Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 535
  • 6 832
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Onhan tuo Hikipedia aika turha sivusto, mutta yksi osuva kommentti siellä kyllä oli. Varsinkaan nuorempi porilaissukupolvi ei tiedä, mistä tulee nimitys suippokorvat. Ne yhdistetään virheellisesti Lukon logoon, jossa on se kettu. (Alkuperäisen logon saisi minun puolestani laittaa samantien pelaajien paitoihin).

Hikipediassa tästä oli siis tämä kommentti:

"Vanhemman perimätiedon mukaan porilaisilla todetaan olevan suipot korvat, koska porilaisäpäriä roikotetaan heidän synnyttyään korvista Rauman suuntaan ja kerrotaan missä on sivistys".

Että silleen
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Humpauttaja kirjoitti:
Tässäpä tämä parin päivän takainen kokiksenjuonnin ennätystehtailu mitä kaipailtiin "Mille naurat juuri nyt?"-ketjussa. Tai siis yritys. Olli Hokkanen hyvät naiset ja herrat!

http://www.youtube.com/watch?v=hix25TdoBFA
"Juoma oli yllättävän happopitoista..." Kaveri on kitannut lämmintä cokista kotona, jee.

Mutta tuo Rami teki kivan loikan.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Humpauttaja kirjoitti:
Tässäpä tämä parin päivän takainen kokiksenjuonnin ennätystehtailu mitä kaipailtiin "Mille naurat juuri nyt?"-ketjussa. Tai siis yritys. Olli Hokkanen hyvät naiset ja herrat!

http://www.youtube.com/watch?v=hix25TdoBFA

Kenties sukua Iivo Hokkaselle? Molemmat Mikkelistä, sekä tämän pätkän "ei se kotona ole niin hapokasta" juomankittaaja sekä virtuoosimainen pelimies...?
 

J.Petke

Jäsen
Humpauttaja kirjoitti:
Tässäpä tämä parin päivän takainen kokiksenjuonnin ennätystehtailu mitä kaipailtiin "Mille naurat juuri nyt?"-ketjussa. Tai siis yritys. Olli Hokkanen hyvät naiset ja herrat!

http://www.youtube.com/watch?v=hix25TdoBFA

"Sä ilmeisesti urheilet kun et ole kumminkaan.....ton lihavampi".. HAH

On toi huikea ohjelma, tuon luokan ennätystä ei kyllä ihan jokainen kykene koittamaan. Hauskinta vähään aikaan. Voi tätä myötähäpeän määrää.

Oltiin muuten poikain kanssa kalassa, matkan taitoin omalla moottoripyörälläni
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Valioyksilö kirjoitti:
Jammu Siltavuoren haastattelu Youtubessa. Samalla sivulla linkki 2-osaan.

Sairas, sairas mies.

En tiedä olenko tiukkapipo vai mikä mutta minun mielestäni kahden pikkutytön tapossa ja polttamisessa ei ole mitään mikä kuuluisi "hyvät naurut netistä"-ketjuun.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
J.Petke kirjoitti:
En tiedä olenko tiukkapipo vai mikä mutta minun mielestäni kahden pikkutytön tapossa ja polttamisessa ei ole mitään mikä kuuluisi "hyvät naurut netistä"-ketjuun.
Veit pallit suustani.

Kyllä tuo Hokkasen ennätysyritys aiheuttaa huutonaurua vieläkin ja myötähäpeää entistä enemmän. "Ei ole kotona noin happopitoista". HAH!

Vähän sama kun menisit näyttämään Suomen pisintä lerssiä. "Kyllä se kotona oli paljon pidempi"...
 
J.Petke kirjoitti:
En tiedä olenko tiukkapipo vai mikä mutta minun mielestäni kahden pikkutytön tapossa ja polttamisessa ei ole mitään mikä kuuluisi "hyvät naurut netistä"-ketjuun.

Siis tuota. Jammun oma näkemys tarjosi hyvät naurut. Mutta siirrän pois.
 

Jeffrey

Jäsen
Humpauttaja kirjoitti:
Tässäpä tämä parin päivän takainen kokiksenjuonnin ennätystehtailu mitä kaipailtiin "Mille naurat juuri nyt?"-ketjussa. Tai siis yritys. Olli Hokkanen hyvät naiset ja herrat!

http://www.youtube.com/watch?v=hix25TdoBFA

Voi myötähäpeä sentään... Vai, että 1,5 litraa kolaa menee jopa kolmeen tuntiin? Kyllä mulla kevyen darran aamuna menee se litra n. 10 sekuntiin. Sano vielä jantteri, että lämpimänä on helpompi juoda. Oiskohan oikeesti noin. Enemmän ne hiilihapot kuplii kun kola on lämmintä...
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Jii kirjoitti:
Intoa tihkuen avasin piparigalleriat ja pettymykseksi siellä oli vain jotain leivonnaisia.

Mielikuvituksen köyhyyttä. Itse vietin varsin rattoisan kolmeminuuttisen tuolla galtsuissa. Munkkeja seuraavaksi!
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Jukan takahiukset kirjoitti:
Veit pallit suustani.

Kyllä tuo Hokkasen ennätysyritys aiheuttaa huutonaurua vieläkin ja myötähäpeää entistä enemmän. "Ei ole kotona noin happopitoista". HAH!

Vähän sama kun menisit näyttämään Suomen pisintä lerssiä. "Kyllä se kotona oli paljon pidempi"...

Mutta tuohon viimeiseen kävisi hyvin myös Hokkasen perustelut: "Kotona se on ollu lämpimässä ja seissyt pöydällä pidemmän aikaa."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös