Mainos

Ifk-fani, uusitko kausikorttisi ensi kaudelle

• 2 024
  • 27

Ifk-fani uusitko kausikorttisi

• En missään tapauksessa. Kiitos Pentti, nyt riitti.

Ääniä: 24 32,9%
  • En usko, mutta katsotaan pelaajahankinnat

Ääniä: 7 9,6%
  • En osaa sanoa vielä.

Ääniä: 4 5,5%
  • Uskon jatkavani, vielä mietitään.

Ääniä: 10 13,7%
  • Hankin aina uuden kausikortin

Ääniä: 19 26,0%
  • Alan uudeksi hifk:n kausikorttikatsojaksi

Ääniä: 9 12,3%

• Äänestäjiä
    73

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tämä kysely on tarkoitettu vain ifk-kausikortin omistajille. Aiotteko uusia korttinne kaudelle 2002-03.

Muutkin saa sääliä meitä kommenteillaan. Kortti maksaa n. 700€ ensi kaudella, arvaisin.

Minä kuulun tähän porukkaan, jota saa kusettaa ensi kaudellakin "kisuli" Kuhdalla, "poro" Rajalalla ja "latvianlemiöö" Cipruksella.

Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En aio uusia, mutta silti mikään noista vaihtoehdoista ei oikein vastaa mielipidettäni. Olin nimittäin jo kauden alussa päättänyt, että tämän kauden jälkeen en enää kausikorttia hanki.

Tosin kauden muutaman ensimmäisen pelin jälkeen, kun HIFK oli pelannut parasta peliä sitten W&S:n vuosien (kotonaan), oli vähän sellainen olo, että ehkä silti jatketaan.

Nyt kun pleijareista ei enää ole realistista "pelkoa", pääsee kausikortista kätevästi eroon ja ensi kaudella käyn valikoiden matseissa.

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ikuisena optimistina olen jo lunastanut play offs-kortin, joten brändillä on jo 200 euroa etumaksua ensi kaudesta. Se on n. puolet Aigarsin päiväpalkasta (laskukaavana olen käyttänyt 150 000 euron vuosipalkkaa, jonka olen jakanut 365:llä).

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Vastatkaa mikä tuntuu kaikkein lähimmältä vaihtoehdolta. Motokin kuuluu mielestäni lähes "kiitos Pentti"-ryhmään, vaikka onkin päättänyt jo ennen tätä kautta lopettaa yhteisen harrastuksemme.

Sergei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petoluolan punaiset lemmikit + Pässipaidat savosta
Mulla on työn puolesta VIP-kausikortti kaikkien joukkueiden kaikkiin peleihin.

Vaikka fanaattinen HIFK-fani olenkin, en ainakaan tuohon hintaan kausaria ostaisi.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tottakai kausikortti uusitaan. Tervemenoa vaan niille, jotka eivät halua korttiaan huonon menestyksen takia uusia. Hankitte kuitenkin uuden kortin sitten kun IFK:lla menee taas hyvin ja kehuskelette, että "joo kyllä minä olen kokoajan ollut IFK:n tukena ylä- ja alamäissä".

Itse jätän kausikortin uusimatta vasta sitten, kun se kammetaan pois kuolon kangistamista sormistani.

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
En ehkä kuulu ihan faniryhmään

Mikään muu jengi ei ole kiinnostanut 30 vuoteen kuin HIFK.
Mutta HIFKikään ei ole kiinnostanut joka vuosi.
Aika paljon pitää muuttua, että kiinnostaisi kausikortin edestä
ensi kaudelle.

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Mietitään vielä.......

Kausari ollu vuodesta 92-lähtien....että oishan se aika outo fiilis istuskella piippuhyllyllä ja jonotella lippuja (no, tällä kaudella ei varmaan hirveästi oo noita jonoja ollu:) )

Mutta kuitenkin.....viime ja tällä kaudella on liian usein ollut sellanen fiilis, että "joutuu" lähtemään matsiin. kannattaako siitä silloin sitten maksaa ??:confused:

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Hankin aina uuden kausikortin

Vuoden 1983 jälkeen olen kerran joutunut miettimään vakavissani kausikortin uusimista. Lukioaikana yritin olla kunnon opiskelija joka priorisoi rahankäyttönsä, enkä käyttänyt omaisuuttani kortin lunastamiseen. Mutta kävinpä jokaisen kotimatsin irtolipulla, ja tottakai ymmärsin ettei IFK-fanin kuulukaan olla kunnon opiskelija.

Niin kauan kuin pystyn täysivaltaisesti tekemään omia päätöksiäni, ei tätä asiaa tarvitse pohtia.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Kyllä.

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Kunnes kuolema meidät erottaa

Glory hunterit on p...stä.

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän sitä osaa ilmankaan olla. Irtolippujen jonotteleminen tuntuu oudolta ajatukselta. Mun tuurillani joudun sitäpaitsi aina hallin kännisimpien ja kovaäänisimpien "asiantuntijoiden" naapuriksi. Ei ei. Oma tuttu paikka ja kuvakulma ne olla pitää. Ja kun tämäkin kausi tuota Brändin Ihmemaata tuli katseltua, niin ei se ainakaan tuosta ensi kaudella huonommaksi voi mennä. Eihän...?

Ja Kaizu kans...eikun uusimaan siitä, hus hus. :)

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Itse asiassa huonosti muotoiltu kysymys.

Jos IHAN OIKEESTI on IFK-fani, kuten äänestyksen kohderyhmäksi on valittu, ei vastaus VOI olla muuta kuin KYLLÄ.

Onhan näitä huonoja kausia ollut ennenkin, hä?! Eihän nyt sen takia jengiä hylätä!

Joten, kyllä, aion "raahautua" hallille niin kauan kuin se vain fyysisesti on mahdollista. Ja loput rollaattorilla :D

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Olet Tinde oikeassa. Kuulun myös niihin, jotka vuonna 2050 tuodaan vanhainkodista hallin eteen ja 2 cheerleaderiä taluttaa minut paikalleni. Tuijottelen tyttöjä hurmaantuneena, mutta en enää muista miksi.

Usea tuntemani pitkäaikainen kausikorttilainen on kuitenkin ollut kahden vaiheilla, siksi tämä kysely.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Johannes

Usea tuntemani pitkäaikainen kausikorttilainen on kuitenkin ollut kahden vaiheilla, siksi tämä kysely.

Ei kyselyssä mitään vikaa. Tuttu tunne on, että jos ei olla finaalissa, niin se ei oo yks eikä kaks, jotka "vannovat", että nyt saa riittää...

Olen aina kuitannut, että syksyllä nähdään, ja niin on nähty :D

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Pakkohan se on uusia. Vaikka ensi kausikin menisi päin p:tä, istun omalla paikalla sitkeästi. -92 lähtien on ollut kausikortti, ainoa poikkeus oli -94, kun velvollisuus kutsui. Silloin jäi muutama kotiottelu väliin, koska Isosaaresta ei niin vain arkisin päässyt pois. Sen jälkeen olen nähnyt joka ikisen kotiottelun (SM-liiga) ja tarkoitus on. että en missaa jatkossakaan yhtään peliä, niin kauan kuin henki pihisee.

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Tingin päätöksestäni ja hankin ensi kaudelle kausikortin, sen sijaan että ostaisin irtolipun kuitenkin taas joka matsiin vaikka Kimmo kisuli Kuhta,Mäkiaho ja pistetään kaupan päälle vielä Aigarkin pelaisivat ensi kauden IFK:ssa, tai siis hankin kaksi kausaria, koska jälkikasvu on ensi kaudella 6 vee ja näin ollen hänellekkin kuuluu oma paikka. Eihän tuo paha hinta ole, niistä fiiliksista mitä IFK tarjoaa (sekä hyviä että niitä vatsahaavafiiliksiä),saa sillä niin perkeleen hienoja tunneskaaloja ettei sellaisesta kukaan sellainen joka satunnaisesti tai lehden/teeven välityksellä matseja seuraa, osaa edes kuvitella. Hyvästä kannattaa maksaa, siis IFK:sta!

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensi vuopdeksi saatan taas vähästä aikaa ostaa kausarin, jos opiskelut alkavat olla siinä mallissa, että viimeistely tapahtuu Helsingin suunnalla. Ensikauteen uusin kujein taistellen, taklaten, tapellen ja ehkä myös voittaen ;)

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Uusin kausikortin, mutta sen verran tapahtuu muutosta että vanhempi pojistani istuu kausaripaikalla ensi kaudesta lähtien. Iskä menee valikoivasti halliin... ei huvita hankkia yhteen perheseen KAHTA tuon hintaista kausaria... noh, pojalla on siinä kovat perinteet vaalittavana, koska minä olen sillä kausaripaikalla istunut 1970-luvulta alkaen...

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Äänestin kahtellaan vaihtoehtoa, mutta omalla paikalla kausikortin lunastaneena tullaan istumaan. Eihän sitä jaksa poiskaan jäädä. "Jos ne tällä kaudella..."

Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Totta helvetissä uusin...

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
The cat is in the moon ....

Nostetaan tätä vähän ylöspäin. Mielellään kuulisi onko joku äänestäneistä muuttanut mieltään ja muiltakin tietysti mielipiteitä.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mä muutuin katsellaan nyt ensin miehestä varmaksi uusijaksi.(Vaikka olisin kyllä ollut varma uusija joka tapauksessa.)

Tämä on muuten paha ketju, kun Pena lukee tätä, että ahaa nehän hankkii joka tapauksessa sen kortin, niin eihän tässä uusia kannata ruveta ostamaan.;)

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Rebel
Tämä on muuten paha ketju, kun Pena lukee tätä, että ahaa nehän hankkii joka tapauksessa sen kortin, niin eihän tässä uusia kannata ruveta ostamaan.;)

Hyvä huomio Rebel!

Toisin sanoen kun nyt puhutaan noista muuttuneista kannoista, niin minä ainakin muutan ;)

Eli "Nyt riittää, Pena..."

Ei kai se tiedä mitä noi hymiöt tarkoitaa...:eek:

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Näköjään lukioaikana sama juttu kuin Pate 00:lla, paitsi että minä olin/olen kunnon opiskelija! Eiköhän sitä sitten ens kaudella palata ruotuun, eli "Alan "uudeksi" hifk:n kausikorttilaiseksi.." Onpahan taas edes jotain tekemistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy