Oliko tämä ironinen lausahdus?
Jos oli, niin hyväksyisin sen. Olen katsellut tabloidien romahdusta noin 10 vuotta ja se on jopa ymmärrettävää.
Kilpailu on kovaa, mutta onneksi halveksuttavaa.
Oliko tämä ironinen lausahdus?
Heheh, toivottavasti ei!
Ihmetyttää kyllä miksi vieläkin asun samassa kaupungissa missä olen koko ikäni ollut. Kaverini kanssa juuri puhuttiin puoli tuntia puhelimessa, hän otti riskin muuttamalla stadiin, se kannatti. Suomen parhaimpia DNA myyjiä tällä hetkellä. Itse en koe vieläkään lähteväni pois, vaikka moni kaveri on muuttanutkin. Työpaikalta saattaa tulla vakituinen sopimus toivottavasti piakkoin, opiskelut saatu kohta päätökseen ja asuttu uudessa kämpässä kohta puoli vuotta. Jotakin silti puuttuu, naiset? En tiedä, ehkä otettava iisisti ja käytävä muissa kaupungeissa hengaamassa kesä, niin ei tunnu niin pahalta täällä asuminen..
Onko kukaan nähnyt koskaan liikenteessä Dacian autoja? Tuli vaan mieleen kun mainos tuli äsken telkkarista. Kuinkahan paskoja ne oikein ovat, vai ovatko ne?
Ihmettelen, miksi jokaisella vähänkin merkittävämmällä räppärillä täytyy olla oma levy-yhtiö. Onks niillä kaikilla vaan niin v*tun iso ego, vai onko se jotenkin tuottavaa bisnestä?
Onko kukaan nähnyt koskaan liikenteessä Dacian autoja? Tuli vaan mieleen kun mainos tuli äsken telkkarista. Kuinkahan paskoja ne oikein ovat, vai ovatko ne?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014070118453997_uu.shtml
Ihmettelen sitä miten Pasi on onnistunut kiskomaan kurkkuunsa tuollaisen muovinpalan. Jotkut ne vaan osaa.
Toisalta ihmettelen kyseisen uutisen aiheuttamaa hihitystä. Jotenkin vaan täynnä tahatonta(?) komiikkaa.
Mua nauratti tämä myös oikein kovasti. Vakava asia toki, mutta näen vallan silmissäni kuinka "Pasi" pamauttelee itseään lattiaan ja seiniin. Teksti oli otsikoita myöten muutenkin kuin yläastelaisen väsäämä. Ehkä olikin.
Mulla muuten takertui eilen ruoto kurkkuun. Olisin voinut kuolla. Olisin voinut kuolla. Olen ottanut asianajajan.
Mua nauratti tämä myös oikein kovasti. Vakava asia toki, mutta näen vallan silmissäni kuinka "Pasi" pamauttelee itseään lattiaan ja seiniin. Teksti oli otsikoita myöten muutenkin kuin yläastelaisen väsäämä. Ehkä olikin.
Vastaus B, erittäin tuottavaa bisnestä. Omasta levy- ja oheismyynnistä ei karkaa taaloja levy-yhtiölle.
Lisäksi pääsee itse rahastamaan uusilla tulevaisuuden kyvyillä, mikäli nämä breikkaavat.
Erittäin tuottoisaa bisnestä se ei ole kuin ehkä Cheekille ja Rähinä Recordsille. Muut saavat mahdollisesti kulut katettua ja that´s it.
Mutta Havumetsien managerin esittämään kysymykseen, niin oma levy-yhtiö helpottaa tietyssä määrin käytännön asioita. Laskutuksia, sopimuksia (esim. jakelusopimuksia), biisien saamista spotifyihin yms.
Aah, mä en kyllä itse asiassa kysymykseen vastatessani edes ajatellut näitä suomalaisia artisteja, vaan maailmantähtiä.
Heillähän tilanne on se, että jos ja kun nimeä on saatu tarpeeksi, niin oman levy-yhtiön (plus erilaisten vaate- ja hajuste-brändien...) perustaminen on erittäinkin järkeenkäyvää.
Ihmettelen mitä Karalahti tekee Tampereella lauantai-iltana lenkkeilemässä?
Tässä viikonlopun aikana on osunut silmiin iltapäivälehtien uutisointia Ruisrockista, niin kävin sitten katsomassa tämänvuotista esiintyjälista ja kävin sitten ihmettelemään että Ruisrock? No, taisi siellä pari rock-bändiäkin olla mutta olisiko osuvampi nimi silti Ruispop?
Tässä viikonlopun aikana on osunut silmiin iltapäivälehtien uutisointia Ruisrockista, niin kävin sitten katsomassa tämänvuotista esiintyjälista ja kävin sitten ihmettelemään että Ruisrock? No, taisi siellä pari rock-bändiäkin olla mutta olisiko osuvampi nimi silti Ruispop?
Siis se että joillekin valopäille on elämää suurempaa merkitystä jonkun tuotteen valmistajalla tai nimellä vaikka käyttöominaisuudet, ulkonäkö, kestävyys olisivat täysin identtisiä jonkun toisen tuotteen kanssa? Mikä helvetti näitä ihmisiä oikein vaivaa?!