaan, että saako näitäkin elukoita lemmikeiksi. Enpä nimittäin ennen ole tälläisiin törmännyt.
Paskanlatvat. Kyseessä on niin sanottu etanolis kantamus elikkä niin sanottu mäyräkoira. Kyseisen lajin karvaiset versiot on helppo sekoittaa yllämainittuihin turkistarpeisiin, mutta kaljun yksilön erottaa kyllä helposti. Ja se puraisu onkin vasta jotain - etenkin se ensimmäinen.Saattaa myöskin olla että kyseessä oli Preeriakoira. Aika veitikoita nämäkin, tosin yhdellä purasulla lähtee koko sormi (nähty on sekin) sitten kun alkavat leikkimään oikeesti.
Saahan niitä. Mikäli siis kyseessä on fretti.Näin ellein jollain about 10v pikkutytöllä talutushihnassa jonkun näätäeläimen. Kärppää isompi se oli, mikä lie näätä tai hilleri sitten. Ihmetyttää vaan, että saako näitäkin elukoita lemmikeiksi. Enpä nimittäin ennen ole tälläisiin törmännyt.
Vaarallinen vanki karkasi Lappeenrannassa.
Minkä takia ei voida julkaista kuvaa tai nimeä? Suojellaanko tässä nyt vankia ettei hänelle tule paha mieli jos ihmiset saavat tietää minkä näkönen hän on? Luulisi, että kadulla ihmiset tunnistaisivat helpommin, jos he tietäisivät minkä näkönen kaveri on kyseessä.
"Mies on 180 cm pituinen ja hoikka. Miehellä on paljon tatuointeja, hän on kalju ja hänen ihonsa on tummahko." Suomesta ei varmaan löydy kovin montaa tuntomerkkeihin täsmäävää.
Ihmettelen vaan.
Valtatie 8:lla Rauma-Pori välillä on ollut tievalaistus päällä keskellä keskellä kirkkaimpia kesäpäiviä. Jos kyseessä ei ole joku tekninen vika tai muu häiriö laitteissa, niin suuresti ihmettelen, miksi valot pidetään päällä silloin kun niitä vähiten tarvitaan. Myös Eurajoen kirkonkylän taajamassa paloi eilen katuvalot. Järkee vai ei?