Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 482 749
  • 6 820

Mogly

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeksi muokattu:
Kannattaa varoa tällaisia linkityksiä...

Ja kannattaa varoa tällaisia viestejä, TykkiJutila kuittaa tästä itselleen varoituksen.

Vaikka tarkoitus oli hyvä niin silti on parempi käyttää sitä raportointi -toimintoa joka löytyy viestien vasemmasta alalaidasta, Moderaattorit pystyvät siten höyhentämään kaikki säännöistä harhautuneet siivekkäät.

Terveisin,
Modet
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Ja kannattaa varoa tällaisia viestejä, TykkiJutila kuittaa tästä itselleen varoituksen.

Vaikka tarkoitus oli hyvä niin silti on parempi käyttää sitä raportointi -toimintoa joka löytyy viestien vasemmasta alalaidasta, Moderaattorit pystyvät siten höyhentämään kaikki säännöistä harhautuneet siivekkäät.

Terveisin,
Modet
Eli jos huomaa toisen palstalaisen joko tietämättömyyttään tai huolimattomuuttaan syyllistyneen sääntörikkomukseen, on väärin huomauttaa tästä ystävällisesti? Oikea tapa toimia on huutaa miliisit paikalle pamputtamaan? Tärkeintä ei toki ole keskustelufoorumin viihtyisyys ja helppolukuisuus vaan se, että Syyllisiä saadaan Rangaista.

Sairasta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eli jos huomaa toisen palstalaisen joko tietämättömyyttään tai huolimattomuuttaan syyllistyneen sääntörikkomukseen, on väärin huomauttaa tästä ystävällisesti? Oikea tapa toimia on huutaa miliisit paikalle pamputtamaan? Tärkeintä ei toki ole keskustelufoorumin viihtyisyys ja helppolukuisuus vaan se, että Syyllisiä saadaan Rangaista.

Sairasta.

Tuostahan on säännöissä kohta "Itsemoderointi on kiellettyä". Kieltämättä itsellänikin oli hakusessa tuo mitä tuo itsemoderointi oikein tarkoittaa ja sittemmin kysyinkin sitä moderaattoreilta. Ja noistahan voi ihan hyvin huomauttaa yksityisviestinkin kautta jos haluaa neuvoa esim. linkityksissä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Tuostahan on säännöissä kohta "Itsemoderointi on kiellettyä". Kieltämättä itsellänikin oli hakusessa tuo mitä tuo itsemoderointi oikein tarkoittaa ja sittemmin kysyinkin sitä moderaattoreilta. Ja noistahan voi ihan hyvin huomauttaa yksityisviestinkin kautta jos haluaa neuvoa esim. linkityksissä.
Itsemoderoinnin käsite on vähän häilyvä, mutta minun mielestäni se tarkoittaa, kuten nimikin viittaa, että kirjoittaja todella hyppää moderaattorin saappaisiin ja alkaa ojentaa muita kirjoittajia. Yllä nähdyn kaltainen ystävällinen ja hyvää tarkoittava huomautus ei kyllä minun mielestäni tuohon kategoriaan sovi. Se mitä sanoit yv:stä, on aivan totta.

Kaikesta huolimatta aika koominen tuo TykkiJutilan saama varoitus, saatika se Moderaattori X:n viesti. Likainen Harry varhaisteininä.

Off topicit ovat perseestä. Nauran aina vain Riki Sorsan veljelle.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Itsemoderoinnin käsite on vähän häilyvä, mutta minun mielestäni se tarkoittaa, kuten nimikin viittaa, että kirjoittaja todella hyppää moderaattorin saappaisiin ja alkaa ojentaa muita kirjoittajia. Yllä nähdyn kaltainen ystävällinen ja hyvää tarkoittava huomautus ei kyllä minun mielestäni tuohon kategoriaan sovi. Se mitä sanoit yv:stä, on aivan totta.

Samaa mieltä, minusta tuo ei ollut itsemoderointia, eikä hyppäämistä keskustelun ohjaajaksi vaan ystävällinen huomautus. Minusta muutenkin mode-setien linja on todella häilyvä, itse olen joskus saanut pelikieltoja ihan puhtaasti "vääristä" mielipiteistä, toki sitten virallinen selitys on joku "lainausvirhe", mutta niitä näkyy muutkin viljelevän eikä mitään.

Samalla tulosveikata ei saa otteluseurantaketjussa, mutta silti HPK fanit esim laittoivat tulosvetoja IFK-ketjuihin ja kappas ei mitään seuraamuksia.

Mutta minusta tämä palsta alkaa olla enemmänkin "kunhan spammaan pikku pöhnässä lauantaina vapaaseen/kierrätyskeskukseen" kun jääkiekosta puhuva palsta.
 

J.Petke

Jäsen
Samalla tulosveikata ei saa otteluseurantaketjussa, mutta silti HPK fanit esim laittoivat tulosvetoja IFK-ketjuihin ja kappas ei mitään seuraamuksia.

Mutta minusta tämä palsta alkaa olla enemmänkin "kunhan spammaan pikku pöhnässä lauantaina vapaaseen/kierrätyskeskukseen" kun jääkiekosta puhuva palsta.

Olen ollut siinä luulossa, että kunhan tulosveikkaus ei ole ainoa sisältö viestissä niin kirjoituksen loppuun voi laittaa villin veikkauksen.

Ja niinkuin monesti ollaan jo puhuttu niin eihän tuo mikään uusi asia ole, että Jatkoaika ei enää ole mikään jääkiekkokeskustelupalsta vaan vittuilu ja valituspalsta. "Miks noi saa kun en määkään saa." Tämä on mielestäni ihan sopiva paikka tälle keskustelulle tämä "Hyvät naurut Netistä, part#2"-ketju.

Itse olen myös naureskellut usein Radio Popin aamulle ja varsinkin näille Juha Vuorinen & Jaajo pätkille.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Todellakin oli vain tarkoitus huomauttaa ystävällisesti, kun huomasin ettei modet ollut millään tavalla puuttuneet linkitykseen. Toki huomautus ei koske ketjun aihetta, joten muistan ensi kerralla laittaa yv:tä. Modeille nostan hattua siitä,että tällä kertaa tahattomasta "vahingosta" tuli varoitus. Viimeksi newbienä sain 1 viikon jäähyn mitättömästä asiasta ilman varoitteluja.

Itse olen naureskellut youtubesta löytyville hei hulinaa, hui helinää pätkille, koska ovat minulle aivan uusi kokemus=)
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Tälle ketjulle, jossa kaveri haluaa näyttää autoaan ja omaa tyttöään, mutta ei mene ihan putkeen, kun lukee kommentteja.

Btw, omaa(kaan) silmää nainen ei juuri miellytä.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Tälle ketjulle, jossa kaveri haluaa näyttää autoaan ja omaa tyttöään, mutta ei mene ihan putkeen, kun lukee kommentteja.

Btw, omaa(kaan) silmää nainen ei juuri miellytä.


Ei helvata, tuolta löytyy kyllä aivan loistavaa perjantaisettiä.
" Goddamn, your girlfriend is ugly as shit, and I mean that in the nicest possible way."

"does she come with a free bag of prawn crackers?"
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei helvata, tuolta löytyy kyllä aivan loistavaa perjantaisettiä.
" Goddamn, your girlfriend is ugly as shit, and I mean that in the nicest possible way."

"does she come with a free bag of prawn crackers?"

Aika tylyä mutta niin hauskaa kommenttia on tuo ketju täynnä... Repesin kyllä tuolle kakkossivulla olleelle Pingviini-vertaukselle. Kieltämättä nimittäin aika paljon yhteneväisyyksiä ulkonäössä...
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Aika tylyä mutta niin hauskaa kommenttia on tuo ketju täynnä... Repesin kyllä tuolle kakkossivulla olleelle Pingviini-vertaukselle. Kieltämättä nimittäin aika paljon yhteneväisyyksiä ulkonäössä...

Ottaisin ennemmin sen koiran kuin "tyttö"ystävän.. Ei helvetti mitenkähän paljon tuo muija on laittanut rahaa kasvojenkohotuksiin/rasvaimuun ja botoxiin, naama on samannäköinen kuin Raivo-Ramilla Niinimaasta puhuttaessa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ottaisin ennemmin sen koiran kuin "tyttö"ystävän.. Ei helvetti mitenkähän paljon tuo muija on laittanut rahaa kasvojenkohotuksiin/rasvaimuun ja botoxiin, naama on samannäköinen kuin Raivo-Ramilla Niinimaasta puhuttaessa.
Tiedättehän sen Seiskassa (disclaimer: joskus lukenut paikallisessa kebab -mestassa sapuskaa odottaessani...) olevan "Kuka julkkis" -tms -kuva-arvoituksen, jossa julkkiksen naamaa on väännetty photoshopilla hassunhauskaksi..?

Kuin kaksi marjaa.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tälle ketjulle, jossa kaveri haluaa näyttää autoaan ja omaa tyttöään, mutta ei mene ihan putkeen, kun lukee kommentteja.

Btw, omaa(kaan) silmää nainen ei juuri miellytä.

No ei kyllä minunkaan!!! Kamala hirvitys.. (olenpa reilu, mutta ainakin rehellinen) Tämä gif-pätkä aiheeseen liittyen on aivan huikea.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Eihän tästä pääse eroon:

"Did you hit the bitch in the face with the car before you took the pictures?"

"jesus... fcking.. christ..

shit just got real."

"Im sorry but I think your GF got hit by a bag of WTF"
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Erinäisten piraattituotteiden myynnin edistämisessä saatetaan käyttää mitä moninaisempia keinoja. Tässä tapauksessa ei ole kyse mistään vaarallisesta jutusta. Juttu on sen verran hupaisa, että ansaitsee maininnan.

Tali-Ihantala elokuvan dvd:n kansi. Heh, en tiennytkään armeijamme käyttäneen kuvanlaisia aseita, asepukuja ja kulkuvälineitä jo hamalla 40-luvulla. Kuulemma jossain päin Thaimaata tämä on saatavilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös