Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 477 008
  • 6 832

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tuota ylläolevaa en meinannut edes muistaa ennenkuin kaverit kuulemma "kuvasivat oman musavideon"... Ja kas kummaa, tämä aiheutti sen perinteisen hymähdyksen..

Ei vittu... Tainnu poitsut huomata, että isän työhuoneen kirjahyllyssä kirjojen takana on muutakin kuin pölyä...
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei vittu... Tainnu poitsut huomata, että isän työhuoneen kirjahyllyssä kirjojen takana on muutakin kuin pölyä...
Ainakin punapaitainen on melko saletisti löytänyt isänsä tajuntaa laajentavien huumeiden varaston. Huippumeininki!
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
^ Heil Hitler! ; )

Tälle repesin kyllä totaalisesti!

Miten joku voi onnistua kävelemään noin?! Ei sillä että itsekään osaisin korkokengillä kulkea, mutta siksipä jätänkin sen muille- malleille... ; )
Hauskaa kuunneltavaa on myös miestoimittajien naurukohtaus. =)
 

TeeVee

Jäsen

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tami kuullostaa tossa pätkässä yhtä paljon Tamilta kuin minä kuulostan Elvis Presleyltä... En muista kaverin nimeä, mutta yksi Suomen heikoimmista imitaattoreista jotka kuitenkin ovat saaneet melko paljon näkyvyyttä uransa aikana.

Joonas Myllyveräjä on kaverin nimi. Oikein hyvä imitaattori taas omasta mielestäni, varsinkin kersana kun esitti pientä lasta muistan nauraneeni kippurassa.
 

d2uce

Jäsen
Joonas Myllyveräjä on kaverin nimi. Oikein hyvä imitaattori taas omasta mielestäni, varsinkin kersana kun esitti pientä lasta muistan nauraneeni kippurassa.

Itsekin olen kersana pystynyt mielestäni melko hyvin esittämään pientä lasta. Olen varmaan myös joku luonnonlahjakkuus? Showbiz, here I come!
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Itsekin olen kersana pystynyt mielestäni melko hyvin esittämään pientä lasta. Olen varmaan myös joku luonnonlahjakkuus? Showbiz, here I come!

Kannattaa aloittaa stand upista. Ja ymmärsit nyt ihan väärin. Minä olin tässä se kersa, Joonas aikuinen. Esitti lasta. Oikein hyvin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.

Kyylä

Jäsen
http://www.youtube.com/watch?v=6K3Gkgc3ZZ0

Kyllähän tämä naurattaa. Toisaalta alkaa itkettää, kun ajattelee mistä lapsi on tuollaiseksi oppinut.

Joo. Eka perkele vielä nauratti. Alkoi surettaa, sillä tässähän ei feikattu vaan ihan pojan normaalia käytöstä taisi olla. Mahtava koti varmaan pojalla ja iskä oikein nettiin laittoi videon. Itse en viitsisi edes päiväkodin enkelikuorovideota laittaa lapsestani nettiin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kuuntelin tuon uudestaan just, ja lapsihan sanoo kaiken perkeleen ja vitun seassa, että "pestään saippualla suu". Eli ensin lauotaan kirosanoja ja sitten uhkaillaan perinteisellä, kun poika jostain syystä matkii. Älytön meininki.

Edit: Joku pässi heittää kommenteissa, että lastentarhassa kiroilu on aivan normaalia lapsilta. Tekeekö se silti vanhempien idioottimaisuudesta hyväksyttävämpää?
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Tuota noin.

Missä keijumaassa te hyvät ihmiset oikein asutte? Kyllä lapset kiroavat. Vaikka vanhemmat eivät kiroaisi. Jos olisin tällaisen tilanteen livenä jossain todistanut, niin en välttämättä pitäisi vanhempia huonoina kasvattajina. Minusta meillä on hyvin kunniallinen perhe ja suku, jossa ei puhuta rumia juuri ollenkaan, mutta muistan kyllä kokeilleeni rajoja päästämällä perkeleen silloin tällöin. Sitten jännitti ihan vitusti, kun pelkäsi, että se Perkele tulee hakemaan, niin kuin kiroileville lapsille kuulemma kävi.

Varmaan tuossa viisivuotiaana lopetin kiroilun. Reaalimaailmassa en sen jälkeen juuri ole manannutkaan. Eikä noidu pikkuvelikään, joka kylään lähtöä odotellessa kaatui puolipukeisena kynnykselle ja ilmoitti, mitä mieltä hän reissusta on: PERKELE!

Videon skidi on aika ovela tyyppi. Hyvä juttu, että vanhemmat eivät tuntuisi antavan periksi kiristykselle ja uhkailulle.

Sen sijaan videon leviäminen nettiin on vanhemmilta huono veto. Samoin kyllä naureskelu. Pokan pitäisi pitää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös