If they mated

  • 2 281
  • 2

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nimimerkki Mängimiehen innoittamana päätin perustaa tällaisen ketjun. Ketjun ideana on siis risteyttää kaksi julkisuuden henkilöä keskenään ja katsoa miltä heidän lapsensa näyttäisi. Ja sanomattakin lienee selvää, että homman ei tarvitse olla mitenkään realistista.

Mängimiehen mielestä Kärppien Julius Junttila on Mikael Granlundin ja Jari Viuhkolan näköinen. Minä sanoisin kuitenkin, että Granlund + Saarenheimo = Junttila

Ps. Jos vastaava ketju on jo olemassa, niin voi yhdistää. Itse en vastaavaa ketjua löytänyt.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mängimiehen mielestä Kärppien Julius Junttila on Mikael Granlundin ja Jari Viuhkolan näköinen. Minä sanoisin kuitenkin, että Granlund + Saarenheimo = Junttila

Ei ei ei ei vieläkään oikein. Näkeehän sen pään muodostakin, että kyseessä on selvästi I.Tarkki + T.Tarkki = Junttila

En kyllä ihmettelisi vaikka siinä olisi ripaus sitä Saarenheimoakin, kun ei voi tietää mistä Tarkit sitten ovat kotoisin ja kenelle sukua. Eiköhän sellaisetkin asiat tässä ketjussa selville saada.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös