Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 440
  • 6 832

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Empty net goals are for...?


Hehehe... ei jumankekka. Taisi kaverilla olla tulosveto vetämässä, tai sitten kyseessä oli todellinen playoff-taktikointi tms...

Tuli mieleen Joksin legendaarinen heitto: "Miten helvetissä tuosta voi vetää ohi?!?!?!?..... aijaa.... Se oli Heino."
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Re: Re: Empty net goals are for...?

Viestin lähetti Sistis
Hehehe... ei jumankekka. Taisi kaverilla olla tulosveto vetämässä, tai sitten kyseessä oli todellinen playoff-taktikointi tms...

Tuli mieleen Joksin legendaarinen heitto: "Miten helvetissä tuosta voi vetää ohi?!?!?!?..... aijaa.... Se oli Heino."

Jotenki mulla tulee tosta mieleen Joonas Vihko...
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti sopuli
Hesarin uutisen otsikossa viitataan paikkaan, jota ei ole olemassakaan...

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, koska en ole äsbåålainen, mutta puutun asiaan, koska olen tästä ennenkin lukuisia kertoja vääntänyt. Sopulilla oli kai tarkoitus olla sitä mieltä, että siellä ei ole keskustaa? Oikein, mutta nyt puhuttiinkin keskuksesta, joka siis löytyy ihan kartaltakin. Oikeasti.

Keskus on, keskustaa ei.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Romppanen
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, koska en ole äsbåålainen, mutta puutun asiaan, koska olen tästä ennenkin lukuisia kertoja vääntänyt. Sopulilla oli kai tarkoitus olla sitä mieltä, että siellä ei ole keskustaa? Oikein, mutta nyt puhuttiinkin keskuksesta, joka siis löytyy ihan kartaltakin. Oikeasti.

Keskus on, keskustaa ei.

Olen toki (ikävä kyllä) itse asunut jokusen kuukauden Espoon keskuksen vieressä. Voisin vaikka vannoa, että tuossa otsikossa luki keskusta vielä uutista linkittäessäni...
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viestin lähetti sopuli
Olen toki (ikävä kyllä) itse asunut jokusen kuukauden Espoon keskuksen vieressä. Voisin vaikka vannoa, että tuossa otsikossa luki keskusta vielä uutista linkittäessäni...

Peesaan sopulia sillä ehdolla, että kivelä muistaa eksyä kiekkoonkin joskus kun Corpuksella on sarja katkolla ja Ozora on lomilla.

Toisinsanoen, keskusta siinä luki vielä aikaisemmin, HS ei näemmä harrasta editointien merkkaamista.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti sopuli
Olen toki (ikävä kyllä) itse asunut jokusen kuukauden Espoon keskuksen vieressä. Voisin vaikka vannoa, että tuossa otsikossa luki keskusta vielä uutista linkittäessäni...

Selvempi homma! Vika siis Hesarissa.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tätä asiantuntevaa juttua ei voinut kuin nauraa. Onko koffilla tosiaan noin vähän rahaa käytössä etteivät saa edes jääkiekosta tietävää jutun tekijää palkattua. Muutkin saitin kiekkoaiheiset jutut saivat kyllä hymyä suupieleen.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Viestin lähetti L4E
Tätä asiantuntevaa juttua ei voinut kuin nauraa. Onko koffilla tosiaan noin vähän rahaa käytössä etteivät saa edes jääkiekosta tietävää jutun tekijää palkattua. Muutkin saitin kiekkoaiheiset jutut saivat kyllä hymyä suupieleen.

Näin se kesäloma toimii. Katkeraa, niin katkeraa.
Suosittelen silti kaikkia kesälomalaisiakin katsomaan seuraavan hulvattoman pätkän:
http://www.holylemon.com/funnycats.html. Tällä voivat turkulaisetkin helpottaa huomenna alkavaa rantalomastressiään.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Re: Re: Esi-isä testaa kestääkö tikrujen pokka

Viestin lähetti kosh
Jumalauta, eläinmaailman Jani Kiviharju :)

Repesin, ensin tästä ja sitten pätkästä! Ehdottomasti pitää paikkansa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös