Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 478 778
  • 6 832

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei näkynyt vielä täällä linkkiä tänne. Joku psykopaatti hieman avautuu joukkuekavereilleen.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Twite
Avainsanat: tähän otteluun. HPK-Pelsut päättyi 12-3. Samaa mieltä, aivan turha epsiodi tähän otteluun.

Muutenkin on ihan älytöntä tehdä jotain psykoanalyysijohtopäätöksiä muutaman sekunnin ääninäytteistä.

tissiposki mikä tissiposki.... Sillä ei ole mitään väliä, mitä pelin lopputulos näyttää, vaan se, että olisiko hanskausta tullut vai ei... Kun molemmat ovat menossa niin sitten otetaan suvilinden-linjaa ja kun vastapuoli ei lähde niin sittenpä otetaan linjaksi hyvösen nössöily...

Joko sitä on tappelujen puolella tai sitten ei... make up your mind...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Kermit
Olikohan näistä bailuista tulossa?

Meno päällä

Selvästikkin etukäteisotos JA-seniorit tapaamisesta ensi Tammikuussa, mistään muusta ei voi olla kysymys, vielä se nurkkapöydän porukka.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Morrow10
Minkä takia se mustissa puvun housuissa ja valkoisessa kauluspaidassa oleva nörtin näköinen jätkä pyörähteli vähän väliä siinä muun porukan edessä 360 astetta?

Villi veikkaukseni on et sen on pakko olla jossain aineissa. Tai sit se vaan haluaa herättää sen che-paitasen fägärin huomion...?
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
http://www.rawjunk.com/files/744637509.wmv

tuossa on hyvä tapaus.
räppiä räppiä, sama onko se tuo poika videossa, tai tuupakka.

Siis, ei jumalauta... TOI on outo tyyppi... Varmaan aika ylpeä olo klopilla 10 vuoden kuluttua kun on menossa naimisiin ja häissä bestman pistää yhden biisin soimaan ja heijastaa taustakankaalle vielä kaverin pään... Voi herranen aika sentään.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti masaman
Siis, ei jumalauta... TOI on outo tyyppi... Varmaan aika ylpeä olo klopilla 10 vuoden kuluttua kun on menossa naimisiin ja häissä bestman pistää yhden biisin soimaan ja heijastaa taustakankaalle vielä kaverin pään... Voi herranen aika sentään.
Voimme vain arvailla, kuinka paljon tämä kyseinen kaveri on koulussa/siviilissä saanut tästä pikku räpätyksestään kuulla. hymiö.

Sääliksi käy.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kale 50 vuotta sitten

Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
tuossa on hyvä tapaus.
tuo poika videossa [/B]

Tuo poikahan on Kalervo Kummola nuorempana.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
http://www.rawjunk.com/files/744637509.wmv

tuossa on hyvä tapaus.
räppiä räppiä, sama onko se tuo poika videossa, tai tuupakka.

Loistava tyyppi, asenteella mukana.

Ja perkeleen kova panemaan ainakin omien sanojensa mukaan. Kovin montaa olentoa tai esinettä ei jäänyt luettelematta jota ei olisi laittanut.

Taidankin muuntaa midi-muotoon ja laittaa kännykkään soittoääneksi.

EDIT. Tälläinen tuli sähköpostilla:


Tarvitsen apuanne koskien päätöstä, jolla on suuri merkitys minulle.

Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton. Usein käy niin että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä aina joku työkaveri jota en tunne. Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan? Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen. Päätin jäädä väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä. Pitkähkön odottamisen jälkeen kujamme päähän pysähtyikin mersu jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä, näin tämän täysin selvästi kiikaritähtäimen läpi.

Kun päästin liikkuvat eteen ase teki vinosyötön. Pitäisikö minun teidän mielestänne luopua kokonaan näistä vihreistä muovilippaista ja siirtyä takaisin peltilippaisiin vai onko olemassa jokin vippaskonsti jolla nämä koesarjan lippaat saadaan toimimaan virheettömästi?
 
Viimeksi muokattu:

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Padis
Pakko kysyä... wtf is TTYL?

TTYL. Shorthand for Talk To You Later,
TTYL is an acronym commonly used in chat rooms.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös