Onkos tämä salaperäinen herra Quayle nyt ihan itse MURRRDOCK! ensimmäistä kertaa kehässä? Hassua kun tämän alkujutun muistan mutten itse jaksoa lainkaan.
Eikös Murdoc tule kuvioihin vasta toisen kauden loppupuolella? Eri kaveri siis kyseessä.
Onkos tämä salaperäinen herra Quayle nyt ihan itse MURRRDOCK! ensimmäistä kertaa kehässä? Hassua kun tämän alkujutun muistan mutten itse jaksoa lainkaan.
Juu kyllä tämä ilmeisesti ihan eri tyyppi on, tosin aika samanlainen habitus ja touhut ja nopeasti vilkaisin että voisi olla jopa sama ukkokin mutta eri näyttelijän tämä. Jotenkin yllättää näissä tämä Macin naistenmiespuoli kun tuota aspektia ei siltä ajalta muista lainkaan kun näitä penskana katsoi ja ehkä sittemmin nähnyt ainoastaan niitä jaksoja joissa ei vokoteltavia ole.Eikös Murdoc tule kuvioihin vasta toisen kauden loppupuolella? Eri kaveri siis kyseessä.
MacGyveria jahtaavalla palkkatappaja Axminsterillä on kunnon hitsaajalasit päässään. Ei onneksi erotu joukosta.
Illalla tovin vilkuilin tuota jaksoa ja taas joutui ihmettelemään miten läheistä pataa ensimmäisen kauden Mac on ollut vastakkaisen sukupuolen kanssa, kun Penny Parkerin kanssa pistivät ihan ajan kanssa onnenpusuja menemään ennen Macin lähtöä kahvilasta suorittamaan jotain tehtävää.MacGyver seikkailee tällä kertaa rautaesiripun takaisessa Bulgariassa ja kohtaa Penny Parkerin ensimmäistä kertaa. Jaksossa pahiksena sarjassa myöhemmin kilpa-ajajan roolissakin nähtävä Kai Wulff.
Mukana myös Hollywoodin "alkuperäinen" Michael Fox. Tietäjät tietää.
E
Kai Wulffin roolihahmo osoittautuikin lopulta hyvikseksi. Enpä muistanutkaan.
Seuraavassa jaksossa näköjään viedään jo Jameksen naisetkin. Octopussysta tuttu Kristina Wayborn päätynee viimeistään jakson lopussa Macin kainaloon. I assume.
Olen aina miettinyt että onkohan tämä joku Murdocin esiaste, hyvinkin samanlaista meininkiä nähtiin häneltä. Ei voitu herättää tätä kaveria henkiin koska kuolema näytettiin liian selkeästi, joten Murdocille otettiin sitten samanlaisia elementtejä.Tänään kyllä on tiukka kolmen jakson putki: ensimmäisessä nähdään melkein Murdocin veroinen naamioituja-tappaja
Tuntuu liian modernilta. Pitäisiköhän vaihtaa tuonne SD-puolelle.Näyttäisi olevan parempi kuvanlaatu näissä mitä ennen, ainakin HD-kanavalla. Varmaan on nyt jotkut remasteroidut versiot eikä ne vanhat kusenkeltaiset VHS-versiot mitä aiemmalla kierroksella tuli.
Calgary hävisi taas. Harmitteli Mac. Lehdestäkö se jääkiekkotulokset lukee, vaikka yli-inhimillinen tekoälykin on jo jaksossa olemassa?