Wikipedian mukaan tarkkaa määritelmää ei ole, mutta yleensä lamasta voidaan puhua kun BKT laskee 10% tai taantumaa on jatkunut 3 vuotta putkeen.Lama on sitten jotain "enemmän".
Wikipedian mukaan tarkkaa määritelmää ei ole, mutta yleensä lamasta voidaan puhua kun BKT laskee 10% tai taantumaa on jatkunut 3 vuotta putkeen.Lama on sitten jotain "enemmän".
Kenelle? Lehmille? Isännälle ja emännälle? Lomittajalle?Navettoihin suunnitellaan nykyään jo saunoja ja poreammeita.
Kenelle? Lehmille? Isännälle ja emännälle? Lomittajalle?
Kenelle? Lehmille? Isännälle ja emännälle? Lomittajalle?
Brittituristeille Herefordista ja Ayrshirestä. Karjatalous katoaa Suomesta ja tyhjilleen jääviin rakennuksiin on suunniteltu vaihtoehtoisia toimintamuotoja ammunnan ja märehdinnän lakkaamisen jälkeiselle ajalle. Siinä on elämystä kerrakseen pikku Jani-Petterille ja Lotta-Charlotalle, kun entiseen lietesäiliöön menee 50-metrinen vesiliukumäki. Kellukkeiden virkaa toimittavat kumiutareet.
Ihmettelen Tepsin tällä hetkellä saamia sympatioita muiden joukkueiden kannattajilta. Eipä ole kauaa siitä, kun TPS oli SM-liigan karsastetuin joukkue heti Jokereiden jälkeen, mutta nyt tämän sympaattisen pikkuseuran toivotaan yllättävänkin monelta taholta pudottavan ison pahan Jypin. Vitun tuuliviirit, me halutaan olla taas se sama vihattu seura kuin viime vuosituhannen vaihteessakin, eikä mikään yleisen säälin ja myötätunnon kohde!
Kyllä, siitä juuri on kyse.Vain onko nyt kyse vaan siitä, että Venäjältä tulikin parempi kun Canadasta?
Itse ihmettelen, jos näin tosiaan on asian laita. Turku on aina Turku, eikä Tepsin muuttuminen persaukiseksi, nimettömäksi nipuksi tai sitten tuon kyseisen jengin odotettua parempi pärjääminen pudotuspeleissä muuta kuitenkaan koskaan sitä, että perseestä koko joukkue, kaupunki ja fanit siinä samalla.Ihmettelen Tepsin tällä hetkellä saamia sympatioita muiden joukkueiden kannattajilta.
Kyllä, siitä juuri on kyse.
Minulla on sisäpiirin tietoa, että oikeasti Ovechkinia ihan vitusti harmittaa se, että kaikki eivät pidä hänen tuuletuksistaan ja nyt hän miettiikin tapaa, jolla voisi tuon lopettaa menettämättä kasvojaan. Joukkueen mediakonsultit ovat jopa ehdottaneet, että hän jossain merkityksettömässä runkosarjapelissä Penguinsia vastaan iskettyään 8-1 maalin esittäisi että olisi reväyttänyt hauislihaksensa tuuletettuaan maalia niin kovasti.
Olen kuullut saman jutun. Itseasiassa jos muistan oikein, niin oliko se Cherry itse joka Krutovia tuosta ilottomuudesta kritisoi. Muistaakseni hän perusteli asiaa, niin että jääkiekko on niin hieno ja monille iloa tuottava peli että tuollainen kommunistinen asenne jossa ei edes suurimpia onnistumisia eli maaleja tuuletta kunnolla on suorastaan epäkunnioittavaa vastustajaa ja yleisöä kohtaan.On myös ollut sellaista puhetta, että Ovechkin saisi ongelmaansa ammattiapua Boris Mihailovilta ja Vladimir Krutovilta, jotka tunnetusti osasivat erittäin hillityt ja asialliset tuuletukset, vaikka väärällä puolen rautaesirippua kiekko-oppinsa olivatkin saaneet.
Olen kuullut saman jutun. Itseasiassa jos muistan oikein, niin oliko se Cherry itse joka Krutovia tuosta ilottomuudesta kritisoi. Muistaakseni hän perusteli asiaa, niin että jääkiekko on niin hieno ja monille iloa tuottava peli että tuollainen kommunistinen asenne jossa ei edes suurimpia onnistumisia eli maaleja tuuletta kunnolla on suorastaan epäkunnioittavaa vastustajaa ja yleisöä kohtaan.
Odotamme siis mielenkiinnolla Ovien tekemään ilmaveiviä vieraskaukalossa.
"Heidän valmennuksensa kuitenkin nautti maaleista ja juhlivat katse meihin päin. He hymyilivät meitä kohti kuin kasa kaksivuotiaita. Me muistamme ne katseet. Miksi he katsoivat meitä, kun he tekivät maalin?
Mitään varmaa tietoa en voi tähän heittää, mutta kyllähän tuo kuulostaa mieheltä, joka toi Fucking Classin suomeen.
Mitään varmaa tietoa en voi tähän heittää, mutta kyllähän tuo kuulostaa mieheltä, joka toi Fucking Classin suomeen.
Ja alistavana osapuolena taisi toimia itse "Arajuuri" (copyright E. Tikkanen).
Samaa olen ihmetellyt. Vaan minä kyllä toivon, että TPS häviäsi kaikki pelinsä, menisi konkurssiin ja pelaisi semmoiset 70 vuotta Suomi-sarjaa, jonka jälkeen tippuisi kolmosdivariin ja vuonna 2097 nousisi takaisin Suomi-sarjaan, sen jälkeen hetikohta vuonna 2153 nousu Mestikseen olisi tosiasia ja vuonna 2352 TPS nousisi 36 joukkueen SM-liigaan eikä voittaisi SM-liigassa yhtään peliä, vaan tippuisi saman tien Mestikseen ja taas menisi TPS:llä semmoiset 350 vuotta seuraavaan SM-liigapeliin.Ihmettelen Tepsin tällä hetkellä saamia sympatioita muiden joukkueiden kannattajilta. Eipä ole kauaa siitä, kun TPS oli SM-liigan karsastetuin joukkue!
Edelleen ihmettelyä: Mikä tuossa Ovetshkinin tuuletuksessa ihmisiä risoo?