Koillis-Savo-rallin ensimmäinen erikoiskoe
Kuskilla kärähtää himpun verran hermot. Toki ihan aiheestakin. Äksön alkaa siinä reilun 7 minuutin jälkeen.
Heh, kyllähän siinä kuski käy ihan oikeasti aika kuumana. Mutta melkein enemmän naurattaa nuo kyseisen videon kommentit. Tietysti YouTuben videokommentteja ei pitäisi lukea, mutta silti...
"Ei se nyt noin vakavaa voi olla ku tollasilla romuilla päästellään mettissä", johon vastaus: "Ei se on vielä vakavampaa. Eikä nämä ole mitään romuja,asiastahan et varmaan mitään ymmärrä."
"Ei se siitä huutamalla mihinkään lähe."
"No onpa rentoa rallimieltä taas.. :DDD Tuskin nyt tallipaikasta fordille kuitenkaan taistellaan! :D"
"Hieno videopätkä. Tällaisia lisää ralliin, että pääsee maallikotkin nauramaan. Tosi viihteellisiä nuo "neekeri" ja "vitun simpanssi" -jutut. Sain kunnon naurut."
"Niinkuin sanoin anonyyminä täällä on kiva huudella ja leikkiä sankaria. Tosin mulle ihan vitun sama, tosin kaikkihan tuntee ton bemu kuskin, ni pistä säkin nimes vaikka tänne ni puuttuu toi anonyymi etu sulta. Tosin sitä en kiellä etteikö kuskilla heitä hiukan yli ja toisaalta taas kun itse olin ko pätkällä katsomassa, ni se oli kyllä selkeesti leveempää kenttää miltä tuo video kuva näyttää.Eli ohikin olisi pystynyt päästämään."
"Toivottavasti kuljettaja on katsonu pätkän jälkeenpäin ja on luultavasti myös hyvin ylpee itsestään.. Monta oli paikkaa päästää ohi vai hä..? Tiedän, ei oo kivaa mutta pikkusen vois miettiä. Murtomaahiihto kesäkelillä vois sopii sulle vähän paremmin.."