Viestin lähetti Cairns
Mutta mistä tämä ketju saisi SEN kolmannen pelaajan, joka pitäisi välillä kiekkoa ihan vain muodollisuuden vuoksi?
Olen ehkä vähän huono kommentoimaan tätä silllä oli noin 2 vuotta kun kyseinen herra pelasi meillä. Kadlec oli siihen aikaan kun hän tuli Tsekin maajoukkue mies, mutta mitä minä olen hänestä kuullut on pelkkää kritiikkiä, ei kuulemma päässyyt koskaan oikein omalle tasolleen, toki myös mitä olen lukenut hänestä teki aika paljon tärkeitä maaleja.Viestin lähetti scholl .
Aikaisemmin joku mainitsi Kadlecin, joka ei todellakaan kuulu listaan. Oli silloin HIFKin ehkä paras pakki. [/B]
Viestin lähetti Frankie
Mietin vain Ifk.n pakiston tasoa, jos Tsekki joka ei onnistunut koskaan oikein nousemaan omalle tasolleen oli Ifk.n paras pakki??
Viestin lähetti Frankie
Olen ehkä vähän huono kommentoimaan tätä silllä oli noin 2 vuotta kun kyseinen herra pelasi meillä. Kadlec oli siihen aikaan kun hän tuli Tsekin maajoukkue mies, mutta mitä minä olen hänestä kuullut on pelkkää kritiikkiä, ei kuulemma päässyyt koskaan oikein omalle tasolleen, toki myös mitä olen lukenut hänestä teki aika paljon tärkeitä maaleja.
Mietin vain Ifk.n pakiston tasoa, jos Tsekki joka ei onnistunut koskaan oikein nousemaan omalle tasolleen oli Ifk.n paras pakki??
Viestin lähetti Cairns
EIIIIIII! Pojat/Sedät.... ettekö ymmärrä ironiaa? Älkää tehkö All-Starsia vaan "All-Stars"... voi luoja =/
Viestin lähetti Cairns
EIIIIIII! Pojat/Sedät.... ettekö ymmärrä ironiaa? Älkää tehkö All-Starsia vaan "All-Stars"... voi luoja =/