Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 478 171
  • 6 832

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On kyllä ihan uskomatonta tykitystä tämä suomalainen vapaapaini.
Ukonselkä and Valentine ambush Tuho Torvinen
Ei oikein toimi Suomessa tuo touhu, hyvät naurut etenkin lopun draamasta.

Tuosta ei puutu enää kuin joku huutamaan taustalle että "Revi se käsi irti! Nivelissä on heikot kohdat!". Toimiiko tuo itse asiassa missään päin maailmaa tuo touhu? Minusta ihan vitun naurettavaa touhua koko pellepaini.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Toimiiko tuo itse asiassa missään päin maailmaa tuo touhu? Minusta ihan vitun naurettavaa touhua koko pellepaini.

Otapa selvää esim. semmosesta lafkasta kuin WWE. Kyllä se taitaa muutamien miljoonien edestä toimia siellä missä rooleihin löytyy taitavia ja karismaattisia ihmisiä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Otapa selvää esim. semmosesta lafkasta kuin WWE. Kyllä se taitaa muutamien miljoonien edestä toimia siellä missä rooleihin löytyy taitavia ja karismaattisia ihmisiä.

Tarkoitin lähinnä sitä että minusta tuo on ihan samanlaista vitun pelleilyä olipa sillä katsojia miten paljon tahansa, ja puitteet miten komeat tahansa. Voisi melkein sanoa että kertoo enemmän Amerikkalaisesta yleisöstä kuin itse lajista se että tuo on siellä niinkin suosittua.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Tarkoitin lähinnä sitä että minusta tuo on ihan samanlaista vitun pelleilyä olipa sillä katsojia miten paljon tahansa, ja puitteet miten komeat tahansa. Voisi melkein sanoa että kertoo enemmän Amerikkalaisesta yleisöstä kuin itse lajista se että tuo on siellä niinkin suosittua.

No voi olla vitun pelleilyä mutta kun kerran kysyit niin ajattelin kertoa että kyllä se ihan toimiva bisnes jossain päin maailmaa on.
 

J.Petke

Jäsen
Tarkoitin lähinnä sitä että minusta tuo on ihan samanlaista vitun pelleilyä olipa sillä katsojia miten paljon tahansa, ja puitteet miten komeat tahansa. Voisi melkein sanoa että kertoo enemmän Amerikkalaisesta yleisöstä kuin itse lajista se että tuo on siellä niinkin suosittua.

Niin sitä voi jääkiekkokin näyttää todella vähäjärkiseltä intialaisen mielestä. Ja joku taas ei tykkää jalkapallosta kun siinä vaan potkitaan palloa päästä toiseen ilman mainittavia tapahtumia. Toiset taas pitävät formulaa loistavana viihteenä ja toiset näkevät vain ympyrää ajavat autot. Eli jokaiselle jotakin. Itse tykkään katsoa "pellepainia" ja kun sitä lajiin tutustuu niin huomaa että siitä on pelleily kaukana.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Törmäsin parin vuoden tauon jälkeen taas imitaattori-ihme Tenho Tuiskun pätkään. Tällehän naurettiin tosiaan pari vuotta sitten täälläkin isosti ja pitkän tauon jälkeen toimii edelleen loistavasti! Kahjo mikä Kahjo.

http://www.youtube.com/watch?v=RFVff2nBybQ&feature=related

Eikös tuo tyyppi ole ihan oikeasti kehitysvammainen, joka nyt saa hieman hyvää oloa pätemällä jossain? Naurakaamme sille. Tai nauran ennemmin kyllä tuolle juontajalle. Sehän tais tässä vitsi ollakin.
 

Rocco

Jäsen
Kerrankin asiallista mainontaa videoin muodossa. Tällä kerralla hammaslääkäriasema.

Hammaspeikko
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Asiakaspalvelutyötä tekevien ihmisten avautumisfoorumi www.aasiakas.net pursuilee hersyviä tarinoita asiakaspalvelutilanteista. Tänäänkin on tullut luettua ko. palstaa tuntikaupalla. Kannattaa ehdottoamasti tarkistaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös