Ihmettelyketju

  • 6 398 071
  • 38 811
Suosikkijoukkue
HIFK
TV1:llä haastatellaan Tony Curtisia, joka on näköjään melkoisen karun näköinen kurppa tätä nykyä, huhhuh. Jotenkin tulee mieleen Marlon Brando leffassa Apocalypse Now.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja jenkkiläisessä autokoulussa ei ole edes sitä vähää opetusta liukkaisiin mitä meidän autokoulussa on.

Kyllä joo, mutta esim. tuossa KP:n postaamassa videossa silläkään ei olisi mitään merkitystä kun näkyy olevan niin liukasta että autot liukuu holtittomasti kuin pulkat ja ihmisetkään ei meinaa pysyä jaloillaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kylläpä arjalaistrolli on taas vauhdissa tänään, useammassa ketjussa jopa. Sitä lähinnä ihmettelen, ettei ole vielä ehtinyt naisasiaketjuun valistamaan ja sivistämään muita. Ehkä sinne sitten tupsahtaa kerralla hiukan pidempi setti, jonka suoltamisessa menee vielä tovi.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tällä hetkellä ihmetyttää äskeinen vierailu paikallisella terveysasemalla. Minua ennen päivystävällä hoitsulla kävi kolme ihmistä ja sitten minä. Aikaa tähän meni vaatimattomat kaksi ja puoli tuntia. Miten ihmeessä homma voi olla noin hidasta?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihmettelen, että tajusin vasta nyt että Miinanraivaaja ei ole älypeli.

x ? ? x
x 3 3 x


Äksät on miinoja ja kysymysmerkit aukaisematta.
 

Krupieeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tällä hetkellä ihmetyttää äskeinen vierailu paikallisella terveysasemalla. Minua ennen päivystävällä hoitsulla kävi kolme ihmistä ja sitten minä. Aikaa tähän meni vaatimattomat kaksi ja puoli tuntia. Miten ihmeessä homma voi olla noin hidasta?

Tjaah, ehkä terveyskeskuksissakin pitäisi soveltaa intistä tuttua aamuvastaanottoa: Leiriaamuina pari-kolme lekuria veti vajaat sata jamppaa läpi parissa tunnissa. Jos nyt jollain sattui olemaan vähän enemmän kremppaa ja se jää huomaamatta, niin eiköhän se johonkin virhemarginaalin mahdu.
 

passenger

Jäsen
Ihmettelen että mitä ihmettä mä mahdoin tehdä ennen jatkoaikaa tai facebookkia? Nythän täällä menee kaikki aika kotona? Toivonkin pukilta ihan oikeata elämää lahjaksi.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ihmettelen Jaromir Jagria. Tai siis sitä, kuinka pitkään kaveri on pelannut huipputasolla, terävimmällä sellaisella. Nosteli Stanley Cuppia jo keväällä 1991, eikä hänen osuuttansa Pittsburghin tuolloiseen voittoon voine vähätellä, vaikka nuori silloin vielä olikin. Heikoimmilla kokonaisilla NHL-kausillaankin paukuttanut sellaista noin 70 pistettä (jolloin monet jo tuomitsivat kaverin menneen talven lumeksi). Löytyy olympiakultaa, maailmanmestaruutta, ja kohtalaiset MM-kisat pelasi viime keväänäkin. Viime kaudella KHL:ssä 55 ottelussa 53 pistettä, niin kaiketi hänen voidaan sanoa olevan huippupelaaja edelleen. Ja Moskovan turnauksessakin se siellä jälleen hääri tuttu 68 selässään Suomen kiusana. Loppuukohan sen ura ikinä?

Tiedän toki, että Jagr herättää tunteita sekä puolesta että vastaan, onhan hän mielialapelaaja, mutta niinhän slaavitaiteilijat tuppaavat olemaan. Itse olen aina arvostanut ko. pelaajaa suuresti ja oli todella hienoa nähdä tämä supertähti aikanaan livenäkin pelaamassa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä valtaisin ihmetys ikinä. Helmi meni ekana johonki muuhun ketjuun, ku KKK:n kinppuun. Näin niitä traditioita särjetään, isolla kädellä.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä valtaisin ihmetys ikinä. Helmi meni ekana johonki muuhun ketjuun, ku KKK:n kinppuun. Näin niitä traditioita särjetään, isolla kädellä.

No jo on.. ja niin edelleen :) Kyllä mä sinne IFK-ketjuun aina meen ekana..kai :)

Onnellista joulua joka tapauksessa sinulle Simon ja parempaa vuotta 2010!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kaveri löysi ulkoa lähes kuoliaaksi jäätyneen sorsan. Nyt sorsa on lämmitellyt parikolme tuntia kaverin kylppärissä, syönyt leipää, juonut vettä ja on jo virronnut selkeästi. Kyllä olin silmät suurena kun tämän kaverilta kuulin.

Mitä tommoselle voi tehdä? Olisiko sen pitänyt lentää etelään? Kyllähän tuolla ulkona sorsia vaeltaa muutenkin... Ehkä kannattaisi soittaa jonnekin eläinsuojelu puhelimeen jos sorsa onkin vioittunut jotenkin?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Mitä tommoselle voi tehdä?...

Pää poikki, puukko perseestä sisään, sisälmykset ulos. Tämän jälkeen peukalot kaulareijästä sisään nahkan alle ja nahka pois. Sorsa pataan kiehumaan pariksi tunniksi, nypi lihat ja tee keitinliemestä ruskeakastike. Lisukkeeksi esim. riisiä.

Sori, mutta itseä ihmetyttää ihmisten halu auttaa "villi"eläimiä. Sorsa olisi pitänyt jättää luonnon hoidettavaksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olenko ainoa joka ihmettelee sitä että liiga jatkuu jo tänään, tapaninpäivänä? Syksyllä on joukkueilla ollut kuitenkin ihmeellisiä viikon taukoja kesken kautta ja kyseiset pelit olisi voitu sinne sijoitella tai pelata vasta vaikka huomenna. Itse kun ajattelen että joulu pitäisi olla kokonaan vapaa niillä ihmisillä, joiden ei ole pakko töissä olla. Mieli tekisi jaloilla tänään äänestää, mutta se taitaa olla turhaa.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
kyseiset pelit olisi voitu sinne sijoitella tai pelata vasta vaikka huomenna. Itse kun ajattelen että joulu pitäisi olla kokonaan vapaa niillä ihmisillä, joiden ei ole pakko töissä olla. Mieli tekisi jaloilla tänään äänestää, mutta se taitaa olla turhaa.

Tapaninpäivähän on legendaarinen urheilupäivä, Englannissa fudispiireissä, ja Oulussa jääpallon ikivanha klassikkoderby OLS-OPS. Taitaa olla eniten katsojia vetävä ottelu koko kaudella.

Tapaninpäivä on itseasiassa koko vuoden paras urheilupäivä, kaikilla on vapaata, 2 päivää oltu sisällä ja syöpötelty, aika tavata kavereita ja mennä matsiin.

Jos surkuttelet tässä ammattipelaajien puolesta, niin ammatinvalintakysymys. Samoin se on itselläkin ja 5 päivän työputki loppuu klo 15.00.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tapaninpäivähän on legendaarinen urheilupäivä, Englannissa fudispiireissä, ja Oulussa jääpallon ikivanha klassikkoderby OLS-OPS. Taitaa olla eniten katsojia vetävä ottelu koko kaudella.

Tapaninpäivä on itseasiassa koko vuoden paras urheilupäivä, kaikilla on vapaata, 2 päivää oltu sisällä ja syöpötelty, aika tavata kavereita ja mennä matsiin.

Jos surkuttelet tässä ammattipelaajien puolesta, niin ammatinvalintakysymys. Samoin se on itselläkin ja 5 päivän työputki loppuu klo 15.00.

Niin. Onhan se varmasti tietenkin noinkin. Ja kyllähän sitä urheiltu on tosiaan ennenkin tapanina. Ammatinvalintakysymyshän se on, mutta siksi kirjoitin tuohon että joiden ei pakko ole töissä jouluna olla eli vrt. vaikka vanhustenhoitajat- jääkiekkoilijat. Itseäni taitaa vituttaa tässä myös Kerhon potentiaalinen epäyleisöystävällinen jääkiekko ja eräiden ihmisten hieman teennäisyyskin jääkiekon seuraamista kohtaan, mikä vaikuttaa siihen että ei sitä liigan alkua niin innolla odota mutta pakkohan se on peleissä käydä. Jos odottaisin innokkaasti Kerhon pelien jatkumista ja viihtyisin varmasti joka pelissä hallissa niin tuskinpa edes tätä asiaa pohtisin.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Olenko ainoa joka ihmettelee sitä että liiga jatkuu jo tänään, tapaninpäivänä? Syksyllä on joukkueilla ollut kuitenkin ihmeellisiä viikon taukoja kesken kautta ja kyseiset pelit olisi voitu sinne sijoitella tai pelata vasta vaikka huomenna. Itse kun ajattelen että joulu pitäisi olla kokonaan vapaa niillä ihmisillä, joiden ei ole pakko töissä olla. Mieli tekisi jaloilla tänään äänestää, mutta se taitaa olla turhaa.


Kyllä tänään on jo muikava päästä kotioloista vähän tuulettumaan, muutenkin kun Canal+:n välityksellä. Ehdoton jaa-ääni täältä tapaninpäivän urheilutapahtumille.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onpa kauniin väriset paidat Kanadan nuorukaisilla. Onko noi vihreet paidat ne, mitkä unohtui pelin jälkeen arkkuun ja nyt homeisina vedetty päälle?
 

Rocco

Jäsen
Onpa kauniin väriset paidat Kanadan nuorukaisilla. Onko noi vihreet paidat ne, mitkä unohtui pelin jälkeen arkkuun ja nyt homeisina vedetty päälle?
Kyseessä on vähän samaa retro-menoa kuin oli aikoinaan keltaisissa paidoissa Olympialaisissa. He silloin kunnioittivat Winnipeg Falconsia, nyt Saskatchewan Roughridersia.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2009122910856213_jk.shtml

Kyllä iltalehti on sitten paska media. Ihmettelen sitä, että kuka nämä jääkiekko aiheiset uutiset kirjottaa? "Katso Koskisen upeat maalit". Niin, toinen päätylaudan ja Norosen patjojen kautta sisään ja toinen kaaliperhonen viivasta. Todellakin upeita maaleja.

Tai sitten koko kirjoitus on vain nerokkaan sarkastinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös