Mainos

Ihmettelyketju

• 6 502 567
  • 39 089

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Eniten tässä uutisessa ihmetyttää poliisien käsialanäyte. Joo, en tietenkään odota poliisien kirjoittavan täydellisellä tavalla, mutta onhan tuo teksti kauniisti sanottuna hataran näköinen. Näinkö siinä sitten käy, kun tekniset vempaimet ovat tulleet jäädäkseen ja tavallinen tekstaus, jota omana kouluaikanani painotettiin ja johon panostettiin vuosia aikaa, vain unohtuu?
Oi aikoja, oi tapoja.

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU

Eniten tässä uutisessa ihmetyttää poliisien käsialanäyte. Joo, en tietenkään odota poliisien kirjoittavan täydellisellä tavalla, mutta onhan tuo teksti kauniisti sanottuna hataran näköinen. Näinkö siinä sitten käy, kun tekniset vempaimet ovat tulleet jäädäkseen ja tavallinen tekstaus, jota omana kouluaikanani painotettiin ja johon panostettiin vuosia aikaa, vain unohtuu?
Oi aikoja, oi tapoja.
Eipä tuo oma käsialan ole paljoa selvempi, mikäli seinällä olevaan paperiin pitää kirjoitella

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Miksi porukka vetää herneen nenään, kun eri tahot (mm. Kotipizza, Olvi, Kuopion kaupunki) ilmoittavat poistuvansa Twitteristä/X:stä?
Kuulemma "wokeilua" ja kannanotto sananvapautta vastaan. Näiden mielestä yrityksillä on jokin ihme velvollisuus pysyä Twitterissä vaikka esim. Olvi ei ole tainnut siellä olonsa aikana julkaista kuin korkeintaan 10 twiittiä.

On saanut kyllä nauraa näiden ihmisten öyhötystä tässä muutaman päivän ajan mutta samalla ihmetellyt että ovatko he oikeasti noin helvetin tyhmiä.

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miksi porukka vetää herneen nenään, kun eri tahot (mm. Kotipizza, Olvi, Kuopion kaupunki) ilmoittavat poistuvansa Twitteristä/X:stä?

Vastasin tähän jo toisaalla, tässä copy-paste: Et ole huomannut käynnissä olevaa kulttuurisotaa jonka eturintamassa tuo Muskin X on? Lähtemällä X:stä valitset julkisesti sen puolen rintamalinjoista jolle asemoidut ja toisen puolen poteroissa pahoitetaan sitten mieli.

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En ymmärrä. Eikö yrityksillä ole vapautta valita, millä some-alustoilla toimivat?
Kysehän on Muskilaisesta oikeistosta taistelusta wokea ja "sananvapautta" vastaan. Eli jos ilmoitat lähdöstäsi äksästä, olet woke ja "meitä" vastaan, jos vain katoat vähin äänin, kukaan ei edes tajua.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vastasin tähän jo toisaalla, tässä copy-paste: Et ole huomannut käynnissä olevaa kulttuurisotaa jonka eturintamassa tuo Muskin X on? Lähtemällä X:stä valitset julkisesti sen puolen rintamalinjoista jolle asemoidut ja toisen puolen poteroissa pahoitetaan sitten mieli.
Pahoitanko minä sitten kaikkien mielen, siis kummallakin puolen rintamalinjoja, kun en ole koskaan ollutkaan missään x:ssä, tjsp...
Jos näin on käynyt, pahoitteluni, ei ole ollut tarkoitus, mutta mulla on elämässäni muutakin tekemistä.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Pahoitanko minä sitten kaikkien mielen, siis kummallakin puolen rintamalinjoja, kun en ole koskaan ollutkaan missään x:ssä, tjsp...
Jos näin on käynyt, pahoitteluni, ei ole ollut tarkoitus, mutta mulla on elämässäni muutakin tekemistä.
Kyllä minä tästä niin mieleni pahoiti. Että löytyy joku toinenkin, joka ei ole x:ssä ja facebookissa ja irstasnamissa ja mitä niitä onkaan. Olen niin vanha, että olen nähnyt työelämässä tietokoneiden ja kännyköiden koko kehitykaaren. Kun noita somejuttuja alkoi tulla, meidänkin työpaikalla hökellettiin, että noihin pitää mennä ja olla aktiivinen ja vastailla. Minä sanoin että paskat mene, ainakaan minä. Paskaa sieltä saa vain niskaansa. Enkä mennyt. Jatkoaika on minun ainoa some. Ja hyvin riittää.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minäkin olen jo vanha, ikivanha, elänyt aikaa, kun kaukopuhelutkin piti tilata keskuksesta erikseen, joten Jatkoaika on mullekin riittänyt ihan mukavasti, jossa voi tarvittaessa keskustella asioista. Tosin, tulee sitä paskaa täälläkin niskaan, jos yrittää uida vastavirtaan ja/tai talloo pyhitettyjen varpaille.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Sellainen rakentava erimielisyys on kivaa. Jalkapallo-osio on täällä hyvä esimerkki siitä. Kirjoittelijat, jotka ovat eri joukkuiden faneja, kunnioittavat toisiaan ja kehuvat myös muidenkin kuin oman joukkueen hyviä suorituksia. Sitä kulttuuria on vain mahdotonta siirtää esim. poliittisiin keskusteluihin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Duunissa on porukkaa, jotka menee töiden jälkeen suoraan kotiin. Kaverit odottaa kylillä, mutta nää tekee niille joka päivä oharit. Mikä se sellainen kaveri on? Ja kohta ei varmaan kaverit enää odottele. Jo ala-asteella muistan kun meidän luokalla oli pari, jotka katos kuin pieru Saharaan heti koulun jälkeen. Myöhemmin selvisi että niillä oli joku Sega tai Amiga ja vetävät elämänsä yksinpelinä. Yhteiskunnan pitäis kyllä enemmän tukea syrjäytymistä. Ei kenenkään pitäisi joutua menemään minnekään hemmetin kotiin koulun tai töiden jälkeen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy