Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 478 802
  • 6 832
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
http://www.karpatfanclub.net/keskustelu/viewtopic.php?p=82672#82672

Eli "raportti" eilisestä KÄR-JYP matsista...

Ottelu oli niin väritön ja mauton, että tällä kertaa vaihdamme viiltävässä analyysissä hieman kuvakulmaa, ja tarkastelemme ottelun kulkua muutamien pelaajien silmin...

-----------------------------------

Ennen peliä:
Kärpät #44
"Joo, ja tohon me pistetään palamaan risti ylösalas....tonne ja tonne paaritiskit...tosta ovi bäkkärille. Siellä me voijaan sit' ottaa Lars Ulrichin kans tanskalaista bissee sillä aikaa ku MeipölKross lämppää Metallikaa."
*ring ring* (puhelin soi)
"Janne's Slöööderhaus! ....Jalo who...? Ai Nokka moro! ...Mikä peli?... Missä se o? Ai porkkana, ei mun Cömmynigeidörissä ollu tämmösestä mitään mainintaa.... Joo, no mulla on kyllä nyt noidannuoli, et ei pysty kykeneen. Höörts mai bäk ju nou...... Jes, tehään näi. Moro!............ Mikä urpo. Usko! ...jaa mihis me jäätiin...Kelles me aletaan hommaamaan tänne keikkaa. MeipölKross o ihan ehoton. Lupasin pojille...."


#78
*ring ring*
"Bume.....Zeenare Neessan!.... Nej ja moor intte bra. Ja haar hemsk unt i maagen...joo...Skiit sprutar ut min rumppa....juu...Inte spela, tyvärr....Ja vaar i Monttu igoor. Kansse ja fick noogonting däär.......Oookkei....Jes....Mmmmhhh....Jooop....Moe!"
"Heh, läpi meni ku tomtegubbe in i chimney. Niiiii, tohon tuli siis se tiski ja 5.6. MarilynManson lavalle..."

*Alotuskiekko tippuu*


#75
"Tänään kulkee tänään kulkee.....Kentälle kentälle, Eero tahto kentälle.... ""Vaihtoja jätkät!"" ...tulehan matelija sieltä...Eero lootaan Eero lootaan.....Ja siitä lähtee!!...Pole Eero pole Eero, sä oot nopein ja paras, pole pole....Syökää lumipölyä kun Eero tulee....Misä kiekko misä kiekko...""SYÄTÄ!!"" ...juntti sä osaa sillä tehä kummiskaa mitää...No johan se tuli sieltä. Kattokaa ny ku Eero polkee! ....Noin, noin...Tää on kaunista...Noin....Mitäs se Pyörälä tuolla heiluu lapa pystössä. Vejät kummiski ohi...Mä ite, TOSTA! ....saaatanan, Wallinhimo siirti maalia.....mutta pleksin ääni on kyllä aika kaunis....................kiekko kiekko....Nyt Eero näyttää...""SYÄTÄ!!"" ...juntti sä osaa sillä tehä kummiskaa mitää......tosta Eerolle kiekko....smirklaa smirklaaa...polokee polokee....Eero painaa, tosta harhautus noin...Hähää. Taasko se toi Pyärälä tuolla heiluu. En syötä. Eero tekee ite. Leipasu leipasu, tosta rystylle, noin! AAAHHH! Siellä on. KAUNISTA V*ttu mä oon hyvä! PARAS! Taputelkaa mua pojat!.......Täällä te köyhät ootta ladossa vielä ens vuonnaki. Mä lähen Veitsiin!"


#29
"V*ttu, toka erä. Tää on paha, tää on paha......Kyllä sä Kike klaaraat homman...Rauhassa rauhassa ettei mee hapoille....Noniin hyäkätään.....siin meni siniviiva.....pistäkäähän kassiin et' pääsee vaihtoon...no jaa...kulmatkin käy......siin meni punaviiva....Viktorilla näyttää kulkevan tänään, hyvin pyörii.....ELÄ MENETÄ!!!!...voi puolukka ja en ehtiny etes hyökkäyssiniselle. Nyt on Kike kiiiiireeeee! Käännä eka vasenta luikkaria...noin, sitte oikee....Noin....Ja sitte Kike, JALAT JALAT!!!!....ei vihtahousu ei ehi ei ehi, ihan hapoilla....Aaaah, onneksi Ilu hoitaa....Kimmo on ihan finaalissa....Hyökkäykseen jatkät, hyökkäykseen!...No nyt, kiekko toisessa päässä, ja Kike vaihtoon, pole Kimmo...JALAT JALAT!!! ...eiiii vihtahousu.... ne tullee jo takas.... Mä oon aivan finaalissa......""Pitkää jätkät!!!""

#27
" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ... .. ... .. .. ... ... . .. .. .. . . . . . . . . Jaaha, laatikkoon...........paina JP paina........misä kiekko? . . . .. . . Pöööm pööööömmmm. . . . .smirk smirk. . . . .Bööömmmmmmmmmmmbömmböm..... Miksi mä oon aina siellä misä ei oo kiekkoo... . . . . . . . . . . .Pöööömmmm......rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrpörrrrrrrrrrrrrrrrrrr. . . . . . . . . . . . . .Kato KIEKKO!!! Haltuun.....vihtahousu että tää tsekkiläinen kumi pomppii.Ei pysy lavassa ei ei....Onkohan nuilla muilla tervaa tai jotain....HEI!!! saaataNA! vei kiekon...... pööööm pöööööömmmmm....... . . . .Misä jätkät? . . . . . . . . .Nyt jo vaihtoon.....Hö. . . . . . . .Mä vähän vielä.. . . . rööööönnnnröööönnn.....smirk smirk.........."



JYP #72
" ..... ...."hei!.....hei!!!!......hEII!!!!!! HEI!......HEI!........HEEII!!!!!!! .....takana!......takANA!!!! .....TAKANA!!!!!!"" "

#42
".......pörrrrrrr..........smirk smirk.................HAA! 26 päätyssä. Nyt tulee pommia, vapise! JYTYM! Siinä sulle! .......v*tun läski, ei hievahtanukkaan....pörrr.... . . .....HAA! sama mies viivalla. Mäpäs nappaan läskiltä kiekon....hähää... . .suih suih. . ..V*tun mulli, heitti muka kikat.......smirk smirk..... . . .ääh, mähän oon ihan Haataja.....lähtis vaihtoon..........smirk smirk........ . . . . . kökötys kökötys. . . .ja ekun takas ratalle. . . . Vanha pappa Palsola....nyt lähti muuten kiekko.....suih suih....v*tun kikkailija....nyt tulee muuten semmonen virveli että.....*huishkaus*......Hei hei ääliö! Mikä ****n koukku?Mitä mä tein? ......Jeesus mikä pönttö. Onneksi aitiossa on hyvät mehut....."

#38
"......otetaan kiekko tosta noin...aijai hyökkääjä tulee....maalin taka piiloon.....................pööö!....kukkuu!....... Hähää....eivät uskalla tulla...mäpäs parkkeeraan sitte tänne...... .......leipasu leipasu.......... ........hö, mitä se kansa viheltää. Hei tää on jääkiekkoo!..... no v*ttu annetaan sitte jollekki...... smirk smirk.......tonne NOIN! .....puolukka väärän värinen paita! ...nyt on KIIIIREEEE!!! .....huh huh......selevis, oma sai pois......... hei jätkät lähtee hyökkäämään...nyt satasta vaihtoon ettei tuu miinuksia!!!! .............suih suih.........."


#6
" . . . . . . . (tähän väliin passaisi vaikka Sonatan piisu "Blank File") . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ....parkkiin......maalille.......murrrhhhh........musta, pohkeille noin! . . . . ....vilahti mustaa, poikittainen selekään NOIN! .....murrr...... . . . . .pohkeille noin! . . . . .musta, kintuille noin! . . . . .murrr....kiekkoilu on hieno laji......"


Linjatuomari Isometsä
".....yliliikkeet tekee vaikutuksen ukkoihin...................käret puuskaan räväkästi NÄIN, sairaannopee kädenoikasu vasemmalle NOOOOOIN! Se on pojat pitkä tämä! ......................smirk smirk...................."
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Ei herran pieksut! Tuon kaverin kannattaisi pistää paikallista Lottoa ja Pitkävetoa ja Monivetoa kaikilla rahoillaan ja jos saa jostain lisää niin sitten ostaa jotain Ässäarpoja lopuilla!
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti narri
Mitä ne vielä juhlii? Olihan se hieno kori, mutta edelleen on 4 erä pelaamatta.
Kyseessä lieni kuitenkin jatkoaika. Tietääkseni opistokoripallossa peliaika koostuu kahdesta puoliskosta, ei neljästä neljänneksestä. Mahtoi pojalla olla kavereita pelin jälkeen.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti Ossi
Kyseessä lieni kuitenkin jatkoaika. Tietääkseni opistokoripallossa peliaika koostuu kahdesta puoliskosta, ei neljästä neljänneksestä. Mahtoi pojalla olla kavereita pelin jälkeen.

Jos kirjoituksesi pitää paikkansa, niin tuon korin on täytynyt tuntua paremmalta kuin hyvän seksin päätös!
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Re: Tuhotaanko maapallo?

Viestin lähetti pancor
Pitääpä kokeilla

Toinen "maapallontuhoamissivu", Earth Impact Effects laskee taas vaikutukset, kun asteroidi Z osuu maapalloon. Kaikki arvot tapahtumaan voi säätää itse, joten räjähdys ja sen vaikutukset ovat juuri sellaisia kuin käyttäjä haluaa. Hauska lelu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös