Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 715
  • 6 832

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Ensimmäinen kivi heitetty, ohi meni...

Karhalohjan seurakunnan kirkkoherra Heikki Linnavirta hakee itselleen viidentoista minuutin julkisuutta ja paikkaa A-Talkissa kirjoittamalla mm. seuraavia helmiä Lordin viisuvoiton aiheuttaman mediatsunamin jälkimainingeissa:

"Lordin kaltaisten rienaajien takapiruna on paholainen, saatana itse. Mitä sitä sievistelemään tai selittelemään."
"Odotettavissa harhaanjohdettujen sekopäiden kansalaisjuhlia, joiden viimeinen etappi on kadotus."
"Saatana voitti jälleen kerran jumalattomien ihmisten Euroviisut 10-0."
"Joku reidenvilauttaja tai silikonirintojen esittelijä Euroviisuissa on yhtälailla surullinen ja jumalaton ilmestys, kuin Lordin epävireinen ylistyslaulu saatanalle."

Heikki, löysää jo niitä lipereitä...

Karjalohjan hyvämaineinen seurakunta.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Huerzo kirjoitti:
Karhalohjan seurakunnan kirkkoherra Heikki Linnavirta hakee itselleen viidentoista minuutin julkisuutta ja paikkaa A-Talkissa kirjoittamalla mm. seuraavia helmiä Lordin viisuvoiton aiheuttaman mediatsunamin jälkimainingeissa:

Karjalohjan hyvämaineinen seurakunta.

En nauranut. Masentavaa, että noin kaukana todellisuudesta elävällä ihmisellä on mielipidevaikuttajan asema. Yli tuhat seurakuntalaista ja kourallinen rippileiri nuoria joka vuosi saa kuulla kuinka saatana ohjaa heidän elämäänsä...

Ihmisten tyhmyys ei lakkaa yllättämästä minua.
 
Suosikkijoukkue
Espoo Blues

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
nihti kirjoitti:
http://video.google.com/videoplay?docid=1798163916477304847

Ihmeellisesti jalankulkijat ottavat suunnan suoraan kohteeseensa ja selvittävät haasteen yksi toisensa jälkeen juurikaan hidastamatta tai suuntaansa muuttamatta.


Miten liikenne voi olla noin sujuvaa, vaikka väkisin kaikki menevät eteenpäin? Jos itse joutuisi tuonne menemään liikenteen sekaan kävelemään, niin huhhuh.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Kyösti kirjoitti:
Jeps.

Aika yllättävät veti...

Kiitos sulle että tapoit mun seksielämän varmaan kuukaudeksi.

Jeps. Eipä tosiaan toosaa haluta nyt ainakaan vähään aikaan. Kerro tuo sitten emännälle ku toisella romantiikkaa haluttaa, et ei tänään kulta, päätäni särkee... jos ei usko ni näytän tuon. Luulisin saavani ymmärrystä kohdalleni...
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Sistis kirjoitti:
Surullista. Jos tuollaisen kirjoituksen näkisi jossain muualla, voisin pitää tuota huonona vitsinä tai parodiana. Nyt tuo ilmeisestikin on tosiaankin totta. Minä puolestani näkisin tuollaiset pahamaineisen seurakunnan kivikausi-pastorit lopunajan merkkeinä. Ainakin sen verta radikaalia tekstiä ne suoltavat näppäimistöltään, että siinä on yksi ilmestyskirja pientä siihen verrattuna, jos tuollaisia tyyppejä ilmaantuu useampia. Valitettavasti ei vaan arvon pastori taida laskea arvoa näille puheilleni, minua kun (hänen mukaan) ohjaa todennäköisesti saatana, joka on saanut minut aikoinaan eroamaan kirkosta....
Joo, nämä fundamentalistit ovat villiä kansaa. Ensin suu vaahdossa intetään Aatamista ja Eevasta, sitten kun joku kysyy sisarusten välisestä seksisuhteesta ja niistä seuranneista raskauksista, sekä murhista joissa tapetaan 33% maailman miesväestöstä. Ja jonka jälkeen päästään painamaan surevaa leskeä, joka on yllätys yllätys; oma sisko sekin (ainakin jos uskoo, että raamattu on totta).
Aletaan mököttämään ja haukkumaan kysyjää.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Sir von Aulis kirjoitti:
Jeps. Eipä tosiaan toosaa haluta nyt ainakaan vähään aikaan. Kerro tuo sitten emännälle ku toisella romantiikkaa haluttaa, et ei tänään kulta, päätäni särkee... jos ei usko ni näytän tuon. Luulisin saavani ymmärrystä kohdalleni...
Tai sitten et. Alkaa emäntäsi ihmettelemään, että mitä sinä oikein netistä etsit, kiihottaako tuollaiset vanhat harput minua enemmän (en kylläkään tiedä minkälainen emäntäsi on, mutta oletan että paria tasoa parempi).
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Huerzo kirjoitti:
Karhalohjan seurakunnan kirkkoherra Heikki Linnavirta hakee itselleen viidentoista minuutin julkisuutta ja paikkaa A-Talkissa kirjoittamalla mm. seuraavia helmiä Lordin viisuvoiton aiheuttaman mediatsunamin jälkimainingeissa:

"Lordin kaltaisten rienaajien takapiruna on paholainen, saatana itse. Mitä sitä sievistelemään tai selittelemään."
"Odotettavissa harhaanjohdettujen sekopäiden kansalaisjuhlia, joiden viimeinen etappi on kadotus."
"Saatana voitti jälleen kerran jumalattomien ihmisten Euroviisut 10-0."
"Joku reidenvilauttaja tai silikonirintojen esittelijä Euroviisuissa on yhtälailla surullinen ja jumalaton ilmestys, kuin Lordin epävireinen ylistyslaulu saatanalle."

Heikki, löysää jo niitä lipereitä...

Karjalohjan hyvämaineinen seurakunta.

Naurut ja naurut. Lähinnä säälittävää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös