Hyvät naurut Netistä, part #2

• 2 484 662
  • 6 820

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eää kannata sinne sitä viedä. Itse pääsin selkään, eikä tarttenu kertaakaan edes pois kämpältä lähteä. Poreammeessa raukee tyttö kuin tyttö.

Pihvit ja poreamme oli näköjään se oikea tie pukille - ja tietenkin totuus tai tehtävä...

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Onhan tässä huumoria, mutta sisältää myös muuta: (sopisi ehkä paremmin siihen "pieni peli netissä"-ketjuun)

Date Ariane Game

Useilla eri keinoilla voi päästä pitkällekin, tai tiedä sitten, itse en moiseen epätoivoiseen nörtteilyyn ole luonnollisestikaan sortunut.

Varmasti em. kaltaiset sovellukset korvaavat tulevaisuudessa alan lehdet ja yksinkertaiset nettikuvastot. Tai ainakin näin voisi luulla.

Nyt tämä peli ei toimi? löytyykö muualta vai onko tyydyttävä omaan käteen?

Mä tykkäsin muuten tästä bändistä aikanaan, mutta tuo tumma kaveri oli jotenkin naismainen...
Minä tykkään edelleen. Kieltämättä pitkätukkainen Thomas Anders oli hivenen hinttarin oloinen. Kovia panomiehiä kuitenkin molemmat.

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Minä tykkään edelleen. Kieltämättä pitkätukkainen Thomas Anders oli hivenen hinttarin oloinen. Kovia panomiehiä kuitenkin molemmat.
Meinasin kirjoitella ihan samaa, että uppoaa edelleen... Poikkeuksena kuitenkin, että panohommissa en kuitenkaan ole näiden kanssa ollut

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy