(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 195 803
  • 7 951

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Game worn-viittoja myytävänä! Sekä se @Kauko Viisas an haiseva ja likainen viitta.
Ainutlaatuinen Game 7-worn lähtee normaalia kalliimmalla.
 

redpecka

Jäsen
*Menes nyt veijalainen helvettiin siitä!*

Okei, no niin, palkintogaala. Kaikille tägätyille yksi drinkkilippu.

Lopulliset sijoitukset:
  1. @Unkka
  2. @Steril
  3. @Kauko Viisas
  4. @CuJo#31
  5. @heketsu88
  6. @Virveliä kainaloon
  7. @Huono pakki
  8. @Via Dolorosa

@SteelGate
@Ishmael
@Malkkinen
@Mojo
@Tshekki77
@Wiljami

(Loput eivät reagoineet oikeestaan avausviikonlopun jälkeen, joten unohdamme heidät gaalassa. Erityiskunniamaininta tietysti @Evil :lle, joka määritti risteilyn suuntaviivat pian satamasta lähdön jälkeen.)

Sitten asiaa:

Joulukuussa pelataan M/S Quizvestija-turnaus jäämerellä. Kaksi lohkoa (A ja B), joukkueet tiputellaan lohkoihin loppusijoitusten perusteella: eka vasemmalle, toka oikealle, kolmas vasemmalle jne. Alustavasti kuusi joukkuetta per lohko. Kaikki pelaa siis lohkon sisällä toisiaan vastaan ja playarit A1 vs. B4 jne.
 
Viimeksi muokattu:

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Täällähän on kauhea hulabaloo ja remellys ollut menossa. Ja minun piti kuskata rouvaa kaupasta toiseen ja hoidella vaikka mitä asioita. Olisi kyllä ollut mukava olla mukana tässäkin. Ei kait siinä, mahtavaltahan tuo tuntuu tällaisen maratonkisan voitto erittäin kovassa seurassa. Arvostan korkealle. Ja sanon suoraan, että voiton takana oli armoton harjoittelu. En usko että kukaan otti tätä kisaa näin tosissaan. Minulla meni ehkä hieman jo ylilatauksen puolelle. Mutta alkaa maapallon valtioiden rajat olla aika tuttuja.
Tarjoan @redpecka lle ja kaikille muille kierroksen laivan baarissa. Täältä tähän, ja pähkäily jatkuu piilosanojen parissa. Niissä on tekemistä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Miten tämän nyt sanoisi. Ensinnäkin vielä kerran @Unkka lle onnea voitosta, kova suoritus ja huikea kehityskaari kauden aikana joka huipentui sitten kirkkaimpaan mahdolliseen eli Kanada-palloon. Rehti ja reilu vastustaja kaikin puolin sen lisäksi.
Toiseksi @redpecka , suuret kiitokset tämän visailun järjestämisestä ja siitä, että olet käyttänyt omaa aikaasi kuukausien ajan päivittäin meidän takiamme. Kuten sanoin jo eilen, pelkästään tämän visan vuoksi olet ehdolla vuoden jatkoaikalaiseksi minun toimesta.

Paljon uusia keskusteluja sekä huumoria on kukkinut tässä sivussa ja tietynlainen visayhteisö tässä on muodostunut tänne kun miltei päivittäin on tiettyyn aikaan tähän ketjuun kokoonnuttu. Kiitos @Kauko Viisas lle tiukasta runkosarjataistelusta ja läpi kauden jatkuneesta molemminpuolisesta psyykkauksesta. Monet naurut on täällä naurettu näitä viestejä katsellessa. Hienoa että tällainen "isähahmo" toi kokemusta peliin ja pisti parhaansa mukaan tällaista junnua ojennukseen. @heketsu88 on myös laivan klonkkuna harrastanut aktiivisesti mind gamesia ja jaksoi hyvin kannustaa finaaleihin asti jäljellä olevia.

Lisäksi kiitän vastustajiani @Via Dolorosa ja @CuJo#31 pleijarisarjoista. Jos se Nuubiakin olisi ollut kysyttävien alueiden listassa, niin Dolorosa olisi ollut mitalipeleissä ilman muuta. @CuJo#31 lle myös suuri hatunnosto - hyvä sarja oli meilläkin ja sinähän sen Kuosmasen alun alkaen revit viittahymniä laulamaan. Kiitos myös ymmärryksestä sen lääkärikeissin suhteen ja että pelejä siirrettiin, respect!

Niin ikään mainitut, @Virveliä kainaloon , @Huono pakki , @SteelGate , @Malkkinen , @Ishmael ja ketä näitä olikaan, jos olitte mukana niin olette tässäkin.

Joskus sitten ehkä uudestaan. Ja täällä palstallahan minä jatkossakin pyörin, en täältä mihinkään katoa. Hienoja tyyppejä olette kaikki! Vielä kerran, kiitos ja kumarrus jokaiselle! Steril kiittää ja kuittaa.

Ps. Ehkä tosiaan sen Google Mapsin voi nyt joksikin aikaa unohtaa kokonaan.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
No niin, pidän railakkaat mestaruusjuhlat tänä iltana. Oliko @redpecka tuo Kanada-pallo kiertopalkinto vai saako sen omaksi? Huomasin, että maljasta olisi ollut parempi juoda, joten porasin pohjoisnavalle 30 mm reiän, josta voin tratilla täyttää palloa esim. oheisella aineella (joulupukki toi ja olen säästellyt johonkin juhlalliseen hetkeen ja nyt se on). Ja täytän vain päiväntasaajan korkeudelle. Akkuporakoneessa on 8 mm terä valmiina ja jokainen voi porata suosikkimaansa kohdalle reiän pillille, josta voi sitten hörppiä. Ja mieluiten pohjoiselle pallonpuoliskolle. Venäjä on niin iso maa, että siihen saa porata 3 reikää, Kanadaan, USAan ja Kiinaan 2 reikää, muihin yhden. Ei muuta kuin varaamaan suosikkimaitaan.
Tipaton saattaa nyt sitten katketa, hyvin todennäköisesti, kestettyään 116 vuorokautta.
 

Liitteet

  • Tätä lisää.png
    Tätä lisää.png
    330,2 KB · kertaa luettu: 75

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Varaan Japanin!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tottahan toki. Kaadetaan kaikki isoon palloon. Vai pitäisiköhän noita nauttia ihan etiketin mukaisesti ettei mene örvellyksen puolelle. Juodaan vuorotellin kustakin pullosta, siis pallosta.
Hyvää viskiä täytyy kunnioittaa. Siitä pidän omalla kohdalla kiinni.

Örvellys on kyllä taattu silti, sen verran vahvaa kamaa ainakin isommissa määrin. Voin asentaa omat viskipillit jos muutkin haluavat pitää kiinni etiketistä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Minä tuon Doritosin juustolla maustettuja Nacho-sipsejä!
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se kumma, ettei laatuaineet kelpaa.
En epäile etteikö tuotteesi oiisi omassa kategoriassaan hyvinkin laadukasta, mutta ellet pahastu niin jätän nyt tämän kierroksen väliin. Ei siis mitään henkilökohtaista. Toisekseen minulla on joidenkin mielestä jo ylitarjontaa kuupassani - ei pullossa tai pallossa vaan toisenlaisessa vadissa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Monelta @Unkka bileet oikein starttaa?

edit. Ei muuten yhtään viittaa mennyt huutokaupassa. No, jäipähän minulle enemmän.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Monelta @Unkka bileet oikein starttaa?

edit. Ei muuten yhtään viittaa mennyt huutokaupassa. No, jäipähän minulle enemmän.
Ovet on auki ja pora valmiina. Saa tulla omaan tahtiin poraamaan reikää haluamansa maan kohdalle. Viitalaulu soimaan vaan! Ei täällä kovin loppasuu sakkia ole, kun olisin luullut, että Venäjää muita isompia maita varataan vauhdilla, kun saa useammalla pillillä imeä. No, nyt on tiistai.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Pallo on sinun ikuisesti.

Minä varaan pillireijän Dalmatiasta eli nykyistä Kroatiaako se nyt on.
Kiitos kiitos, ja kiitos tästä mahtavasta visasta ja Kanada-pallosta. Itse mietin pitkään, mihin poraan reikäni, Albania vai Kuuba. Päädyin Kuubaan. Taisi olla kerran runkosarjassa ja sain siitä pisteet (tai 0,5). Ja nyt se tuli vastaan game sevenissä. Pitkät imutukset otin, ja heti tuntuu että huippaa. Ei kestävyyskuntoilija paljoa tavi lähes 4 kk:n tipattoman jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös