Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 482 455
  • 6 820

bunghole

Jäsen
Murmeli kirjoitti:
Heh, näytä minulle potkisjoukkue, joka ei filmaa (vitusti) niin minä näytän sinulle SaiPan mestaruuden.

Siksipä minua vituttaakin koko fudis vaikka kuningaslaji (lätkän, jenkkifudiksen ja säbän jälkeen) onkin. Itse kyllä katson MM-kisoja mutta tuo neiteily pistää vituttamaan. Tämän kaatuilun on kuitenkin vienyt mielestäni pisimmälle Italia, seurajoukkueista en osaa sanoa kun en niitä seuraa. Fudis onkin kusipäiden laji kun yritetään tehdä kaikki piilossa, kuten puristella vastustajaa genitaaleista jne, mutta kuitin tullen itketään ja kaatuillaan eikä uskalleta ottaa vastuuta omista teoista sekä levitellään käsiä ja anotaan tuomarilta armoa kun rangaistuksia jaetaan. Eilenkin vitutti katsoa kun nämä Italian itkupillit menivät jatkoon. Olin Saksan puolella vaikka se paska maa onkin mutta ainoastaan vastustajan vuoksi.
 

Tietsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK(NP#33), NYR, Everton, Azzurri, NuPS
bunghole kirjoitti:
Siksipä minua vituttaakin koko fudis vaikka kuningaslaji (lätkän, jenkkifudiksen ja säbän jälkeen) onkin. Itse kyllä katson MM-kisoja mutta tuo neiteily pistää vituttamaan. Tämän kaatuilun on kuitenkin vienyt mielestäni pisimmälle Italia, seurajoukkueista en osaa sanoa kun en niitä seuraa. Fudis onkin kusipäiden laji kun yritetään tehdä kaikki piilossa, kuten puristella vastustajaa genitaaleista jne, mutta kuitin tullen itketään ja kaatuillaan eikä uskalleta ottaa vastuuta omista teoista sekä levitellään käsiä ja anotaan tuomarilta armoa kun rangaistuksia jaetaan. Eilenkin vitutti katsoa kun nämä Italian itkupillit menivät jatkoon. Olin Saksan puolella vaikka se paska maa onkin mutta ainoastaan vastustajan vuoksi.

Kiitos!!
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
jihde kirjoitti:
Nyt vaimot/tyttöystävätkin uskovat kun lyö vähän tutkimustulosta pöytään.

jihde taitaa elääkin vähintään 100 -vuotta jos uutiseen on uskomista, sillä jos vaimoja sekä tyttöystäviä on ihan monikossa asti, niin siinä sitä maitorauhasta riittää molemmille silmille. Rakastajattarien ja fuckbuddyjen määrää en uskalla edes arvailla, tulen kumminkin kateelliseksi :D

Jos onnistun Penailemaan kesäpesät pihalle, niin saanko lainata sulta yhtä?
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers

IKI-TPS

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CANADIENS ,#21&#9
Hehehe

Niin,ja Ranskan pilkku ei ollut sukellus vai?
Koko kisat on ollut pohjanoteeraus!
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös