Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 478 703
  • 6 832

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
sopuli kirjoitti:
Nyt kyllä pitää sanoa, että putosin tämän ketjun ensimmäisille viesteille.

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=29483
Minua naurattaa myös tuo Guerrieron vertaaminen Holdeniin, mikä lie sihvonen ollut asialla. G osoittautui lopulta täysin lapaseksi ja leikkasi vielä pleijareihin sellaisen hymypoika-tukan. Tämä tavallaan symbolisoi koko Ilveksen alemmuuskompleksia vastustajaansa kohtaan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kiekkokeskustelujen vetäminen tänne on melko mielikuvituksetonta, mutta...herkkäuskoisena olin vakuutettu siitä että Mansen kiekkomiehet oikeasti vetää suhteellisen hyvätasoista kiekkoneppailua tuolla Tappara.infossa. Tästä johtuen Jatkoajassa on heidän osiossaan melko hiljaista. Nyt sitten sarjan ratkettua kävin tutustumassa palstaan ja maailmani romahti. Kyllähän Jatkoajassakin mopo keulii melko pahasti mutta tuolla se näyttää lähteneen täysin käsistä. Puusilmäistä kiihkoilua, johon ei juuri kukaan pistä järjenhiventä väliin. No, playoff-aikaa, kiihkeä sarja, joukkueen oma fanipalsta...kai sitä voi teksti irrota melko tunteella. Mutta joku roti tohon olisi saatava!

Internetin keskustelupalsta, mitä välii, mutta neljännestä puolivälieräsarjan otteluketjusta lähtien kirvoitti lähes hyvät naurut netistä, eli mahtuu tänne rimaa hipoen.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Arttu#29 kirjoitti:
Onneksi Belinda on sen verran viehettävän näköinen että...(kröhöm) Uskomatonta settiä!
Minä ainakin hajosin täydellisesti!


Onks toi jonkun punikkimaan Euroviisu??

KX5:nen sai kyytia. Ja haisee sillille. Siita seiska.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Wrighter kirjoitti:
Sori mut ei pystynyt kuuntelemaan kuin 20 minuuttia! Se riitti ja nyt menen tuhoamaan nuo Saatanalliset heavy-levyni! Jeesus elää sittenkin! =)

Itse olen kuunnellut kaksi kertaa putkeen ja nähnyt valon!
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
lake79 kirjoitti:
Joka jannu lopettaa sit hevin kuuntelemisen tähän paikkaan ja kuuntelee järkipuhetta:

http://webusers.siba.fi/~hoskala/rock/mm/rockb.mp3
Vasta n. 3 minuuttia kuultu, ja olen jo revennyt ties montako kertaa. Aivan helmi! Käykö noilta sivuilta ilmi, mikä tämä juttu on? Siis kuka tää äijä on ja missä yhteydessä se julistaa?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
lake79 kirjoitti:
Joka jannu lopettaa sit hevin kuuntelemisen tähän paikkaan ja kuuntelee järkipuhetta:

http://webusers.siba.fi/~hoskala/rock/mm/rockb.mp3
Ei jumalauta, tässähän joutuu välittömästi polttamaan ison kasan levyjä, jos meinaa pelastaa sielunsa. Jopa Eaglesin musiikki on perkeleestä.

Kuka mahtaa olla tämä valistaja?
 

Tietsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK(NP#33), NYR, Everton, Azzurri, NuPS
Huh hihhulii.... Jos ettet saanu tarpeeksi ja janoatte lisää niin muuttakaa linkin "rockb" "rocka":ksi ni saatte kuulla kasetin a-puolen... Huimaa!!!
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Tietsi kirjoitti:
Huh hihhulii.... Jos ettet saanu tarpeeksi ja janoatte lisää niin muuttakaa linkin "rockb" "rocka":ksi ni saatte kuulla kasetin a-puolen... Huimaa!!!


Heh heh! Uskomatonta!

"... kappale on 12min pitkä ja se on hyvin outo kappale. Siinä on monia hyvin kummallisia sävelkulkuja. Ja, kun tämä laulu soi elokuvassa, valkokankaalla yksi tyyppi surmaa miehen..."

"...Tiedättekö kuka keksi seksin? Jumala keksi seksin..."
 
Viimeksi muokattu:

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös