Ihannevalmentaja ja pahin kaikista?

  • 3 339
  • 14

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Olisikohan Allu sopiva meille? Salamissa toiminut kaiketi ihan jees ja olis meidän miehiä.

Hannu Kapasesta olen aina pitänyt. Kun Hannes pistettiin pois, olisi tilanteen voinut yhtä hyvin ratkaista muutenkin eli hankkimalla materiaalia. Mielestäni joukkkueen uudistaminen lähti väärästä päästä. Kapanen saa parhaimmillaan jengille hyvän fiiliksen ja sitä kautta tuloksia.

Ärsyttävin kaikista oli Ika Lehkonen. Ainainen ruikutus matsien jälkeen. Harvoin olen niin iloinen ollut kun siiloin kun herra sai monoa. Ikävin ihminen ilmeisesti oli Mike Eaves, jopa Köllillä meni pelihalut kyseisen mulkeron ****uilusta.
 

päätypleksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Ykköset, (eli ne punaiset!)
Viestin lähetti Rambo
Ärsyttävin kaikista oli Ika Lehkonen. Ainainen ruikutus matsien jälkeen.
Eikös itse hra Suhonen ollut se suurin valittaja? Lähes joka matsin jälkeen oli sitä "suomalaisen jääkiekon" mollaamista ja "en ole koskaan ennen nähnyt näin surkeeta jääkiekkoa missään aikaisemmin" -marisemista. Mua ainakin otti sellanen valittaminen päähän. (No eipä silti, kyllähän esim. Ruudun loukkaantuminen ja koko se matsi Jokereita vastaan sillon oli aika rumaa katsottavaa.)
 
Suosikkijoukkue
Suomi
Viestin lähetti Rambo
Hannu Kapasesta olen aina pitänyt. Kun Hannes pistettiin pois, olisi tilanteen voinut yhtä hyvin ratkaista muutenkin eli hankkimalla materiaalia. Mielestäni joukkkueen uudistaminen lähti väärästä päästä. Kapanen saa parhaimmillaan jengille hyvän fiiliksen ja sitä kautta tuloksia.
Taisi olla Kekäläinen, joka laittoi Hanneksen pihalle. Kahta savolaista ei mahdu samaan organisaatioon, ilmeisesti.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Rambo

Hannu Kapasesta olen aina pitänyt. Kun Hannes pistettiin pois, olisi tilanteen voinut yhtä hyvin ratkaista muutenkin eli hankkimalla materiaalia. Mielestäni joukkkueen uudistaminen lähti väärästä päästä. Kapanen saa parhaimmillaan jengille hyvän fiiliksen ja sitä kautta tuloksia.


No jos nyt muistellaan Kapasen aikaa IFK:n peräsimessä, niin kyllä hänen aikanaan toteutui se todellinen jäätyminen playoffeissa. Kolmanneksi runkosarjassa ja sitten kolmessa playoff-pelissä Ässiä vastaan yksi tehty maali...sekin tais mennä oman pelaajan jalasta.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Tungen taas nokkani naapurin hiekkalaatikolle ja kerron viimeyön uneni teille.

Jukka Koivun sopimus julkistettiin kauden päättyessä IFK:hon.

Mun unistani tosin ei ole mitään huolta. En koskaan ole unissanini päässyt edes pimppaan asti, vaan sormipelillä on aina menty..

K
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Westerlund-Summanen kaksikko on kyllä aika täydellinen, mutta kun ihannevalmentajaa kysytään vastaan kuitenkin Summanen.

Pahin kaikista on Alpo Suhonen, Jokeri matsin sikailut+ ikuiset itkemiset medialle.
 

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti Nännimäinen
Entä jos Rautakorpi ei tulekaan Lukosta Tapparaan...Totaalikiekkoa petoluolassa? Hehee.

Mahdollisesti jo seuraavassa pelissä vastustajan penkintakana? Tästä saadaan vielä mielenkiintoinen kevät, jos se ei sitä jonkun mielestä vielä ole.
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
No Ihanne valmentaja olisi varmaankin juuri Westerlund-Summanen akseli.

Pahin mahdollinen on Hannu Jortikka....tosin ei kauheasti tuo Alpo Suhosenkaan itkemiset kauhean kivaa luettavaa olleet. Eli pahin valmentaja varmaan löytyi tuosta kaksikosta....ehkä enemmän Jortikka......
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jukka Rautakorpi -Matti Alatalo -duosta en halua nähdä kumpaakaan IFK:n penkin takana.
W&S parivaljakko oli aivan loistava ,mutta Westerlundin noista ottaisin mieluummin.
Jukka Jalonen kävisi myös.Happy Hockey.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pahimmat olis Rautakorpi, Alatalo, MÄLKIÄ!, LEHKONEN!, CURRE! Pasi Rautiainen!
Ihannekaksikot Summanen ja Westerlund sekä jos toivois jotain, mitä sanotte kaksikosta Hannes Kapanen ja Allu Lähteenmäki???
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Nimistä on vaikea sanoa mutta Hifkin perinteisiin on kuulunut että kakkosvalmentajaan ei juurikaan satsata vaan se on joku vanha pelaaja yms ilman sen ihmeellisempiä saavutuksia.
Toivoisin että tähän kiinnitettäisiin huomiota jatkossa.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Re: Re: Ihannevalmentaja ja pahin kaikista?

Viestin lähetti kaizu
No jos nyt muistellaan Kapasen aikaa IFK:n peräsimessä, niin kyllä hänen aikanaan toteutui se todellinen jäätyminen playoffeissa. Kolmanneksi runkosarjassa ja sitten kolmessa playoff-pelissä Ässiä vastaan yksi tehty maali...sekin tais mennä oman pelaajan jalasta.

Pakko kommentoida. Hannesta en siitä "hyytymisestä" syyttäisi. Ässillä olis silloin (toistaiseksi viimeistä kertaa) aika pirun kova materiaali (esim. sentterit Kapusta-Kivelä ja kolmantena Raitanen joka pelasi silloin vielä jääkiekkoa suht koht tosissaan), ja Takko oli ihan maagisessa vireessä. Tän lisäks Vellu oli koko kevään harjotuttanut joukkuetta sillä asenteella, että neljä peliä voitetaan: kolme ekalla kierroksella ja sitten pronssiottelu.

Ihan vaam näin huomautuksena, että mun mielestä Hannes ei kannata siitä tappiosta kauheesti teilata.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Kapasen IFK oli IFK johon ei materiaalimielessä oltu paljon satsattu. En kyllä laittais mitään Kapasen piikkiin. Kapanen sai/saa porukan pelaamaan tasoaan paremmin ja/koska luo hyvää fiilistä.
 

Borsato

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, NYR
Kaikki..

jotka ovat edes neuvotelleet pestistä turkuun..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös