Ihmettelyketju

  • 6 399 666
  • 38 817

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Sitä tässä ihmettelen, kun jännittää niin vitusti miten Suomelle käy yöllä.
Kuuluisi melkein ennemmin vitutusketjun puolelle; putkimies soitti tänään iltapäivällä ja sanoi tulevansa huomenna kymmenen pintaan. Siis voi vittu ja menin vielä lupaamaan olevani kotona. Matsi tulee suunnilleen kahdesta viiteen, oluet on jo kylmässä etc. Vittu mikä idiootti mä olen! Miksi en pyytänyt tulemaan vasta iltapäivällä?

Kaiken muun hyvän lisäksi huomenna on muutakin ohjelmaa ja valmistautumista niin paljon, että eipä taida päivätorkuistakaan tulla mitään. Unirytmi olisi nyt juuri loistava tulevaa työkeikkaa varten, mutta nyt sitten yhden vitun Rööri-Roopen takia menee sekin vituiksi.
 

d2uce

Jäsen
Kuuluisi melkein ennemmin vitutusketjun puolelle; putkimies soitti tänään iltapäivällä ja sanoi tulevansa huomenna kymmenen pintaan. Siis voi vittu ja menin vielä lupaamaan olevani kotona. Matsi tulee suunnilleen kahdesta viiteen, oluet on jo kylmässä etc. Vittu mikä idiootti mä olen! Miksi en pyytänyt tulemaan vasta iltapäivällä?

Kaiken muun hyvän lisäksi huomenna on muutakin ohjelmaa ja valmistautumista niin paljon, että eipä taida päivätorkuistakaan tulla mitään. Unirytmi olisi nyt juuri loistava tulevaa työkeikkaa varten, mutta nyt sitten yhden vitun Rööri-Roopen takia menee sekin vituiksi.

Mistäs sitä tietää, vaikka Rööri-Roope kohta tajuaisi saman tilanteen ja soittaa sulle kohta ja pyytää siirtämään putkikeikkaa myöhemmäksi.

Itse ihmettelen, kuinka helposti nyt jotkut asiat sujuvatkaan. Aikaisemmin ollut suuren työn ja tuskan takana ja nyt kaikki käy kuin itestään.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
HS uutisoi tänään seuraavaa, avioliiton suosio on kasvanut:

"Entistä useampi suomalaispariskunta purjehti avioliiton satamaan viime vuonna. Suomessa solmittiin Tilastokeskuksen mukaan viime vuonna yli 29 000 avioliittoa. Määrä oli yli 1 200 enemmän kuin edellisenä vuonna. Kuluvan vuosikymmenen aikana solmittujen avioliittojen määrä on vaihdellut vuosittain melko voimakkaasti"

Ihmetyttää kovasti. Ei pelkästään sen takia, että puolet avioliitoista päättyy eroon, vaan lähinnä siksi, että en ole ikinä kuullut yhtään hyvää perustetta sille, miksi pariskunnat menevät naimisiin.

Toki jos rahaa nai tahi on kovasti uskovainen, niin sittenhän siinä kyllä on perusteita. Mutta noin muuten: Miksi kummassa ihmiset menevät naimisiin?
 
K

kiwipilot

Ihmetyttää ihmisten sokeus ja arviointikyvyn puute kauppojen bonus-ohjelmissa. Kyseessä on S-ryhmän uusi "maksutapaetu": S-maksukortilla maksettaessa saa puolen prosentin alennuksen ostoksesta. Ihan ok juttu sinänsä, mutta tänään kassajonossa en voinut olla ihmettelemättä edelläni jonottavan rouvan taivastelua; kovaan ääneen vaahtosi kuinka oli jäänyt parin kympin ostos tekemättä yo. kortilla ja kuinka harmitti kun jäi etu saamatta. Siis mitä vittua? Puoli prosenttia 20:ä eurosta tekee peräti kymmenen senttiä! Ei kai nyt saatana voi olla noin pienestä kiinni? Eikä tämä noin kuusikymppinen eukko todellakaan näyttänyt pienituloiselta tms.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mutta noin muuten: Miksi kummassa ihmiset menevät naimisiin?

Koska naiset ovat aina haaveilleet häistä. Tuo on erittäin itsekästä mutta niin vaan me miehet mukaan mennään...kun se pimpan saanti kerran kiinnostaa eniten. Yleensäkään muita syitä tai motivaatioita ei ole parisuhteeseen. Hilloviiva määrää suunnan ja tahdin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikan levy Life In Cartoon Motion on pysytellyt erään tunnetun torrentsivuston top satasessa jo lähes vuoden. Ihmettelen, että mikä vittu ihmisiä oikein vaivaa kun tuollaista haluavat kuunnella.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mikan levy Life In Cartoon Motion on pysytellyt erään tunnetun torrentsivuston top satasessa jo lähes vuoden. Ihmettelen, että mikä vittu ihmisiä oikein vaivaa kun tuollaista haluavat kuunnella.

Minä kanssa ihmettelen kun jokainen ihminen ei syö nauloja, pasko kettinkiä ja kuuntele vain metallia. Tappaahan se pitäs ku kuulostaaki ämmältä.

Paitsi että kun se on ihan perkeleen kova levy. Siitä se syy varmaan löytyy.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä kanssa ihmettelen kun jokainen ihminen ei syö nauloja, pasko kettinkiä ja kuuntele vain metallia.
Jos tällä viittasit minun musiikkimakuuni, niin metsään meni ja pahasti. Musiikin suhteen olen varsin kaikkiruokainen, vaikka reggae ja metalli lähimpänä sydäntäni ovatkin.
 

scholl

Jäsen
Miksi kummassa ihmiset menevät naimisiin?

Haluavat naida samaa naista joka kerta ja ovat vässyköitä tai väsyneitä. Schollkin tullut vanhaksi, kun antanut yhden naisen yöpyä täällä ajoittain viikonvaihteessa. Aiemmin ko. vässyköinti ei olisi tullut kuuloonkaan, vaan olisin harrastus "muija ulos" - käyttäytymistä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jos tällä viittasit minun musiikkimakuuni, niin metsään meni ja pahasti. Musiikin suhteen olen varsin kaikkiruokainen, vaikka reggae ja metalli lähimpänä sydäntäni ovatkin.

Ainoa apuväline kun oli tuo Come Clarity jonka kautta hain In Flames-viittausta. Metsään menin siis, prkl.

Mutta eipä silti, onhan tuo Mikan levy hieno tekele.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska naiset ovat aina haaveilleet häistä.

Itseäni ihmetyttää mistä näitä urpoja sikiää, jotka sortuvat noin naurettaviin yleistyksiin. Itse en ole koskaan haaveillut häistä enkä haaveile. Eikä kyllä kukaan frendeistäni voisi kuvitellakaan menevänsä naimisiin.

Itseäni ihmetyttää, miksi ihmiset hankkivat lapsia ja kuinka joku voi haluta raskaaksi. Ajatus siitä, että jotain elävää (sikiö) kasvaisi sisällä on aivan yhtä vastenmielinen, kuin jos vatsassa olisi joku lapamato.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Itseäni ihmetyttää mistä näitä urpoja sikiää, jotka sortuvat noin naurettaviin yleistyksiin. Itse en ole koskaan haaveillut häistä enkä haaveile. Eikä kyllä kukaan frendeistäni voisi kuvitellakaan menevänsä naimisiin.

Itseäni ihmetyttää, miksi ihmiset hankkivat lapsia ja kuinka joku voi haluta raskaaksi. Ajatus siitä, että jotain elävää (sikiö) kasvaisi sisällä on aivan yhtä vastenmielinen, kuin jos vatsassa olisi joku lapamato.

Meitä urpoja sikiää juuri sellaisista naisista, jotka haluavat naimisiin ja lapsia. Sullakin voi olla tällainen äiti...järkyttävää.

Tiedä sitten, ajatteliko vaikkapa oma äitisi raskaana ollessaan sisällä olevan jonkin vastenmielisen lapamadon. Tarkemmin kun ajatteleee niin tuo on oikeastaan aika ällöttävää...
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmettelen siten miten Vanhalla Lenillä on tupla määrä postauksia omiini verrattuna. Kun kuitenkin seikkailen suunnilleen samoissa ketjuissa.

Ei tuo mitään, mutta kun en edes huomannut koko nimimerkkiä ennenkuin viime viikolla...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Meitä urpoja sikiää juuri sellaisista naisista, jotka haluavat naimisiin ja lapsia. Sullakin voi olla tällainen äiti...järkyttävää.

Tiedä sitten, ajatteliko vaikkapa oma äitisi raskaana ollessaan sisällä olevan jonkin vastenmielisen lapamadon. Tarkemmin kun ajatteleee niin tuo on oikeastaan aika ällöttävää...

Näinpä näin. Aina kun luen kommentteja tyyliin "En halua ikinä lapsia, lapset ovat rasittavia ja inhottavia jne..." pidän sitä empriisenä todistusaineistona evoluutioteorian ja luonnonvalinnan toimivuudesta joka tosin on näissä tapauksissa yhden sukupolven myöhässä.

EDIT: Ihmettelen paraikaa sitä, kuinka selostajan (nimi muutettu) mukaan ensimmäinen laukaus kohti maalivahtia tulee toisen erän alussa tilanteen ollessa kuitenkin jo 2-1.
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää, kuinka monille on niin järkyttävän kova paikka, kun nainen ilmoittaa, että pitää lapsia vastenmielisinä. On se niin hirveää, kun joillakin on ihan omia mielipiteitä eivätkä kaikki ole sellaisia vässyköitä, jotka hankkivat lapsia koska yhteiskunta niin odottaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ihmetyttää, kuinka monille on niin järkyttävän kova paikka, kun nainen ilmoittaa, että pitää lapsia vastenmielisinä. On se niin hirveää, kun joillakin on ihan omia mielipiteitä eivätkä kaikki ole sellaisia vässyköitä, jotka hankkivat lapsia koska yhteiskunta niin odottaa.

Niinpä. Olivatko vanhempasi siis vässyköitä kun sinut hankkivat vastatakseen yhteiskunnan odotuksiin?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihmetyttää, kuinka monille on niin järkyttävän kova paikka, kun nainen ilmoittaa, että pitää lapsia vastenmielisinä. On se niin hirveää, kun joillakin on ihan omia mielipiteitä eivätkä kaikki ole sellaisia vässyköitä, jotka hankkivat lapsia koska yhteiskunta niin odottaa.
Pakko lainata koko teksti. En nyt tällä tarkoita, että juuri sinä, Gellner, kuuluisit seuraavaan porukkaan, mutta olen useasti törmännyt naisiin, jotka ilmeisesti jotenkin itseään ja individualismiaan korostaakseen julistavat samanlaista sanomaa. Että suu vaahdossa kerrotaan jotenkin ylpeänä, että minähän en lapsia tee koskaan vaikka tietenkin tämä yhteiskunta minulta sitä odottaa. Ikään kuin vastustetaan asiaa ihan sen vastustamisen takia. Tätä on vaikea selittää, mutta hyvin feikki fiilis tuollaisesta jää. Ihmettelen heitä.

Gellnerin perustelut ovat ihan hyväksyttävät, pisti vaan tuo "yhteiskunta" tuolta silmään.
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
On se niin hirveää, kun joillakin on ihan omia mielipiteitä eivätkä kaikki ole sellaisia vässyköitä, jotka hankkivat lapsia koska yhteiskunta niin odottaa.

Kyllä minä tunnen esim. monta feministiä, jotka vihaavat lapsia (ja myös miehiä). Kyllä mielestäni Suomessa voi olla haluamatta lapsia ihan julkisesti sen kummemmin leimautumatta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihmetyttää, kuinka monille on niin järkyttävän kova paikka, kun nainen ilmoittaa, että pitää lapsia vastenmielisinä.
Miksi sitä pitää erityisesti julistaa joka paikassa?

Pokaa scholl, niin saatte inhota muita ihmisiä kaikessa rauhassa jugend-asunnossanne.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi sitä pitää erityisesti julistaa joka paikassa?

Keskustelupalstalle kirjoittaminen on siis "joka paikassa julistamista"? Mitäköhän on sitten se, että vauvan syntymästä pitää kertoa ihan valtakunnan lehtiä myöten tai kirjoittaa tämänkin palstan meille tulee vauva -ketjuun? Perheenlisäyksen julistaminen on siis ok, mutta on väärin kertoa, ettei halua lasta. Jotain ristiriitaa havaittavissa.

Edelleen ihmettelen, miksi joillekin on niin kova paikka, jos joku ei halua lasta ja tämä vielä sanoo sen julkisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös