Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 482 445
  • 6 820

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
SSee kirjoitti:
Loistava video kyllä. Propsit Mattille! Henkilökohtaisesti en olisi mennyt tanssimaan ainakaan tuolla norjassa. Hrr.
Nyt selvisi tämäkin. Joku kerta muistelin missä olen tuommoisen kiven nähnyt ja tottakai se on Norjassa, kyllä niillä on kaikkea. Täytyi heti googlettaa kuvia kummajaisesta, siinä tovin jos toisenkin miettii ennen kuin tuolle kivelle astuisi. Voisi olla kuin siilien naimista, hyvin, hyvin varovasti.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Roomie kirjoitti:
Tytöt kisailee...

Vaatii ilmeisesti rekisteröitymisen ja sitä kautta iän todistamisen, että tuon pääsee näkemään


Vaatii joo. Howard Stern \o/, ehkä huikeimpia äijiä mitä tää planeetta päällään kantaa. Voiskin lainata sen leffan ja katsoa taas pitkästä aikaa.

http://www.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQ

Taitaa olla wanha? Itse ainakin nauroin.

Ps. Kiitos tuosta maailmanmatka-tanssi-videosta, sai hyvälle tuulelle :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Blackie kirjoitti:
Enpä minäkään tiennyt, että noita videoidaan. Ja olen kohtuuvarma, että tuo on täyttä feikkiä.
Minä saattaisin jopa uskoa, että tuo on totta. Tosin en käsitä, että kenelle hän tuota showta vetää, mutta en epäile hetkeäkään, etteikö jannu olisi aivan tosissaan. Niin, ja siksi se pelottavaa onkin.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
http://www.worldjumpday.org/

Enpä tiedä, onko tämä oikea ketju, mutta hieman hymyilytti. Pahoittelen, jos oli vanha. Ja kai sitä pitää about kolmen tunnin päästä hypätä.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
E kirjoitti:
Pahoittelen, jos oli vanha.

Ei tämä tainnut olla kuin vasta reilun puoli vuorokautta vanha, joten menköön. =)

Itse olen tässä miettinyt, että mitä työkaverit tuumaa, kun suoritan sen hypyn. Tiedä vaikka joutuu pakkolomalle.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
E kirjoitti:
http://www.worldjumpday.org/

Enpä tiedä, onko tämä oikea ketju, mutta hieman hymyilytti. Pahoittelen, jos oli vanha. Ja kai sitä pitää about kolmen tunnin päästä hypätä.

Niinpä, 10 viestiä ylempänä, mutta ei se nyt vanha ole. Edellisestä kuitenkin vain 13 tuntia.

Kuinka moni aikoo hyppiä?

edit: h...i...d...a...s...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Murmeli kirjoitti:
Ja nämä sitten väittävät, että rokki/hevikansa on sairasta. Huh huh.
Olen pitkään ollut sitä mieltä että kiihkoilevat uskovaiset suo ateistille suurta riemua. Tämä video ei sitä mielipidettä muuttanut. Aamen!
 

jihde

Jäsen
Troy kirjoitti:
Ei tämä tainnut olla kuin vasta reilun puoli vuorokautta vanha, joten menköön. =)

Itse olen tässä miettinyt, että mitä työkaverit tuumaa, kun suoritan sen hypyn. Tiedä vaikka joutuu pakkolomalle.
Niinkun ajatellaan tosiaan että sen hyppimisen pitäisi kestää sen pari minuuttia, ei vähempää :)

Itselle tuli siitä sähköpostimuistutus:

reminder@worldjumpday.org kirjoitti:
Please be sure to begin jumping at the calculated time of
11.39.13 GMT on 20 JULY 2006. The duration of the jump
should be no less than 2 Minutes. Timing is very critical
in this experiment. We thank you for your help.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Juu, olipas tosissaan vanha. En ymmärrä, miksi ei huomannut tuota edellistä viestiä. No, paskaaks tässä.

Kaksi minuuttia hyppimistä - no onneksi pomo on työmatkalla.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
jihde kirjoitti:
Niinkun ajatellaan tosiaan että sen hyppimisen pitäisi kestää sen pari minuuttia, ei vähempää :)

Ai saatana. Oletin, että se on vaan yks hyppy. Pitänee mennä vaikka vessaan hyppimään.
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös