Tämähän se ihmetyttää.
Innokkaimmat Madonna-fanit olleet odottamassa siis konsertin alkua jo eilisestä iltapäivästä lähtien!
Ei tuo minulle ainakaan mikään kovin ihmeellinen asia ole. Mm. Rock-ja heavykonsertteihin ollaan jo vaikka kuinka kauan jonotettu jopa päiviä porttien takana, mitä kovempi nimi vain on. Tämä siis hc-fanien toimintaa.
Siis ei voi olla totta. Tai no en tiedä oliko toi viimeinen lause vaan vitsi, mutta siis kuitenkin. Yks mun kaveri on töissä kaupan kassalla, ja se on sanonut, että jotkut nuoret näyttävät kaljaa ostaessaan auton avaimia, siis jos on ajokortti jäänyt kotiin. Siis mikään ei voi olla nolompaa kuin näyttää auton avaimia kaupan kassalla. Paitsi ehkä jos olisit riisunut itsesi munasilles ja sormi perseessä alkanut tanssimaan ripaskaa ja lambadaa. Vauvaakin kuulemma jotkut ovat näyttäneet todistaakseen ikänsä. Anna mun kaikki kestää.Lompakko sitten oli kotona ja myyjälle selitin, kuinka olin juuri aiemmin ostanut alkoholiakin tältä ja väitti, ettei muista minua. Saattoi johtua siitä, koska tällä kertaa ei ollut lippistä päässä ja eri paitakin päällä. Auton avaimiakin näyttelin, mutta ei suostunut uskomaan.
Pointti nyt vain oli siinä, että ei sitten kysynyt kaljaa ostaessa papereita vaan pitkävetoa pelatessa...
Ei sitä autoa millään ajokortilla ajeta. Kyllä sitä myyjää varmaan nolotti, kun huomasi olevansa väärässä. Jos näkisin itse tällaisen tapahtuman jossain ärrän pihalla illalla, niin ihmettelisin hetken aikaa että mikä ihmeen sirkuspelle täällä on vauhdissa ja menisin kysymään kuskilta, että onko ne kaikki inkkarit kanootissa.Niin tiedän kyllä, että tämä on aika yleinen kikka nuoremmilla. Kyseessä oli kuitenkin niinkin kova asia, kuin pari pitkävetolappua. Ja tosiaan niitä väläyttelin auton valoja siinä, jotta myyjäkin näki, että sillä sitä tuli tultua pihaan. Pointti nyt vain oli siinä, että ei sitten kysynyt kaljaa ostaessa papereita vaan pitkävetoa pelatessa...
Minä ihmettelen miksi kaikki niin ihmettelevät viiskymppisen Madonnan kuntoa ja kestävyyttä, miten hän jaksaa keikkailla niin paljon?
Jumalauta tuolla kiertelee joku 66v Ronnie James Dio-pappa hyppimässä parissakin eri bändissä lavalla ympäri maailmaa niin, että hiki lentää ja muuan Lemmy Kilmisterkin rämpyttelee bassoa eräässä maailman kovaäänisimmässä bändissä ja ikää semmoiset 64v ja kiertuetta pukkaa. Esimerkkejä riittäisi vaikka kuinka paljon, joten minun mielestäni tuo 50v nyt ei niin paljoa vielä ole, että voitaisiin puhua jaksaako se keikkailla, mutta ehkä se vain sattuu olemaan Madonna. Kiitos.
Ihmettelen vähän tuota Madonna hysteriaa. Periaatteessa sama kuin Michael Jacksoninkin kohdalla. Onhan ne maailmankuuluja ihmisiä, hienoja artisteja ja loistavan uran tehneitä, mutta en oikein osaa kuvitella itseäni palvomaan ketään niin paljon, että menisin hotellin ulkopuolelle katsomaan, jos näkisin vilauksen tai jonottamaan keikalle vuorokautta aikaisemmin. Otetaan Madonnan rinnalle vaikka Metallica. En lähtisi Kuopiosta katsomaan Helsinkiin tai Poriin näitä artisteja, en maksaisi 100 euroa lipusta. Ehkä 30-40 euroa voisin maksaa lipusta, jos asuisin vaikka Helsingissä. Ymmärrän, että Madonna on ensi kertaa Suomessa. En näe heitä "jumalina" vaan tavantallaajina, jotka on vaan kuuluisia. Jotenkin en näe tarpeellisena sitä, että minun pitäisi nähdä joku kuuluisa ihminen. Ehkä jotain on vialla, kun en ole kiinnostunut heistä.
Tuli vaan tosta mieleen hauska juttu, että joskus 5 vuotta sitten kun hankin ykköskauden, niin siellä jossain lehtisessä oli groeningin tai jonkun muun joku kirje, missä todettiin siihen suuntaan, että: "ennen kuin kaikki tuotantokaudet on julkaistu, niin dvd on jo vanhentunut formaatti." Näinhän siinä sitten käykin. Tai ei välttämättä vanhentunut, kyllähän jotain simpsoneita dvd-laadulla voi kevyesti katsoa, mutta blu-ray on jo valtaamassa alaa ja sitä ei tiedä, mikä on viiden vuoden päästä muodissa.Mutta että pysytään ketjun aiheessa, ihmettelen suuresti miksi Simpsoneiden 11. ja 12. tuotantokauden dvd-julkaisuissa on lähes vuoden väli. Ei kai sitä nyt niin kauaa voida puuhastella, jos aiemminkin on saatu tahdilla 2 per vuosi ulos niitä boxeja. Syyskuu onneksi jo lähenee..
Jaa. Mä maksoin mun lipusta alle 60 euroa hallikeikalle ja Metallican liput on noin yleisesti ottan melkein puolet siitä hinnasta, mitä muiden, mukamas kovien nimien keikalle pitää maksaa. Ja onneksi Metallica on suunnilleen ainut bändi, mistä haluan jotain edes maksaa.Mutta mitä noihin hintoihin muuten tulee, niin se nyt on vaan pakko maksaa nykyään se lähes satanen ja ylikin jos jotain nimekästä artistia tahdot päästä katsomaan. 1992 maksoi Metallica 180mk ja kesäkuun hallikeikalle päästäkseen piti maksaa euroissa joku 80.
Ihmettelen vähän tuota Madonna hysteriaa. Periaatteessa sama kuin Michael Jacksoninkin kohdalla. Onhan ne maailmankuuluja ihmisiä, hienoja artisteja ja loistavan uran tehneitä, mutta en oikein osaa kuvitella itseäni palvomaan ketään niin paljon, että menisin hotellin ulkopuolelle katsomaan, jos näkisin vilauksen tai jonottamaan keikalle vuorokautta aikaisemmin.
Tuli vaan tosta mieleen hauska juttu, että joskus 5 vuotta sitten kun hankin ykköskauden, niin siellä jossain lehtisessä oli groeningin tai jonkun muun joku kirje, missä todettiin siihen suuntaan, että: "ennen kuin kaikki tuotantokaudet on julkaistu, niin dvd on jo vanhentunut formaatti." Näinhän siinä sitten käykin. Tai ei välttämättä vanhentunut, kyllähän jotain simpsoneita dvd-laadulla voi kevyesti katsoa, mutta blu-ray on jo valtaamassa alaa ja sitä ei tiedä, mikä on viiden vuoden päästä muodissa.
Varmaan monet ihmettelevät puolestaan sitä mikä saa maksamaan jonkun lätkäjoukkueen kausarista aivan helvetisti, vaikkei se edes voita koskaan mitään. ;) Kausi toisensa jälkeen raahautua hallille ja usein jopa satoja kilometrejä vieraspaikkakunnalle. Valintoja valintoja.
Itse tykkään fanittaa tiettyjä artisteja ja käydä niiden keikoilla. Ne on parhaimmillaan niin hienoja tilaisuuksia, että niitä muistelee koko elämänsä. Eräs tällainen varmasti odottaa torstaina 13.8. Voimalassa Helsingissä.
Eipä ollut pöllömpi vertaus muutenkaan :) Madonnastakin liikkuu kaikenlaista huhua, että nukkuu voiteisiin ja balsameihin kääriytyneenä kuin muumio happiteltassa säilyttääkseen 'ikuisen' nuoruutensa. Guykin valitteli joskus lehdissä, että olisi halunnut sen seksikkään tyypin joka keikisteli videoissa, mutta saikin jotain ihan muuta. Nythän Guy ei sano mitään ettei menettäisi miljoonia :)
Madonnan musiikillinen anti on kyllä minusta kehnoa verrattuna Maikkeliin, sen sijaan markkinointikyvyt daamilla ovat paljon paremmat.
Tätä minäkin tuossa emännän kanssa olen miettinyt, että pirulainen kun sitten aikanaan viimeinenkin kausi julkaistaan, niin formaatti on lähes varmasti toinen, ehkäpä jo joku kolmas ja uuden uutukainen josta nyt emme tiedä tuon taivaallista. On se sitten mielekästä kun vaikkapa ensimmäiset 15 on dvd-formaatissa ja loput jotain aivan muuta. Mutta mistäpä sen vielä tietää, toivotaan nyt että kokoelma saadaan aikanaan päätökseen kunniallisesti.
Jos tähän nyt jotain ihmettelyä on pakko saada mukaan, niin vaikka se, että eikö tuo DVD-laatu riitä ihmissilmälle? Vaikka nyt oiskin paria eri formaattia, niin ainakin luultavasti se laatu riittää sille telkulle vielä aika pitkään.
Ihmettelen samaa, ja sitä että miksi edes pitäisi parantaa? Kyllä se on jo ihan tarpeeksi hyvä; kaiken oleellisen näkee ongelmitta. Parantaisivat ohjelmien laatua ennemmin.Ihmetellä voikin siis vaikkapa sitä, että kuinka pitkälle enää voi TV-kuvaa parantaa?
Ihmetellä voikin siis vaikkapa sitä, että kuinka pitkälle enää voi TV-kuvaa parantaa? Kohta kuva lienee jo liiankin kirkas, että on pakko pelata ominaisuuksia lisäämällä = kehittämällä jotain hajulähetyksiä yms. Sehän se onkin sitten urheilusta lähikuvaa seuratessa nuuhkia urheilijan hienhajua.. Nojoo, eikai sentään niin pitkälle mennä.
Kuinka monta kymmentä vuotta tätä lausetta on jankattu? Kyllä mä luulen, että aina keksitään jotain uutta ja mullistavaa, kuluttajien kukkaroa rasittavaa tekniikkaa.Kyllähän rajat tulee vastaan, ehkä jo yllättävänkin pian.
Jaa. Mä maksoin mun lipusta alle 60 euroa hallikeikalle ja Metallican liput on noin yleisesti ottan melkein puolet siitä hinnasta, mitä muiden, mukamas kovien nimien keikalle pitää maksaa. Ja onneksi Metallica on suunnilleen ainut bändi, mistä haluan jotain edes maksaa.
Jo pelkästään 32" telkussa dvd ja blu-ray kuvanlaaduissa on niin pirun iso ero, että sen erottaa ihan ihmissilmällä vähän kauempaakin ilman mitään ylimääräistä hifistelyä. Vähän samanlainen olo tuli joskus vhs: ja dvd:n erosta. Mutta nyt kyllä tuntuu, että miten tosta blu-rayn resoluutiosta enää pystyy parantamaan ton kokosessa töllössä. Mutta kai sekin on mahdollista.
Simpsoneissa toki dvd:n laatu on aivan riittävä.
Tietenkin kun kuvan koko suurenee, niin aina tarvitaan tarkempaa kuvaa.
Kuinka monta kymmentä vuotta tätä lausetta on jankattu? Kyllä mä luulen, että aina keksitään jotain uutta ja mullistavaa, kuluttajien kukkaroa rasittavaa tekniikkaa.