Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Nyt kun en oikein pystynyt valitsemaan näistä kahdesta ikiketjusta(Onnellisuus-/Vitutusketju), niin pistetäänpä pystyyn tällainen ihmettelyketju, johon voi ihmiset kertoa juttuja joita jäävät ihmettelemään huuli pyöreänä.
Itse kuulin tänään jutun eräästä tädistä, jonka perheeseen(kahdelle tyttärelle) oli hankittu koiranpentu. Koiranpentua on kuitenkin kaikkien yllätykseksi jouduttu kusettamaan keskellä yötä, eikä normaali nukkuminen ole ollut mahdollista. Asiaan kuitenkin löytyi ratkaisu salaman nopeasti, kun täti marssi työsairaanhoitoon ja hankki itselleen kahden viikon sairasloman unettomuuteen vedoten.
Olen kuin klapil päähän lyöty...
edit: hieman epätarkennusta...
Itse kuulin tänään jutun eräästä tädistä, jonka perheeseen(kahdelle tyttärelle) oli hankittu koiranpentu. Koiranpentua on kuitenkin kaikkien yllätykseksi jouduttu kusettamaan keskellä yötä, eikä normaali nukkuminen ole ollut mahdollista. Asiaan kuitenkin löytyi ratkaisu salaman nopeasti, kun täti marssi työsairaanhoitoon ja hankki itselleen kahden viikon sairasloman unettomuuteen vedoten.
Olen kuin klapil päähän lyöty...
edit: hieman epätarkennusta...
Viimeksi muokattu: