gem kirjoitti:Pitkään olen ihmetellyt mistä Carolina vastaisuus täälläkin johtuu. Vaikka ei olisi edes oma lehmä (lue. suosikkijoukkue vastassa) ojassa niin toivotaan "ettei ainakaan se Hurricanes pääsis jatkoon/finaaliin"
Joukkue pelaa kuitenkin viihdyttävää ja vauhdikasta peliä. Tähtiä löytyy ja pelipaidat on hienot! ;)
En luule että täälä mitään varsinaisia antipatioita ole 'Canesia kohtaan (paitsi ehkä Habs ja Devils -faneilla), mutta moni kannusti nimenomaan tässä sarjassa Sabresia, johtuen Teposta ja Lydestä. Sabres ja 'Canes pelaavat hyvää kiekkoa, ja ainakin minulle oli hieno homma että kaksi yllättäjää ovat konfressifinaalissa sen sijaan, että siellä olisi Philly, Devils, Sens, Bolts jne.
Ensi kierroksella kannustan Oilersia. Syitä on monia. Ensimmäisenä tulee mieleen Oilersin kanadalaisuus ja pelityyli noin yleensä. Erittäin fyysistä hokia. Jos 'Canesin vastus finaaleissa olisi ollut vaikkapa Red Wings, Stars, Avs jne. olisin varmasti kannustanutkin 'Canesia. Mutta en usko että Carolina minun kannustustani tarvitsee, ja he joko ottavat pytyn tai ei. En pistä pahakseni jos kahden viikon päästä Brindy nostaa kannun ilmaan. Tosin mieluummin katselen jos Jason Smith nostaa sen. :)
Niin näyttää syntyvän, kun viimeisen 4 nhl-kauden sisään joukkue on jo toistamiseen finaaleissa. ;)gem kirjoitti:Onko syy sitten perinteissä, vai? No pikkuhiljaa niitäkin syntyy..