Kuka helvetti on keksinyt, että botox ylähuulessa näyttää hyvältä? Tuo Linda Lampeniuksen huulikin näyttää ihan pilalle menneeltä leikkaukselta.
Kuka helvetti on keksinyt, että botox ylähuulessa näyttää hyvältä? Tuo Linda Lampeniuksen huulikin näyttää ihan pilalle menneeltä leikkaukselta.
Voiko vittu paljon rumemmaksi enää mennä.
Olen satavarma, että Lindan mainitsemasi ruumiinosa on jopa huomattavastikin rumempi kuin hänen ylähuulensa.
Riippunee siitä, mihin kaikkialle botoxia on kyseiseen naiseen sivallettu.Olen satavarma, että Lindan mainitsemasi ruumiinosa on jopa huomattavastikin rumempi kuin hänen ylähuulensa.
Osaavat. Nimenomaan suomalaiset. Tuli todistettua tämä lentokentällä, kun Finnairin lennolle kuulutettiin ensimmäiset ~6 rivillistä sisään (koneen takaosaan, johon myös oma paikka oli), niin valehtelematta 90 % koneeseen menijöistä oli jo jonossa. Siinä sitten jotkut amerikkalaiset valittivat suureen ääneen suomalaisten typeryyttä ja oli se itsekin kivaa mennä sinne koneeseen jälkeenpäin ja rynniä käytävällä seisovien junttien yli, koska näillä oli niin vitun kova kiire siihen jonottamaan ja koneeseen.Mikä ihme siinä on että suomalaiset eivät osaa jonottaa? En tiedä osaavatko muun maalaisetkaan, mutta ainakaan suomalaiset siis eivät.
ja kotimatkalla (=baarissa) ei tarvinnut maksaa, vaikka oli tuntematon kyyppari tiskin takana.
Ne oli varmaan niitä kilttejä ja kohteliaita miehiä, jotka ei pääsääntöisesti saa naisia. Toisin kuin ne kovat tyypit.Olen ällistynyt.
Itse ihmettelen, että meneekö joku tosiaan töistä baarin kautta kotiin? Tiistaina? Ryhdistäydy nyt.
Juu, tiedän, että siellä käytiin vaan "yhdellä", mutta silti.
Itse ihmettelen, että meneekö joku tosiaan töistä baarin kautta kotiin? Tiistaina? Ryhdistäydy nyt.
Kuinka paljon sinun maksamia verorahojasi on tuohon oikeuskäsittelyyn mennyt?
EDIT. Ja ihmettelen jos sanoit tuon aivan tosissasi.
Tuosta tuli mieleeni, onkohan täällä sellaista ketjua, missä puhutaan kauniista miehistä, kun naisistakin on vastaava. Tuo mies menis ehdottomasti sille listalle, siis ensimmäiselle.
NK
Ihmettelen miten tolla Contenderin yhdellä osallistujalla voi olla jo 15-vuotias poika. (Ja minähän en tollast shittiä kattele, mies kattelee. Joudun vain kärsimään tässä ohella.)
Joo, ot:nä mainittakoon, että Contender on melkoista shittiä, mutta välillä sen tilalla tuleva Ultimate Fighter on huippu.
- - -
Erityisesti I Want To Break Free -videolla Roger on erityisen nättinä. Rogerhan on tietysti se, joka kokkailee lieden luona.
Queenin rumpali Roger Taylor 70-luvulla ja vähän 80-luvullakin saavuttanee Nakenkin mielestä hyviä sijoja tuolla listalla.
Koska tämä on ihmettelyketju, niin en voi kuin ihmetellä: Minä sinä minua oikein pidät? :D