Olen taas pitkästä aikaa kuunnellut SuomiPopin Aamulypsyn podcasteja aamujen ja iltojen "ratoksi". Maanantaisin Jaajon ja Perälän kanssa siellä on juontamassa Suvi Hartlin Anni Hautalan sijaan, ilmeisesti siksi, että Hautalalla menee Kaikki vastaan yksi -ohjelman kuvauksissa sunnuntaisin niin pitkään, ettei sitten jaksa herätä aikaisin maanantaina hommiin.
Syy miksi kirjoitan tästä tähän ketjuun, on se, että ihmettelen mikä on Anni Hautalan funktio tuossa ohjelmassa. Tätä olen ihmetellyt jo pidempäänkin, mutta nyt tuo on alkanut korostua, kun olen havainnut, että siellä voisi olla oikeasti sellainenkin henkilö, joka tajuaa Jaajon ja Perälän juttuja (eli Hartlin). Tänä aamuna oli joku heitto, että "ei kannattaisi tulla krapulassa töihin", johon Hartlin vastasi: "noooo, kyllä sitä aina yhen voi ottaa" tjsp. Hautala olisi luultavasti tuohon vastannut, että "no en kai mä nyt mitään sellasta!!!"
Epäilen, että Jaajon työsopimuksessa on kohta, jossa mainitaan, että Anni Hautalan on oltava lähetyksissä mukana hihittelemässä hänen jutuilleen. Muuta syytä Hautalan läsnäololle tuossa ohjelmassa en keksi.