Törmäsin IL:n uutiseen lentokoneessa toisen asteen palovammoja saaneesta tytöstä. Tytön pikkusisko on siis töytäissyt siskonsa tarjotinta ja kuumat nuudelit ovat tehneet pahat palovammat tytölle. Ikävä juttu kaiken kaikkiaan.
Silti ihmetyttää, kuinka tytön äiti on tehnyt nyt aiheesta somepäivityksen valittaen lentoyhtiön toimintatavoista. Kuulemma liian kuumia olivat nuudelit, kun perheen isänkin piti odotella YLI puoli tuntia, että pystyi syömään. Haluaisin nähdä sen astian, missä nuudelit on tarjoiltu jos tosiaan yli puoli tuntia kestää jäähtyä siitä ~95 asteesta syömiskelpoiseksi...
Toisekseen mikä ihme siinä on, että aina yritetään syyttää yritystä tällaisissa asioissa? Lentoyhtiö uutisen mukaan toiminut ihan mallikkaasti ja tyttöä hoidettu koneessa ja päässyt suoraan lentokentältä ambulanssilla sairaalaan. Missä on äidin itsensä vastuu vahtia lapsensa touhuja kuuman ruuan kanssa? Tai mielestäni vielä tärkeämpää, voisiko mitenkään olla, että kyseessä olisi vain vahinko, joita sattuu aina silloin tällöin? Ei kai nyt perkele yhden nuudelikupin kaatumisen jälkeen tarvitse kaikkea kuumaa ruokaa koneista kieltää...