Ei vittu että voi olla ärsyttävän kuulonen kaveri. Täähän on varmaan vitsi eikö? Ja tänään bongaamani uutinen Anssi Kelan matkailuohjelmasta oli aprillipila, eikö?kone82 kirjoitti:
Footless kirjoitti:Ja tänään bongaamani uutinen Anssi Kelan matkailuohjelmasta oli aprillipila, eikö?
Taisi tähän ketjuun joku jo youtube-linkin laittaa. Minun mielestäni ihan toimiva Madventures-parodia. En sitten tiedä, jos noita on tehty useampi, käykö vitsi vanhaksi, mutta kyllä tuo yksi klippi oli ihan katsottava.Footless kirjoitti:Ja tänään bongaamani uutinen Anssi Kelan matkailuohjelmasta oli aprillipila, eikö?
No sitä klippiähän mä just kommentoin. Mutta mulla on ihan muistikuvana että olisin jossain teksti-tv:llä tai jossain nähnyt uutisen Anssi Kelan matkailuohjelmasta.morningstar kirjoitti:Taisi tähän ketjuun joku jo youtube-linkin laittaa. Minun mielestäni ihan toimiva Madventures-parodia. En sitten tiedä, jos noita on tehty useampi, käykö vitsi vanhaksi, mutta kyllä tuo yksi klippi oli ihan katsottava.
Tässähän juuri naurattaa tämä:B1 kirjoitti:Vain Suomessa
http://www.sm-liiga.fi/uutiset.asp?id=64785&tyyppi=1
Vai yrittääkö liiga kyykyttää Jatkoaikaa aprillamalla?
Erik Loka kirjoitti:
eleven kirjoitti:Piirtää naisesta äänimuotokuvan hokemalla kikkiä omituisella äänellä :D Hmm!
tutzba kirjoitti:Kyllä Kirsin ilme kertoo kaiken. Huhhuh. Millä ihmeellä toi saa rahaa??
HangoverFairy kirjoitti:
Toisaalta, haluaisitko sinä saada päähäsi sähkölämmittimen jonkun kolauttaessa ostoskärrinsä huteraan pinoon toisella puolella?Rebel kirjoitti:Aluksi tuota lukiessa tulee sellainen olo, että hyvä että joku jaksaa välittää perusoikeuksista, mutta kun äijä alkaa miettiä pinoamisia ja muovipusseja lattialla niin selviää millainen kaveri on kysessä.
Murmeli kirjoitti:Toisaalta, haluaisitko sinä saada päähäsi sähkölämmittimen jonkun kolauttaessa ostoskärrinsä huteraan pinoon toisella puolella?
Ei taida Käen hissi kokonaisuudessaan ihan ylimpään kerrokseen kulkea mutta eikö meissä jokaisessa tule välillä halu paljastaa maailman pahuus...
Vahvisti kuitenkin käsityksiäni Lidlistä tuo sivu.
kädetön_pakki kirjoitti:Your boobs are OK!