Ihana Irina B. (+tissi) JHS:ssä

  • 2 593
  • 12
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kylläpä sydän löi muutaman ylimääräisen lyönnin katsellessani eilen Joonas Matinpoika Hytösen Showta. Vieraana oli näyttelijä Irina Björklund. Irinalla oli päällään tuo Linnan juhlista tuttu upea ja seksikäs iltapuku. Irina kun on tuollainen todella kaunis ja seksikäs nainen niin tietysti tuli katsottua tavallista tarkemmin juuri häntä enkä paljoa kiinnostustani suunnannut Joonakseen. Heti alussa huomasin, kuinka Irinan puvun etuosa oli rohkean löysästi alhaalla ja kun oikein tarkkaan katsoi, huomasi kuinka nännin reuna pilkotti kevyesti puvun rajasta. No jokainen tietää, mihin sen jälkeen tuli keskityttyä ja voin rehellisesti sanoa ettei minulla ole hajuakaan mistä Irina ja Joonas keskustelivat. Silmä kovana tuijotin vain ja ainoastaan tuohon yhteen kohtaan ja about minuutin kuluttua odotus palkittiin. Irina nauroi jotain kysymystä ja koko nänni tuli siihen koko kansan ihailtavaksi kun puvun etuosa liikahti aavistuksen alaspäin. Olin jo hakemassa suuni alle kuolakaukaloa kun se per***en ohjaaja päätti, ilmeisesti häveliäisyyssyistä, rajata kamerakuvasta Irinan rinnat. Loppuhaastattelu menikin siinä sitten kiroillessa ja mielessä kävi jo että soitanko MTV3:n katsojapalautenumeroon...

Huomasiko kukaan muu tätä episodia vai oliko tämä kaikki vain likaisen mielikuvitukseni tuotetta?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Arvaa huomasiko..? Tuli siinä aiheutettua pienimuotoinen perheriitakin kun kuulemma "ylireagoin". ;)
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Tulihan se huomattua, oikeastaan jo Rukajärven tiessä tuli katsottua sillä silmällä tätä rouva Peter Franzenia. Siinä on muuten onnekas SOB! :D :D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Näin on. Olen ilahtunut, että täällä on muitakin asian huomanneita. Toki Janitat, Tanjat sun muutkin ovat pirun seksikkätä, mutta Irinassa on sen lisäksi jotain persoonallista, vaikeasti selitettävää...öh, lumovoimaa?

PS. Onneksi vaimo ei lue näitä sivuja;) Nainen ei voi koskaan ymmärtää miestä (tätä ainakaan) sataprosenttisesti. Kun eilen tuli ylireagoitua Irinan tissin vilahtamiseen, oli vaimon reaktio tämä: miten aikuinen mies voi enää ilahtua tollaisesta, onhan noita tullut nähtyä! Nainen ei tajua, että hamaan hautaan asti jokainen uusi tissi = uusi ainutlaatuinen seikkailu:D
 

Rocco

Jäsen
Olen nähnyt Levottomat. Siinä näkyy muutakin kuin tissit.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Minä huomasin myöskin, joskin petyin - sillä omaan silmääni ei osunut, että koko nänni olisi ollut paljaana, ehkä n.puolet parhaimmillaan ennen ohjaajan kohellusta. Odotin, että Irina äkkää jossain vaiheessa itse ja häkeltyy, mutta eipä tuo huomannut ;)

Eihän Irina Levottomissa näytä mitään. Nehän olivat nämä muut naiset, Malmivaara, ja mikä se toinen oli. Irinan en muista vilauttaneen edes rintojaan siinä?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Minä & Morrisonissa tulee kyllä näkymään;)
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti JHag
Minä & Morrisonissa tulee kyllä näkymään;)

;) Kaunis nainen. Sopivasti omaperäisen näköisen. Hieman olen tosin pettynyt tuohon nykyiseen hius -lookkiin, vanha oli parempi.
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minun muistikuvani sanoo, että Irina olisi näyttänyt kaiken Levottomissa. Eikös tämä Nousiaisen poika käynyt kaikki läpi, pappi Irinan viimeisenä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä. Ja nahka-asussahan nuo kaiketi tuossa peuhasivat ainakin yhden kohtauksen verran. Irina oli niihin aikoihin uudempi tuttavuus näyttelijättärissä, tietysti hän heti iski silmään ja muistaisinkin aavistuksen pettyneeni, koska I:n varustus oli melko pientä. Mutta pettymys meni silti nopeasti ohi, Irinan varustuksiinkin sopii tämä pieni voi olla kaunista -lausahdus.

Herkän ja herttaisen oloinen. Sensuelli nainen.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
hehee

jo vain vilkahti silmään heti kanavan vaihduttua:D

perkele, ku tollasia lähettävät ja sitte huomaavat homman ja lopettavat samantien ku puoli suomea kattoo ruutua kuola valuen!!!!! ja pakottavat tällä tavalla katsomaan koko haastattelun!!! törkeetä provosointia!!! ties vaikka joku päivä näkyy JHS:ä uudestaan tissejä? nythän ne on pakko kattoa:mad:
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Mike


;) Kaunis nainen. Sopivasti omaperäisen näköisen. Hieman olen tosin pettynyt tuohon nykyiseen hius -lookkiin, vanha oli parempi.

-Tämä on aivan totta. Liian lyhyet hiukset leventävät kasvoja ihan turhaan. Toisaalta näin Irina saa itsestään enemmän slaavilaisen oloisen, mikä auttanee Hollywoodissa?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Otsikko tämän päivän IS:ssa:
Irina Björklund: Vähäpukeisuus ei ole minulle ongelma

Hyvä Irina. Voin vakuuttaa, että vähäpukeisuutesi ei ole MINULLEKAAN minkäänlainen ongelma
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös