Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 480 645
  • 6 821

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
#28 kirjoitti:
Ei helvetti. Enpähän ole vähään aikaan näin paljon nauranut.

Jostain mulla on semmoinen tunne, että tuosta videosta tulee myös jonkinlainen meteli, simputusta tjsp. Itse tosin olen sitä mieltä että tuollainen velliperse joutais helevettiin armeijasta, ja että alikersanttien tmv. toiminta oli hyvinkin hellävaraista ja korrektia.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Itsellä tuli mieleen että tuo oli "käsikirjoitettu" eli ei kai nyt ihan tosissaan sitä vedetty siinä. Mene ja tiedä.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Daespoo kirjoitti:
Itsellä tuli mieleen että tuo oli "käsikirjoitettu" eli ei kai nyt ihan tosissaan sitä vedetty siinä. Mene ja tiedä.

Toki mahdollista, mutta jokainen armeijan käynyt varmasti tietää, että tuollaisia kavereita on oikeasti olemassa - ja varmasti jokaisessa saapumiserässä.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Jermu kirjoitti:
Toki mahdollista, mutta jokainen armeijan käynyt varmasti tietää, että tuollaisia kavereita on oikeasti olemassa - ja varmasti jokaisessa saapumiserässä.

Nimenomaan. Nuo sankarit eivät missään nimessä olleet siitä tyhmemmästä päästä. Olen nähnyt kun yksi sankari ampumaleirillä sijoitti kessin rintaansa vasten tarkoituksena ampua.

Morrow10 kirjoitti:
Saletisti näytelty ja sen vuoksi lähinnä ärsyttävä video.

Voi olla, koska se on videoitu. Mutta ei yhtään liioiteltu. Tuo on ihan normaalia maame salskeilta nuorilta, joista olisi tarkoitus kouluttaa sotilaita.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Kaiser Soze kirjoitti:
Pasi Viheraholle:

http://viheraho.com


Uskomaton heebo.
Voi herrajumala sentään! Tutustukaapa varsinkin tähän ALKO-episodiin. Ei voi ymmärtää, hei! Mä oon ihan sanaton! Miten tällasia tyyppejä voi olla olemassa? Mua ei oikeestaan edes naurata, vaan ihan tosi mä oon ku halolla päähän lyöty... Teki muuten melkein femman ostokset tämä älykkö:)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kaverin jääkaapissa on webkamera, toinen seuraa koiran ruokakuppia...

Kiinnostuksensa kullakin, mutta hiukan hymyilytti nuo kuvamäärät, kun kohteet olivat jatkuvasti jotain auton nopeusmittaria, Salen logoa ja omaa koiraa eri asennoissa.
 

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Brändin näköinen ikifani linjaa

B1 kirjoitti:
Hehee, hyvää linkitystä - Internet ei unohda! Taitaa olla miksu niin, että kannattaa jatkossa varmaan pitää ne vaipat kireällä ja jättää pelaajakommentit tyystin väliin. Lainataan nyt vielä mik-sua: "Ei kyllä mitään Tibbetsin tapaista kaveria Hifkiin. Mielummin vaikka hävitään joka peli kun haetaan voittoa jonkun raiskaajan avulla.Kovat kaverit on erikseen ja sitten roistot erikseen."

Näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin, näin käänty takki....
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Vaikkakin tuli huomattua aiemmin jo niin tuon konkretisointi toi kyllä hymyn huulille. Saatoinpa naurahtaa vähän ääneenkin ;)

Ja sitten vielä kun luetaan mixun signature päälle, niin kruunaa koko komeuden. :)
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Kylla huomattavasti kahisevampaa takinkaantoa oli HPKn Tibbetts -keskustelussa. Mutta naahan menee niin, miten ne haluaa nahda...
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
1Timer kirjoitti:
Kylla huomattavasti kahisevampaa takinkaantoa oli HPKn Tibbetts -keskustelussa. Mutta naahan menee niin, miten ne haluaa nahda...
Jos joukkueen kannattajat vittuuntuvat siitä, että heidän suureksi suosikikseen nostama pelaaja päättää kesken kauden nostaa kytkintä, en oikein osaa nähdä sitä takinkääntönä. Joukkue on suurempi kuin kukaan pelaaja tjsp. Aivan yhtälailla HIFK-fanien pillastuminen Hirson tai Sheddenin lähdöstä ei ollut takinkääntöä, vaan luonnollinen reaktio.

Sen sijaan mixun säätäminen on jotain, jonka voisi esittää esimerkki-casena sanakirjan kohdassa "takinkääntö".

P.S. Kun vielä kaverin sigua katsoo, tulee mieleen, voiko se olla tosissaan. Pelkään että voi.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
1Timer kirjoitti:
Kylla huomattavasti kahisevampaa takinkaantoa oli HPKn Tibbetts -keskustelussa. Mutta naahan menee niin, miten ne haluaa nahda...

Kumpi on sitten enemmän aiheesta?

Noi linkitetyt mixun viestit ovat parasta huumoria pitkään aikaan tässä ketjussa - näin se menee - ja meni myös tapaus Kim H:n kohdalla.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jermu kirjoitti:
Toki mahdollista, mutta jokainen armeijan käynyt varmasti tietää, että tuollaisia kavereita on oikeasti olemassa - ja varmasti jokaisessa saapumiserässä.

Varmsti. Meidän tuvan "salskea nuorimies" jolta ei oikein mikään ottanut onnistuakseen, ampui mm. TST radan jälkeen sisällä räkäpään, irrotettuaan ensin sysärin tottakai. Nätisti napsahti räkäpää ovenkulmaan, joka oli melkoinen onni, sillä käytävälle oli kokoontunut jokainen tupa putsaamaan aseensa, joten onnettomuus ei ollut kaukana (toki tilkkaan lähti lähimmät kaverit korvatutkimukseen, minä muiden muassa). Vahinkohan tuo oli, mutta kummasti meno muistutti tuota videon kaveria muutenkin, ja nämä vahingot sattuivat aina yhdelle kaverille.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Vaan jottei menisi billyttämiseksi tämäkin ketju, niin postataan tämä. Depeche Moden mainio video It's No Good. Siitä kaikki jatkiksen peräkammarin pojat tyyliä opiskelemaan.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös